Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن روحانی در پاسخ به نامه نماینده اصفهان در مجلس به منظور رفع مشکلات بیمه دی و خدمات دهی به جانبازان و ایثارگران دستور فوری خطاب به رئیس بنیاد شهید و ایثارگران صادر کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسن روحانی رئیس جمهور در پاسخ به نامه عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی به منظور رفع مشکلات بیمه دی و خدمات دهی به جانبازان و ایثارگران دستور فوری خطاب به سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و ایثارگران صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن نامه عباس مقتدایی به شرح ذیل است:

جناب حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

همانگونه که مستحضرید در سال‌های اخیر، بیمه دی با مشکلات جدی مواجه شده؛ به‌گونه‌ای که از یک سو، نارضایتی مردم را به‌دنبال داشته است و از دیگر سو، بیمارستان‌های متعدد به دلیل عدم تسویه حساب این شرکت بیمه‌ای، حاضر به همکاری و ارائه خدمات به دارندگان بیمه تکمیلی، نیستند.

طبق مکاتبات جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های شهدا با دفتر اینجانب، این شرکت بیمه‌ای وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران، نتوانسته این نهاد را راضی نگه دارد و با وجود مشکلات عدیده، برای چندمین سال متوالی، عهده‌دار بیمه تکمیلی جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های شهدا، شده است. بررسی‌های حاکی از آن است که این شرکت بیمه‌ای با اکثر مراکز درمانی قرارداد ندارد و از پرداخت هزینه‌های دارو‌های جانبازان به‌ویژه دارو‌های خارجی که مشابه داخلی ندارد و نیز خدمات دندانپزشکی، امتناع می‌ورزد.

این سؤال از سوی جانبازان و ایثارگران مطرح است که چرا جامعه جانبازان و ایثارگران و خانواده‌های شهدای تحت پوشش، همچنان باید فدای عدم پاسخگویی و سوءمدیریت بنیاد و بیمه دی شوند؟ چرا علیرغم محرزشدن مسائل و مشکلات جدی این شرکت بیمه‌ای، بنیاد هنوز به همکاری با آن ادامه می‌دهد؟

لذا با عنایت به مطالبه این قشر، خواهشمند است دستور فرمایید به‌صورت جدی و در اسرع وقت، رسیدگی به این مهم و رفع مشکلات شرکت بیمه دی در دستور کار قرار گیرد و نسبت به تغییر شرکت بیمه‌ای (به‌عنوان مطالبه اصلی جانبازان و ایثارگران) که بتواند بیمه تکمیلی خدمات درمانی و دارویی جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های شهدا را به‌طور کامل، متعهد شود، اقدامات لازم صورت پذیرد.

از حسن توجه جنابعالی قدردانی می‌نماید.   منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حسن روحانی رئیس جمهور سعید اوحدی ایثارگران و خانواده جانبازان و ایثارگران شرکت بیمه ای بنیاد شهید رفع مشکلات بیمه دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۴۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوق ایثارگران و خانواده شهدا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ محمود پاکدل معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران، ضمن تبریک عملیات افتخار آمیز وعده صادق و شکسته شدن هیمنه رژیم صهیونیستی گفت: با شکست این رژیم به اهمیت جایگاه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار شهادت و مقاومت بیشتر پی می‌بریم و متوجه می‌شویم که فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت نسخه نجات‌بخش بشریت است.

محمود پاکدل با بیان اینکه خانواده‌های شهدا و ایثارگران عاملان و مروجان این فرهنگ هستند و از دیدگاه مردم ما و مردم کشور‌های مظلوم مورد احترام و توجه می‌باشند و شایسته بهترین خدمات و تکریم‌ها هستند، خاطرنشان‌کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران هم تمام تلاش و کوشش خود را برای تکریم این عزیزان بکار گرفته و امسال برای اولین بار افزایش‌های قانونی را در فروردین ماه اعمال کرده است.
پاکدل با اشاره به جزئیات افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ ایثارگران، عنوان‌کرد: افزایش حقوق خانواده شهدای نیرو‌های مسلح اعم از حالت اشتغال و بازنشسته و کسانی که در همکاری با نیرو‌های مسلح شهید یا جانباز شده‌اند مطابق مواد ۳۸، ۳۹ و ۴۰ بر اساس احکام صادر شده در اسفند سال قبل افزایش ۲۰ درصدی داشته است.
وی افزود: افزایش حقوق خانواده شهدای غیراستخدام مردمی و جانبازان تبصره یک معادل ۲۰ درصد بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری است. افزایش حقوق شهدای دستگاه‌های اجرایی مطابق ماده ۳۹ است، فعلاً معادل ۲۰ درصد افزایش داده‌ شده است که در تطبیق احکام ارسالی دستگاه‌ها ما‌به التفاوت پس از دریافت حکم اجرا می‌شود. 
معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: حق پرستاری به تعداد ۱۳۸ هزار نفر و با افزایش ۳۵ درصد به مبلغ هر نفر معادل۷میلیون و صدو شصت و شش هزارو يکصدو هشتاد و چهار تومان اقدام شده است که معادل مصوبه شورای عالی کار است. مستمری والدین شهدا از مبلغ ۷ میلیون و ۸۰ هزار به پانزده میلیون تومان به استناد قانون بودجه ۱۴۰۳ افزایش داده شده که معادل ۱۱۴ درصد است.
وی افزود: کمک معیشت ایثارگران با توجه به عدم ابلاغ آیین نامه آن مطابق اسفند سال گذشته پرداخت و به محض ابلاغ آیین‌نامه که مراحل اولیه آن انجام شده است، مابه التفاوت آن واريز می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • حفظ ارزش‌های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم
  • ۲۸ مرکز درمانی به جانبازان و ایثارگران خدمات رسانی می کنند
  • افزایش حقوق ایثارگران و خانواده شهدا
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز