Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: برای اولین بار در خوزستان دو واحد نیروگاه 25 مگاواتی تولید پراکنده برق در اندیمشک افتتاح و با شبکه برق شمال استان این شرکت، سنکرون شد.

به‌گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، محمود دشت بزرگ اظهار کرد: مجموع ظرفیت این دو نیروگاه تولید پراکنده 50 مگاوات است و هدف از احداث و بهره برداری از آنها افزایش ظرفیت تولید و پایداری شبکه برق در شمال خوزستان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شرکت مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران (مپنا) با سرمایه گذاری به ارزش 9 هزار میلیارد ریال، این دو واحد نیروگاهی مقیاس کوچک لور و تنگوان (اندیمشک 1 و 2) را ساخته و به شبکه برق این شرکت، سنکرون و متصل شده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان اظهار داشت: با وجود محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا، این نیروگاه‌ها در مدت زمان کمتر از 8 ماه در شهرک صنعتی اندیمشک احداث شده‌اند.

دشت بزرگ اضافه کرد: این واحدها از نوع توربین‌های گازی بوده که دارای قرارداد خرید تضمینی با شرکت برق منطقه‌ای خوزستان هستند.

برچسب هاایران پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون) شرکت برق منطقه ای خوزستان گروه مپنا

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: ایران شرکت برق منطقه ای خوزستان گروه مپنا آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو شرکت برق منطقه ای خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۴۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل استاندارد خوزستان گفت: فرصت یک ماهه واحد‌های تولیدی متقاضی شرکت در فرآیند انتخاب واحد نمونه استاندارد از خرداد ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و واحد‌ها می‌توانند مدارک و مستندات خود را در سامانه نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران بارگذاری کنند.
علی داودی افزود: متقاضیان برای آگاهی از شرایط انتخاب و شرکت در این فرآیند به سایت اداره کل استاندارد استان به آدرس khz.inso.gov.ir مراجعه کنند.
وی با اشاره به نام گذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید با مشارکت مردم به تشویق و تقدیر از واحد‌های نمونه استاندارد در راستای رشد تولید پویا مطابق با بسته تحولی بهار خدمت در دولت مردمی اشاره کرد و اظهار کرد:  واحد‌های نمونه استانی تا زمان عدم دریافت گزارش محصول نامنطبق، صرفاً یک بار نمونه برداری و دو مرتبه بازرسی جامع سالیانه از فرایند تولید آنها انجام می‌شود که کاهش هزینه‌ها را در پی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • تولید ۲۰ محصول دانش‌بنیان در شرکت‌های زیرمجموعه اوقاف
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • بهره‌برداری از یکی از بزرگترین طرح‌های صادرات خدمات فنی-مهندسی ایران
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان
  • اتمام تعمیرات ۱۰۵هزار مگاوات نیروگاهی در نیمه اردیبهشت
  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • نیروگاهی که ایرانیان در سریلانکا ساختند!
  • حدنگاری اراضی کشاورزی ۶ واحد ثبتی خوزستان