Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) ،  یکشنبه ششم مهرماه در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات دو تفاهم‌نامه در حوزه‌های خدمات پزشکی و حمل و نقل هوشمند امضا می‌شود.

تفاهم‌نامه نخست میان معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به امضا می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از امضای این تفاهم‌نامه ارائه مشاوره خدمات پزشکی از راه دور در بستر فناوری‌های نوین به ویژه نسل پنجم ارتباطات است و در این زمینه از بستر ارتباطی شرکت ایرانسل استفاده می‌شود.

تفاهم‌نامه دوم نیز بین پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان منطقه آزاد کیش، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت ایرانسل امضا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با امضای این تفاهم‌نامه، حمل و نقل هوشمند با استفاده از ظرفیت فناوری‌های نوین به صورت آزمایشی در منطقه آزاد کیش عملیاتی خواهد شد و از قابلیت‌های اینترنت اشیا نیز در این حوزه استفاده می‌شود.

 پیاده‌سازی سایر کاربست‌های تکنولوژی نسل پنجم ارتباطات در صنایع مختلف، با همکاری سایر اپراتورها نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1073706 برچسب‌ها تفاهم نامه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شرکت ایرانسل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تفاهم نامه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شرکت ایرانسل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ارتباطات و فناوری اطلاعات تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۴۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با فیبر نوری سرعت اینترنت ۱۰۰ برابر خواهد شد

به گزارش همشهری آنلاین، وزیر ارتباطات درباره کیفیت اینترنت فیبر نوری گفت: «مشترکانی که فیبر نوری دریافت کنند، سرعت اینترنت‌شان تا ۱۰۰۰ مگابیت بر ثانیه یعنی صد برابر سرعت کنونی افزایش پیدا می‌کند.»

او همچنین افزود: «ما به هیچ وجه وعده افزایش صد برابری سرعت اینترنت در سال ۱۴۰۳ را ندادیم.»

بیشتر بخوانید:

تشکر وزیر ارتباطات از قالیباف و نمایندگان مجلس

زارع پور درباره بسته هدیه اینترنت دولت هم گفت: «۴، ۵ میلیون نفر برای بسته هدیه اینترنت سال نو ثبت نام کرده و این بسته را دریافت کردند.»

کد خبر 840941 برچسب‌ها وزارت ارتباطات‌ و فناوری اطلاعات عیسی زارع پور - وزیر ارتباطات دولت سیزدهم اینترنت

دیگر خبرها

  • لزوم حمایت از هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی بانه
  • پیشرفت قابل‌توجه رومانی در هوشمندسازی شهرها
  • اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام در دومین جشنواره «ایده تا محصول صنعت ارتباطات»
  • گوگل، متا و اپل زیر تیغ جریمه در اروپا
  • با فیبر نوری سرعت اینترنت ۱۰۰ برابر خواهد شد
  • گلایه راه‌آهن شمالغرب از بدعهدی شرکت شهرک‌های صنعتی
  • وزیر ارتباطات : مشترکینی که فیبر نوری دریافت کنند افزایش سرعت صدبرابری اینترنت خواهند داشت
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بنیاد علم و فناوری جمیلی و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران؛ 2 بهمن
  • در حوزه توسعه ارتباطات از رتبه ۸۱ به رتبه ۷۵ رسیده‌ایم
  • رتبه ایران در شاخص جهانی فناوری اطلاعات و ارتباطات افزایش یافت