Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-28@22:27:17 GMT

هیچ تهدید امنیتی در مشهد وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۴۸۰۶

هیچ تهدید امنیتی در مشهد وجود ندارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با تکذیب خبر بمب‌گذاری در یک مجتمع تجاری مشهد، گفت: هیچ‌گونه بمب گذاری انجام نشده است.

به گزارش قدس آنلاین، حسن جعفری ضمن تکذیب خبر بمب گذاری  شب گذشته در مشهد ، گفت: فردی از تلفن عمومی طی تماسی اعلام کرده بود که یک مجتمع تجاری در مشهد بمب‌گذاری شده، لذا برای اطمینان خاطر نیروها به محل اعزام شدند و این مجتمع تخلیه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: به دلیل اینکه این تماس‌ها با دستگاه‌های انتظامی انجام می‌شود، از همین‌رو آمادگی کامل در محل انجام شده بود. جعفری بیان کرد: پس از بررسی نیروهای انتظامی مشخص شد هیچ‌گونه بمب و تهدید امنیتی وجود نداشته و خبر اولیه کذب بوده است. منبع: مهر انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حسن جعفری مشهد بمب گذاری بمب گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۴۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پرواز‌های فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال

سید مهدی رزاز با اشاره به اینکه تغییر‌های فیزیکی بزرگی در مجموعه فرودگاه اهواز برنامه‌ریزی و انجام داده شد گفت: بهره‌برداری از ترمینال ورودی داخلی این فرودگاه یکی از این اقدامات بوده است. 

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان ادامه داد: کانتینر «از من بپرس» برای پاسخگویی به مسافران از جانب میراث فرهنگی در محوطه فرودگاه مستقر شده است، همچنین غرفه صنایع دستی برای فروش صنایع دستی خوزستان توسط اداره در سالن گذاشته شده تا علاوه بر معرفی صنایع دستی خوزستان، در این ایام به نوعی فرودگاه را پر رنگ‌تر کنند.

به گفته او علاوه بر برنامه پرواز که روزانه توسط شرکت‌های ایران ایر، آسمان و … انجام می‌شود از شرکت آوا برای افزایش پرواز‌ها در مسیر‌های مشهد و تهران دعوت کرده‌ایم، اکنون به صورت روزانه ۲ پرواز به مشهد و ۲ پرواز به تهران توسط شرکت آوا انجام می‌شود، همچنین‌ای وان برای مسیر مشهد و تهران اضافه شد، سپهران و زاگرس هم برای مسیر مشهد وجود دارد؛ شب عید یک پرواز استانبول پلن شد و اگر ظرفیت مسافر و استقبال برای ادامه باشد، پرواز دایر خواهد بود.

رزاز ادامه داد: در ایام نوروز، روزانه بین ۴ تا ۵ هزار مسافر در فرودگاه اهواز جا به جا می‌شوند.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: تعزیرات حکومتی به طور مرتب در فرودگاه حضور پیدا می‌کنند تا بر قیمت فروش و عرضه کالا و قیمت فروش بلیط هواپیما نظارت دارند که تاکنون مشکلی وجود نداشته است.

منبع: صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ۱۸ فروردین‌ماه زمان انجام تست گرم فاز اول خط سه مترو
  • افزایش پرواز‌های فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • اسرائیل گزارشگر سازمان ملل را تهدید کرد
  • تحقق یک آرزوی دیرینه؛ مترو به حرم رضوی متصل می‌شود
  • عملیات اجرایی احداث مجتمع مسکونی 208 واحدی در روستای یوسفکند مهاباد
  • پرواز گرگان-مشهد-گرگان برای روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته بر قرار شد
  • ۱۲۴ بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی البرز انجام شد
  • تخلفات مجتمع‌های بین راهی را اعلام کنید
  • وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن
  • ٢۰ هزار بازدید در حوزه بهداشت انجام شده است