Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری وفا، «حسن یوسف» عضو جنبش مقاومت اسلامی حماس بر لزوم پایان یافتن اشغالگری رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطینیان تأکید کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: حماس خود را متعهد به پایان دادن به اشغالگری صهیونیستها می داند و در مسیر بازپس گیری حقوق سلب شده فلسطینیان گام بر می دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو حماس با تأکید بر لزوم برقراری وحدت میان گروه های مختلف فلسطینی، اظهار داشت: وحدت و یکپارچگی تنها راه مقابله با توطئه ها علیه مسأله فلسطین و مقدسات آن است.

وی همچنین از معامله قرن و طرح اشغال کرانه باختری به عنوان ۲ چالش اساسی در پیشِ رویِ مسأله فلسطین یاد کرد.

کد خبر 5033182

منبع: مهر

کلیدواژه: جنبش حماس فلسطین رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق فلسطین عادی سازی روابط با اسرائیل ایران دونالد ترامپ امارات متحده عربی بحرین لبنان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 ویروس کرونا عربستان سعودی روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۴۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متعهد به از بین بردن فساد اداری هستیم

عبدالسلام حنفی، معاون اداری نخست وزیر طالبان در دیدار با شماری از شخصیت‌های علمی و فرهنگی و نمایندگان افغان‌های مقیم اروپا اظهارداشت: تأمین امنیت سراسری، تحکیم ثبات اقتصادی و فراهم‌ کردن سهولت‌های لازم برای شهروندان از وظایف حکومت سرپرست است.

حنفی گفت طالبان متعهد به پایان فساد اداری و ارائه خدمات بهتر به شهروندان است. 

در این دیدار شخصیت‌های علمی و فرهنگی از دستاوردهای طالبان در زمینه‌های پایان فساد اداری، منع مواد مخدر، و اجرای پروژه‌های بزرگ توسعه‌ای در افغانستان قدردانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • حماس: واکنش ایران ثابت کرد دوران عربده‌کشی صهیونیست‌ها پایان یافته است
  • حماس: دوران «عربده‌کشی» رژیم صهیونیستی به سر آمده است
  • واکنش ایران ثابت کرد دوران عربده‌کشی صهیونیست‌ها پایان یافته است
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ به زودی میزبان هنیه خواهم بود
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ با هنیه دیدار خواهم کرد
  • متعهد به از بین بردن فساد اداری هستیم
  • سازمان ملل: اسراییل حمله شهرک نشینان به فلسطینیان را متوقف کند
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ تن رسید
  • فراخوان حماس برای تشدید مقاومت مردمی در کرانه باختری
  • لزوم کاهش ۸ درصدی مصرف آب در حوزه کشاورزی تهران/ پر مصرف‌ها هزینه بیشتری برای آب بپردازند