Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:00:31 GMT

رزمندگان دفاع مقدس عاشقانه و عاقلانه جنگیدند

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۵۰۱۸

رزمندگان دفاع مقدس عاشقانه و عاقلانه جنگیدند

به گزارش ایرنا، محمد سوداگر روز شنبه در مراسم چهلمین سالگرد دفاع مقدس در عجب شیر گفت: در زمانی که فاصله طبقاتی در جامعه بیداد می کرد یک عده جوانان مخلص و با ایمان دل از این دنیا کندند و در جبهه حق علیه باطل حضور پیدا کردند و با نثار جانشان به انقلاب استقلال را به میهنمان به ارمغان آوردند.

وی افزود: نتیجه رشادت های شهدا و جنگ هشت ساله باید دست گیری نیازمندان و محرومان جامعه باشد تا راه شهدا استمرار پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوداگر با اشاره به عدالت خواهی در جامعه اسلامی گفت: نباید نفس اماره عده ای بر اهداف والای انقلاب و دفاع مقدس غلبه کند مدیران جامعه با ساده زیستی و عدالت طلبی به یاری مستضعفان بروند تا ظلم و ستم در جامعه برچیده شود.

وی گفت: برای تاریخ بی نظیر دفاع مقدس و طول هشت سال جنگ نابرابر،  کتاب های زیادی می توان نوشت و خاطراتی تلخ و شیرین، اتحاد و انسجام مردم، ایستادگی زنان و مردان وطن،  که برای آیندگان سرنوشت ساز و مایه عبرت است.

پیشکسوت و رزمنده دفاع مقدس افزود: آن زمان ارتش علم کلاسیک جنگی داشت و بیشتر مانور دیده بود تا صحنه عمل، نیروهای مردمی علم جنگی نداشتند تازه وارد تجربه جنگ شده بودند با درآمیختن تجربه و علم جنگی ارتش و سپاه در بیشتر عملیات ها پیروز شدند.

وی همچنین به خیانت های بنی صدر اشاره و گفت: بنی صدر اجازه نمی داد نیروهای مبارز مردمی با ارتش در ارتباط تنگاتنگ باشند حتی نمی گذاشت جیره نظامی به سپاه داده شود با این حال امام راحل با درایتشان این ارتباط بین نیروهای مسلح را تقویت و لشگری منسجم و با اتحاد در دوران جنگ به وجود آوردند.

برچسب‌ها پیروزی انقلاب اسلامی ایران دفاع مقدس عجب شیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیروزی انقلاب اسلامی ایران دفاع مقدس عجب شیر پیروزی انقلاب اسلامی ایران دفاع مقدس عجب شیر اخبار کنکور دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۵۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور گفت: اقتدار دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور، ثمره وحدت، همدلی و یکپارچگی نیروهای مسلح تحت تدابیر فرمانده معظم کل قواست. - اخبار استانها -

بعه گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی در مراسم استقبال از کارکنان وظیفه جدید الورود به این منطقه پدافندی، با بیان اینکه توانمندی، همدلی و یکرنگی موجود بین نیروهای مسلح، تأمین کننده اقتدار و امنیت کشور است، گفت: امروز پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌روزترین و مجهزترین سامانه‌‌ها را در اختیار دارد و این واقعیتی انکارناپذیر است که نیروهای مسلح ما از قدرت برتر پدافند هوایی در منطقه برخوردار هستند و دشمنان نیز این را به خوبی می‌دانند.

وی افزود: به واسطه همت بلند و اعتماد به توانمندی جوانان و دانشمندان داخلی از محدوده شعار خارج و وارد عرصه عمل و به یک قدرت در منطقه تبدیل شده‌ ایم.

امیر سرتیپ دوم ستاد معصومی با بیان اینکه رزمندگان اسلام با نثار جان خود در هشت سال دفاع مقدس از شرف، عزت و تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند، تصریح کرد: اگر امروز دانشمندان ما در علوم مختلف و سلاح‌های نظامی سرآمد جهانیان هستند به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه سربازان نماد ایستادگی و استقامت کشور هستند، تاکید کرد: سربازان چشمان بیدار جامعه بوده و جزو نیروهای بی‌ادعا در نیروهای مسلح هستند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور دوران مقدس سربازی را شاداب‌‌ترین زمان زندگی سربازان دانست و گفت: سربازان در ایثار، فداکاری، اسوه و نمونه بودن دارای کارکرد مثبت اجتماعی هستند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز