Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@15:12:29 GMT

طرح 4 سناریو درباره علت سقوط هواپیمای «آنتونوف-26»

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۵۲۶۶

طرح 4 سناریو درباره علت سقوط هواپیمای «آنتونوف-26»

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،‌ اداره تحقیقات ملی اوکراین از بررسی ۴ دلیل احتمالی برای سانحه هوایی رخ داده در منطقه شمال شرقی «خارکوف» خبر داد.

بنابر اعلام سرویس مطبوعاتی این اداره محققان این نظریه‌ها را بررسی می‌کنند: سقوط به دلیل نقص فنی در سیستم هواپیما؛ سقوط به دلیل سهل‌انگاری خدمه حین انجام وظایفشان؛ سهل‌انگاری افرادی که مسئول کنترل پروازها بودند؛ و سهل‌انگاری در حین نگهداری فنی از هواپیما و آماده‌سازی آن برای پرواز.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

به گزارش خبرگزاری روسی «تاس»، پیشتر «آندری تاران»، وزیر دفاع اوکراین گفته بود ممکن است بال هواپیما با زمین برخورد کرده باشد.

«ولادیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین که برای بررسی شرایط به محل حادثه رفت، امروز، ۲۶ام سپتامبر را روز ملی سوگواری برای قربانیان این سانحه اعلام کرد.

روز جمعه منابع خبری از سقوط یک هواپیمای ترابری آنتونوف-۲۶ در نزدیکی شهر «چوگویف» در منطقه خارکوف اوکراین خبر دادند.

در مجموع این هواپیما ۲۷ سرنشین از جمله خدمه داشت که ۲۶ نفر آن‌ها جان باختند. سرنشینان این هواپیما دانشجویان دانشکده هواپیمایی و در حال پرواز آزمایشی بودند.

دو نفر از این دانشجویان هنگام سانحه خود را به بیرون پرتاب کردند که یک نفر از آن‌ها در بیمارستان درگذشت و حال نفر دیگر هم وخیم گزارش شده است.

یک پرونده جنایی با موضوع نقض قوانین ایمنی پروازها در ارتباط با این سانحه گشوده شده است.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: اوکراین سقوط هواپیما کشته و زخمی سانحه هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۵۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، بنا به گزارش مرکز فوریت‌های پزشکی بهمئی ، این زن که ۱۹ سال سن داشت ، بلافاصله به همت پایگاه اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان لیکک و سپس به بیمارستان بهبهان منتقل شد.
با وجود تلاش پزشکان این زن جوان به علت جراحات زیاد در بیمارستان بهبهان فوت کرد.

دیگر خبرها

  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ
  • واکنش سفیر روسیه در آمریکا به کمک‌های جدید به اوکراین
  • مقام روسی: آمریکا جنگ را انتخاب کرده است
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه (فیلم)
  • قیمت جت شخصی چند؟
  • قیمت جت‌ های شخصی در ایران چند تومان است ؟