Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@21:47:52 GMT

واکنش سوارس به حمایت مسی از او

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۴۸۹۴

واکنش سوارس به حمایت مسی از او

مهاجم تیم فوتبال اتلتیکومادرید به اظهارات هم‌تیمی سابقش برای ابراز نارضایتی درباره شیوه جدایی این بازیکن اروگوئه‌ای از بارسلونا واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، لوئیس سوارس رضایت خود را از پیام لیونل مسی برای تجلیل و دفاع از او و طعنه زدن به مسئولان باشگاه بارسلونا به خاطر فروش این مهاجم اروگوئه‌ای ابراز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوارس 33 ساله که روز گذشته (جمعه) انتقالش به اتلتیکومادرید پس از شش فصل حضور در بارسلونا، جنبه رسمی پیدا کرد، در واکنش به اظهارات مسی که گفت هم‌تیمی و دوست صمیمی‌اش از نوکمپ بیرون انداخته شده است، اما او از این رویکرد مدیران بارسلونا تعجب نمی‌کند، اظهار داشت: لئو مرا خوب می‌شناسد و به خوبی عقاید و طرز فکر مرا می‌داند. اینکه من توانسته‌ام یک میراث مثبت از خودم به جا بگذارم، مایه افتخار من است. من وارد فصل جدیدی از دوران بازی‌ام شده‌ام و پیوستن به یک تیم جنگنده به من انگیزه زیادی می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

واکنش تند ریوالدو به فروش سوارس

سوارس که فصل گذشته با وجود خانه‌نشینی چند هفته‌ای به دلیل مصدومیت زانو، در 36 بازی‌اش 21 گل به ثمر رساند، در برنامه‌های رونالد کومان سرمربی جدید آبی‌واناری‌ها جایی نداشت و به همین دلیل مجبور به جدایی از آبی‌واناری‌ها شد. او اما می‌گوید از پیوستن به اتلتیکومادرید خوشحال است.

سوارس ادامه داد: بازی برای تیمی بزرگ از اسپانیا مانند اتلتیکومادرید انگیزه‌بخش است. این تیم پر از بازیکنان بزرگ است و ترکیبی جنگنده دارد که همیشه برای رسیدن به رده‌های بالای لیگ تلاش می‌کند. هواداران و سرمربی تیم دیه‌گو سیمئونه هم به بالا رفتن انگیزه بازیکنان کمک فراوانی می‌کنند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین بارسلونا لیونل مسی لوئیس سوارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۴۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ونگر از ژاوی: دوست دارم در بارسا بمانی

به گزارش "ورزش سه"، آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال، به جدیدترین طرفدار ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، تبدیل شده است.

بارسلونا طی هفته گذشته روزهای سختی را سپری کرده است. بارسا با شکست مقابل پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت و به تازگی هم مقابل رئال مادرید در ال‌کلاسیکو با نتیجه 3-2 شکست خورد.

با این حال به نظر می‌رسد که او از تصمیمش برای جدایی منصرف شده و قرار است در بارسا بماند. از زمان اعلام تصمیمش برای جدایی در ژانویه، مدیران بارسا تلاش کردند تا او را منصرف کنند.

در این میان، آرسن ونگر یکی از افرادی است که معتقد است ادامه همکاری ژاوی با بارسا در فصل آینده به نفع این باشگاه اسپانیایی است.

نشریه اکیپ از آرسن ونگر نظرش درباره همکاری ژاوی با بارسا را پرسیده و این مدیر 74 ساله گفت:"فکر می‌کنم ژاوی کار بسیار خوبی در بارسلونا انجام داده است. به نظرم او خیلی زود تصمیم به جدایی گرفت. آن‌ها نه مقابل پاری سن ژرمن خوش شانس بودند و نه مقابل رئال مادرید، اما نشان دادند که دوباره در حال پیشرفت هستند. وقتی به سن بازیکنان آن‌ها نگاه می‌کنید، آن‌ها قطعا می‌توانند در آینده قوی‌تر شوند. به همین دلیل من دوست دارم ژاوی در بارسا بماند."

دیگر خبرها

  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • ژاوی: حمایت بازیکنان باعث شد در بارسا بمانم
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • مهر تایید نایب‌ رییس بارسلونا؛ با ژاوی تاریخ را خواهیم نوشت
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد
  • حمایت ونگر از ژاوی: دوست دارم در بارسا بمانی
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم