Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-28@11:03:21 GMT

سربازان در تأمین امنیت کشور نقش بی‌بدیلی دارند

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۵۰۵۱

سربازان در تأمین امنیت کشور نقش بی‌بدیلی دارند

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه تامین بخش زیادی از امنیت جامعه‌ بر‌ عهده‌ سربازان است گفت: شهادت ۵۲۷۰ سرباز ناجا در دوران دفاع مقدس و رشادت آنها هیچگاه از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، مراسم گرامیداشت روز سرباز در ستاد پلیس پیشگیری ناجا‌ با حضور سردار مهدی معصوم بیگی و جمعی از کارکنان وظیفه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای والای مقام و تبریک هفته پرافتخار دفاع مقدس اظهار داشت: سرباز زینت کشور و عزت دین است و به دلیل ایفای نقش موثر در تامین امنیت کشور از جایگاه رفیع و ممتازی در بین آحاد مردم، جامعه  و نیروهای مسلح برخوردار هستند.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه سربازان بخش عظیمی از سرمایه های ارزشمند نیروی انتظامی محسوب می شوند، افزود: سرباز اسلام قابل تکریم است چرا که از ارزش های اخلاقی و دینی دفاع می کند، شهادت 5 هزار و 270 سرباز نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس گواهی بر ارزشمندی دفاع مقدس و دفاع از وطن است که این رشادت‌ها هرگز از حافظه تاریخ حذف نخواهد شد.

وی دوران سربازی را بهترین فرصت برای خودسازی دانست و گفت: "نظم پذیری" و "ایثارگری" دو ویژ‌گی انسان‌های موفق است که دوران سربازی این دو مولفه را ارتقاء و عمق می بخشد.  

رئیس پلیس پیشگیری ناجا کسب تجربه خوب از دوران سربازی را یک غنیمت برشمرد و خاطرنشان کرد: بخش زیادی از امنیت جامعه اسلامی برعهده سربازان است و ایجاد امنیت در جامعه اسلامی فی نفسه عبادت است.

این مقام ارشد انتظامی با طرح این سوال که چرا سالروز آغاز جنگ تحمیلی را همه ساله جشن می گیریم افزود: جنگ توسط دشمن به ما تحمیل شد و شاید تنها جنگی است که بلوک غرب و شرق با اتحاد یکدیگر علیه نظام نوپای ایران اسلامی به حمایت از رژیم بعث پرداختند اما پاسخی جز شکست از ملت واحد ایران عایدشان نشد چرا که تبعیت از ولی زمان و ثبات قدم رزمندگان در راهی که برای دفاع از وطن و آرمان های ارزشمند انقلاب و رهبری انتخاب کرده بودند مانع از دستیابی معاندان به اهداف شوم آن‌ها شد لذا دفاع امر مقدسی است که در 8 سال جنگ تحمیلی توسط نیروهای مسلح و آحاد مردم در اوج خود انجام شد.

سردار معصوم بیگی گفت: دستاوردهای معنوی 8 سال دفاع مقدس مرهون همرزمی کارکنان وظیفه در جبهه حق علیه باطل از مرز تا مرکز است از این رو ما قدردان زحمات، تلاش و مجاهدت های کارکنان وظیفه هستیم و از اینکه در شرایط کنونی نیز دوشادوش فرماندهان خود در جبهه مقابله با کرونا ویروس ایفای نقش می کنند به خود می بالیم.

انتهای پیام/4148

منبع: آنا

کلیدواژه: شهادت دفاع مقدس پلیس رئیس پلیس پیشگیری ناجا پلیس پیشگیری ناجا دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۵۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشویق رانندگان قانونمند در کرمان

پلیس‌راه شمال استان کرمان با اهدای شاخه گل از تعدادی از رانندگان قانونمند در جاده‌های استان تقدیر کرد تا با تشویق رانندگان از وقوع حتی یک حادثه پیشگیری کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، طبق آخرین آمار اعلام شده تعداد زیادی از هموطنان ما در تصادفات رانندگی تعطیلات نوروزی جان خود را از دست دادند و عده خیلی بیشتری مصدوم شدند، به طوری که آمار تلفات و مصدومان حوادث رانندگی ایام نوروزی آنقدر نگران کننده است که گویا مردم برای مرگ در جاده‌های کشور مسابقه گذاشته‌اند.

مقام معظم رهبری بر کاهش تصادفات جاده‌ای در کشور تاکید داشتند و این نشان از جایگاه و اهمیت این موضوع دارد و در این راستا پلیس‌راه استان کرمان تلاش کرده با حضور شبانه روزی و بی‌وقفه در محورهای استان و اجرای طرح‌های نوروزی گام‌های مفید و موثری در کاهش تصادفات بردارند.

پلیس‌راه شمال استان کرمان بیشترین عامل تصادفات را عامل انسانی از جمله سرعت و سبقت غیرمجاز و خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان عنوان کرده است و در این را س تا در کنار اقدامات سلبی و ایجابی، با اهدای شاخه گل از تعدادی از رانندگان قانونمند در جاده‌های استان کرمان تقدیر کرد تا با تشویق رانندگان از وقوع حتی یک حادثه پیشگیری کند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر یک شهید در منطقه مرزی سومار کشف شد
  • راهیان نور ابزار تبیین دوران دفاع مقدس است
  • تشییع شهید جانباز ۷۰ درصد دوران هشت سال دفاع مقدس در مشهد
  • تشویق رانندگان قانونمند در کرمان
  • تأمین امنیت مطلوب در نوروز ۱۴۰۳ / افزایش ۲۳ درصدی پروازهای خارجی
  • پلیس محور و هدایتگر تأمین امنیت در جامعه است
  • پیکر شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی سومار تفحص شد
  • تلاش پلیس برای خدمات رسانی در ایام تعطیلات
  • اهتمام پلیس برای تأمین امنیت فرودگاه‌های کشور و مسافران نوروزی
  • فراجا با برقراری امنیت زمینه تحقق شعار را فراهم می‌کند