Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهالی روستای موردستان شهرستان بشرویه از اجرایی‌نشدن شبکه فاضلاب روستا گلایه‌مند هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی رضایی عضو شورای اسلامی روستای موردستان شهرستان بشرویه در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: آب قنات روستای موردستان مورد استفاده کشاورزی است و متأسفانه فاضلاب چند خانواده در روستا به سمت قنات می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مصوبه مجلس اجرایی نشد   وی با بیان این‌که در این خصوص مکاتبات زیادی انجام داده‌ایم، افزود: طرح اجرایی شدن شبکه فاضلاب روستای موردستان در مجلس ششم به تصویب رسیده اما تاکنون اجرایی نشده است.   عضو شورای اسلامی روستای موردستان بیان کرد: علاوه بر روستای موردستان سه روستای دیگر به این طرح الحاق شد و علی‌رغم این‌که اولویت با موردستان بود و اتصالات برای اجرای شبکه فاضلاب خریداری شد اما کار اجرایی نشده و پیمانکار کار را رها کرده و رفته است.   رضایی عنوان کرد: لوله و اتصالات خریداری شده برای اجرای طرح فاضلاب روستای موردستان در اداره آب و فاضلاب شهرستان بشرویه موجود است.   وی از اختصاص 1.5 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح فاضلاب در این روستا خبر داد و گفت: با این اعتبار مقداری از شبکه فرسوده روستا تعویض شده و مابقی قرار بود برای اجرای طرح فاضلاب استفاده شود اما از تخصیص و هزینه مابقی اعتبار اطلاعی ندارم چراکه آب و فاضلاب روستایی در آن زمان در این خصوص چیزی به شورای روستا اعلام نکرد.   بازنگری مطالعات شبکه جمع‌آوری فاضلاب تا پایان بهمن‌ماه   سید مهدی جوادی سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان بشرویه در این خصوص به خاورستان، گفت: بازنگری مطالعات شبکه جمع آوری فاضلاب و تصفیه خانه فاضلاب روستای موردستان توسط شرکت مشاور تا پایان بهمن ماه سال جاری در حال انجام است.   وی افزود: لوله‌های فاضلاب خریداری شده و در انبار اداره آب و فاضلاب شهرستان بشرویه موجود است.   سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان بشرویه بیان کرد: پس از اتمام مطالعات طرح و تخصیص اعتبار لازم اجرای شبکه فاضلاب روستا طبق طرح اجرا خواهد شد.   جوادی به اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای طرح فاضلاب روستای موردستان در مجلس اشاره کرد و افزود: سه کیلومتر شبکه آب روستا از اعتبار تخصیص داده شده اجرایی شد ضمن این‌که لوله و اتصالات جهت اجرایی شدن شبکه فاضلاب روستا نیز از همان اعتبار خریداری شده و در حال حاضر در انبار اداره آب و فاضلاب بشرویه موجود است.   وی خاطرنشان کرد: اهالی موردستان مطمئن باشند لوله و اتصالاتی که برای اجرای شبکه فاضلاب روستا خریداری شده قطعا برای همین موضوع استفاده خواهد شد و قرار نیست در جای دیگری مورد استفاده قرار گیرد چراکه اموال دولت بوده و مستندات خرید و وجود آن موجود است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: برای اجرای طرح فاضلاب شبکه فاضلاب روستا خریداری شده خریداری شد اداره آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۵۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، غلامحسین عماری در جلسه بررسی فعالیت های شرکت آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه افزود: این شهرستان حدود ۳۱ درصد جمعیت آذربایجان غربی را به خود اختصاص داده و ۶۱۱ روستای دارای کد آبادی دارد.

وی اضافه کرد: از کل روستاهای شهرستان ارومیه ۴۵۵ روستای برخوردار تحت پوشش آب و فاضلاب بوده که ۸۲ درصد جمعیت را شامل شده و ۱۰۱ روستای برخوردار غیر تحت پوشش نیز در این شهرستان وجود دارد که ۱۶ درصد جمعیت روستایی را شامل می شود.

فرماندار ارومیه ادامه داد: همچنین ۵۲ روستای باقی مانده با جمعیتی در حدود ۱.۲ درصد غیر برخوردار هستند. عماری درخصوص وضعیت مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آب و فاضلاب شهرستان ارومیه اظهار کرد: از سه پروژه این سفر با مبلغ اعتباری یک هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال، پروژه های مدول سوم تصفیه خانه ارومیه و خط انتقال پساب به دریاچه تکمیل شده و به اتمام رسیده است.

وی گفت: پروژه تکمیل سامانه آبرسانی و تأمین آب شرب اضطراری شهر ارومیه نیز در دست پیگیری جهت اقدام قرار دارد. وی به بررسی مصوبات سفر استاندار آذربایجان غ ربی به شهرستان ارومیه نیز پرداخت و افزود: این سفر ۱۷ مصوبه داشت که سه مورد تکمیل شده، ۱۱ مصوبه در حال اجرا بوده و۲ مصوبه در دست پیگیری جهت اجراست.

فرماندار ارومیه اظهار کرد: یک مصوبه نیز به علت عدم تخصیص اعتبار راکد باقی مانده است. وی اضافه کرد: در مجموع پیشرفت مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرستان ارومیه حدود ۵۸ درصد برآورد می شود.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • لزوم بازنگری در زمان اجرای مالیات بر عایدی سرمایه
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز
  • ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • تالاب قره گل بوکان میزبان پرندگان مهاجر و‌ بومی
  • رنجش اهالی شهرک زاینده رود اصفهان از جاری شدن فاضلاب در سطح معابر + فیلم