Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر امروز طی مراسمی از طریق ویدئو کنفرانس با حضور «وحید قبادی دانا» رئیس سازمان بهزیستی، فرحناز محمدی به عنوان مدیرکل جدید بهزیستی استان کرمانشاه معرفی شد.

این مراسم با حضور محمد نفریه معاون توان‌بخشی سازمان بهزیستی، افشین کریمی معاون مدیریت توسعه و منابع انسانی استانداری کرمانشاه، فضل الله رنجبر فرماندار و «سعید طلوعی» شهردار کرمانشاه در سرسرای بهزیستی استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم از زحمات فاطمه رضوان مدنی مدیرکل پیشین بهزیستی کرمانشاه که در حال حاضر به عنوان سرپرست مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور در حال خدمت است تقدیر و تشکر شد.

کد خبر 5033195

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه سازمان بهزیستی حکم انتصاب ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا شهرکرد بوشهر شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی دفاع مقدس گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۴۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی‌محلی ویژه معلولان در مهاباد

کریم محمدی رئیس اداره بهزیستی مهاباد گفت: جشنواره بازی‌های بومی‌محلی طرح سی بی آرمبتنی برجامعه ویژه معلولان روستاییان برگزار شد. 

وی افزود: افرادی که در این مرحله شهرستانی امتیاز کسب کنند به مرحله استانی و کشوری راه پیدا می‌کنند.

محمدی اضافه کرد: سازمان بهزیستی برای ارتقای سطح توانمندی معلولان و اعتماد به نفس بالای آنها این جشنواره رو برگزار کرده و تصمیم بر این است که این جشنواره به صورت سالیانه برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • معارفه معاون جدید اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • بهره‌مندی ۲۵۰۰ مددجو از خدمات هنری بهزیستی
  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد
  • مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
  • رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد + تصویر
  • تاکید رئیس سازمان بهزیستی بر لزوم اجرای همه جانبه طرح «خانواده میزبان»
  • رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد
  • برگزاری جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی‌محلی ویژه معلولان در مهاباد
  • زیرساخت‌های شبکه‌های سیار مبتنی بر توسعه فیبر نوری
  • برگزاری سومین جشنواره پانتومیم در انتظار نظر مدیرکل ارشاد زنجان