Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (شنبه)در روز جهانی نابودی تسلیحات هسته‌ای در یک رشته توئیت رژیم صهیونیستی را با ده‌ها کلاهک اتمی همچنان بزرگترین تهدید برای صلح و امنیت خواند.

در این توئیت‌ها آمده است: روز جهانی برچیدن تسلیحات اتمی فرصتی برای جامعه بین‌المللی است تا بار دیگر بر تعهد خود به خلع سلاح اتمی به عنوان یک اولویت تأکید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به یک جهان صلح‌آمیز و امن که در آن هیچ کشوری تسلیحات کشتار جمعی نداشته باشد، معتقدیم.

 

 

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران همچنین اعلام کرد: روز جهانی نابودی کامل تسلیحات اتمی فرصتی است تا بار دیگر مخالفت کامل خود با تمام انواع تسلیحات کشتار جمعی را ابراز کنیم. متأسفانه، بی‌اعتنایی رژیم ایالات متحده به معاهدات بین‌المللی و برنامه‌های این کشور برای تولید تسلیحات اتمی جدید، جهان را به رقابت تسلیحاتی تازه‌ای نزدیک کرده است.

 

 

این وزارتخانه افزود: در منطقه ما هم، رژیم اسرائیل با ده‌ها کلاهک اتمی‌اش همچنان بزرگ‌ترین تهدید برای صلح و امنیت است و – با پشتیبانی ایالات متحده – از تبدیل خاورمیانه به یک منطقه عاری از تسلیحات اتمی جلوگیری می‌کند. ملت‌های مسئول باید از یک جهان عاری از تسلیحات اتمی حمایت کنند.

 

 

گفتنی است، ۲۶ سپتامبر را به عنوان روز جهانی نابودی تسلیحات هسته‌ای نامگذاری شده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی کلاهک اتمی تسلیحات اتمی تسلیحات اتمی روز جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۴۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا پای جان برای تامین امنیت مردم ایران اسلامی ایستاده ایم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود با اشاره به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی تاکید کرد : هرگونه تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدا هر کشوری با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید مواجه می‌شود .

در این اطلاعیه آمده است: 

با گذشت بیش از ۱۰ روز از سکوت و اهمال سازمان‌های بین‌المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای محکومیت تجاوز و جنایت گری رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به عنوان بخشی از خاک کشورمان و به شهادت رساندن ۷ تن از مستشاران قانونی کشور و عدم  مجازات رژیم جنایتکار ذیل بند هفتم منشور سازمان ملل ؛ جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این جنایت‌ها و تحقق هشدارهای پیشین  و تامین مطالبه ی به حق ایران  و به منظور تنبیه متجاوز  ، با استفاده از توانمندی‌های راهبردی اطلاعاتی ، موشکی و پهپادی خود به اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی حمله و آنها را با موفقیت مورد اصابت قرار داد و منهدم کرد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیروی از سیاست‌های راهبردی جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌دارد :

۱. به دولت تروریستی امریکا هشدار داده می‌شود هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران ، پاسخ قاطع و پشیمان کننده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را در پی دارد ؛ همچنین امریکا نسبت به اقدامات شرارت بار رژیم صهیونیستی مسئولیت داشته و در صورت عدم مهار این رژیم کودک کش در منطقه باید تبعات آن را بپذیرد.

۲. ضمن تاکید بر سیاست حسن همجواری با همسایگان و کشورهای منطقه تصریح می شود ، هرگونه تهدید توسط دولت تروریستی امریکا و رژیم صهیونیستی از مبدا هر کشوری پاسخ متقابل و متناسب جمهوری اسلامی ایران به منشا تهدید را به دنبال خواهد داشت.

به ملت قهرمان ایران اطمینان می‌دهیم، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مسلح کشور در دفاع از منافع ملی تا پای جان ایستاده و تلاش‌های دشمنان برای برهم زدن امنیت و آرامش مردم را خنثی خواهد نمود . 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هاآرتص: اسرائیل شکست خورد هر تهدید ایران، ما را به لرزه درمی‌آورد
  • عمویی نماینده مجلس: توان ایران برای انجام عملیات بزرگ تر و پیچیده تر همچنان باقی و آماده است/ هدف ایران جنگ گسترده نیست
  • نماینده ایران در سازمان ملل: ایران حق داشت از خود دفاع کند/ کشورهای غربی همچنان کورند
  • ایران حق داشت از خود دفاع کند/ کشورهای غربی همچنان کورند
  • نشست شورای امنیت برگزار شد/ کشورهای غربی همچنان کورند
  • بولتون: حمله ایران شکست بزرگ سیاست بازدارندگی اسرائیل و آمریکاست
  • استرالیا پاسخ ایران را تهدید بزرگ برای امنیت اسرائیل خواند
  • بایدن به تهدید دیپلماتیک ایران بسنده کرد
  • نیویورک‌تایمز خواستار مشروط شدن کمک نظامی به رژیم صهیونیستی شد
  • تا پای جان برای تامین امنیت مردم ایران اسلامی ایستاده ایم