Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی به ماجرای خودروی دناپلاس تحویلی به نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت: این ماجرای انحرافی برای به خفت کشاندن قوه مقننه انقلابی بود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از روابط عمومی حزب مؤتلفه اسلامی، سید مصطفی میرسلیم رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در نشستی با اشاره به آغاز فعالیت مجلس یازدهم، اظهار کرد: مجلس یازدهم مجلسی است که می‌تواند انقلابی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در سخنان خود با اشاره به تحولات کشور، گفت: در شرایط فعلی از سه جنبه تهدید می‌شویم و با توجه به آن باید برای آینده برنامه‌ریزی کنیم. 

میرسلیم توضیح داد: این تهدیدات از ناحیه جبهه کفر صورت می‌گیرد و هدفش مقابله با دین است و ایمان مردم را هدف قرار داده است که نمونه های آن را در فضای مجازی با گستردگی شاهدیم. 

وی افزود: آنها از ابزار علم برای کوبیدن هر آنچه که جنبه دینی و مذهبی دارد استفاده می‌کنند. 

وی تصریح کرد: امروز در عین این که با مشکلات معیشتی روبرو هستیم، شاهدیم که در کشور، اسراف متوقف نشده به طوری که در بودجه ۲۰ تا ۳۰ درصد امکان صرفه جویی وجود دارد. 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به اجرای مخفیانه سند 2030 در مدارس اشاره کرد و گفت: جنبه دیگر تهدیدات جبهه کفر دفاع از اباحه‌گری است؛ به طوری که علیرغم مخالفت صریح رهبری با اجرای سند 2030 شاهدیم که در برخی مدارس تشویق به اباحه‌گری می‌شود. 

وی تأکید کرد: سند2030 عملاً در حالی موذیانه اجرا می‌شود که همه مخالف هستند و دولت نیز ظاهراً  مخالف آن است. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت انتخاب مدیران اصلح اشاره کرد و گفت: متاسفانه امروز افرادی به‌عنوان وزیر معرفی می‌شوند که سابقه آنها درخشان نیست و ما هم در شرایطی قرار گرفته‌ایم که چاره چندانی نداریم زیرا آخرین ماه‌های این دولت است و باید از ورود به حواشی پرهیز کنیم چراکه معطل کردن کشور فایده ندارد. 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 باید افراد مسئولیت پذیر و دلسوز به انقلاب و مردم پا به عرصه بگذارند. 

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی سخنان خود به ماجرای خودروی دناپلاس تحویلی به نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت: این ماجرای انحرافی برای به خفت کشاندن مجلس انقلابی بود. نمایندگان نباید از امکانات دولتی برای  سرکشی به حوزه انتخابی خود استفاده کنند، زیرا این وابستگی که نوعی وامدار شدن است، قدرت نظارتی آنها را کاهش می‌دهد؛ هزینه آن را یا باید مانند سابق مجلس تأمین کند و یا خود نمایندگان و البته اثبات شده که راه حل اخیر در مجموع صرفه جویانه‌تر است. از این تصمیم، هیئت رئیسه مجلس باید دفاع کند ولی به هر حال، جنجال‌آفرینی اخیر حکایتی است از فرآیندی منافقانه برای تخریب جایگاه مجلس و نمایندگان در نظر مردم.

انتهای پیام/4106/

منبع: آنا

کلیدواژه: میرسلیم دناپلاس عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی واگذاری خودرو به نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۴۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات خودروهای دست دوم در دستور کار قرار بگیرد

به گزارش خبرنگار مهر، «مجتبی یوسفی» در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: قرار بود واردات خودروهای دست دوم انجام شود اما اخیرا آن‌طور که باید و شاید محقق نشده است.

وی افزود: دو شرکت خودروسازی ایران خودرو و ایران‌خودرو خودروهایی که فروش قطعی آن برای زمستان بود را می‌خواهند با افزایش قیمت چند صد میلیونی به مردم تحویل دهند که به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس با ادغام صندوق‌های بازنشستگی در جریان بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه مخالفت کرد اما این روزها مجددا این موضوع مطرح می‌شود که ما با آن مخالفیم.

کد خبر 6084305 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه
  • بررسی موضوع ارز توسط مجلس برای سومین هفته متوالی به تعویق افتاد!
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس غیرقانونی است
  • افزایش تعداد نمایندگان در دستورکار مجلس/اسامی متاخران امروز
  • پنج اخطار برای یک مجلس
  • ماجرای ۵ اخطار رهبری به مجلس انقلابی | نماینده‌ای داشتیم که به «مهسا امینی» فقط فحش نمی‌داد!
  • واردات خودروهای دست دوم در دستور کار قرار بگیرد