Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- همزمان با هفته دفاع مقدس ۴۰ عنوان کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان گلستان رونمایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، ظهر امروز و به مناسبت هفته دفاع مقدس از 40 عنوان کتاب با موضوع ایثار و شهادت رونمایی شد.

در این مراسم غلامرضا منتظری، نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، سردار علی ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوای استان و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش|درس‌هایی که دفاع مقدس به جهانیان داد؛ وقتی ‌سلاح‌ ‌در برابر خون شهیدان حرفی برای گفتن نداشتکردستان| دفاع مقدس پای نوکران آمریکایی‌ها را از کشور قطع کردرئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان خوزستان: 10 برنامه کلیدی برای چهلمین سالگرد دفاع مقدس برنامه‌ریزی شده است

این کتاب‌ها تألیف نویسندگان گلستانی است که روایتگر زندگی برخی از شهدا و خاطرات رزمندگان 8 سال دفاع مقدس است. پیشتر مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان از جمع‌آوری خاطرات 200 نفر از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس استان خبر داده بود.

انتهای پیام/581/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۵۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب آقا داماد در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ شهید عباس دانشگر متولد ۱۳۷۲ در خرداد ۱۳۹۵ در حلب سوریه به شهادت رسید
این شهید ۲۳ ساله استان سمنان که دو ماه پس از عقد عازم جبهه جهاد علیه تکفیری‌ها شده بود، بدلیل فعالیت‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی و مشارکت در برنامه‌های تبیینی، مذهبی و اعتقادی بعنوان دانشجوی نمونه دانشگاه افسری امام حسین (ع) بسیار مورد توجه نسل جوان و نوجوان است 

از شهید دانشگر  که جوان ترین شهید مدافع حرم استان سمنان است ، در کشور به عنوان شاخص جوان مومن انقلابی  یاد می شود.

مؤمن دانشگر پدر شهید عباس دانشگر در  مراسم رونمایی از این کتاب گفت:  کتاب آقا داماد برای رده سنی نوجوانان نوشته شده  و حاوی خاطرات و نکات اخلاقی این شهید است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • رونمایی از سومین اثر شاعر غزلسرای هرمزگان
  • کتابخانه ویژه دفاع مقدس در مازندران دایر می شود
  • رونمایی از کتاب آقا داماد در سمنان
  • رونمایی از نسخ خطی آثار سعدی در موزه بزرگ خراسان
  • ضرورت تسریع در پروژه احداث موزه دفاع مقدس در خراسان‌رضوی
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس
  • معرفی و دانلود بهترین طرح‌های بکگراند دفاع مقدس
  • بنیاد امسال حضور پررنگ تری در نمایشگاه کتاب دارد
  • گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حجازی در زارچ