Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، با آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ و ادامه همه‌گیری کرونا، بسیاری از مدارس کشور فعالیت خود را به شکل غیرحضوری و با استفاده از زیرساخت‌های آموزش از راه دور، آغاز کرده‌اند. با توجه به نیاز به استفاده از اینترنت در این فرایند، شاتل موبایل علاوه بر دومین دوره اعطای بسته اینترنت سه ماهه به معلمان، استفاده از اپلیکیشن تعاملی شاد (شبکه آموزشی دانش آموزان) را هم برای تمامی مشترکین سیم‌کارت‌های خود، رایگان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اعلام روابط عمومی شبکه تلفن همراه شاتل موبایل، دسترسی به اپلیکیشن شبکه تعاملی شاد، از طریق اینترنت سیم‌کارت‌های شاتل موبایل، کاملاً رایگان است و هیچ‌گونه ترافیکی در استفاده از این سامانه برای مشترکین محاسبه نمی شود.

با توجه به پوشش سراسری ۳G و ۴G/LTE سیم‌کارت‌های شاتل موبایل و قابلیت انحصاری «سیم‌کارت هوشمند» این اپراتور، که با تحلیل مداوم شبکه و آنتن موجود در موقعیت جغرافیایی مشترک، همیشه به طور خودکار، بهترین شبکه موجود در منطقه حضور مشترکین را برای آنان انتخاب و فعال می‌کند، معلمان و دانش‌آموزان سراسر کشور می‌توانند از اینترنت پرسرعت سیم‌کارت‌های این اپراتور استفاده کرده و به سامانه‌های آموزشی دسترسی داشته باشند.

رایگان‌سازی ترافیک اپلیکیشن شاد توسط شاتل موبایل، در حالی صورت می‌گیرد که این اپراتور پیش از این نیز اقدامات گوناگونی در راستای خدمات غیرحضوری و تسهیل ارتباطات در شرایط همه‌گیری ویروس کرونا انجام داده بود که از آن جمله، می‌توان به فعال‌سازی دو نوبت بسته سه ماهه اینترنت برای معلمان، توسعه زیرساخت ثبت‌نام اینترنتی و تلفنی سیم‌کارت جهت حفظ سلامت افراد و جلوگیری از حضور متقاضیان در مراکز تجمع که ضمن تسهیل فروش غیرحضوری، امکان ثبت‌نام، احراز هویت و تحویل رایگان سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل درب منزل را بیش از پیش گسترش داده، عرضه سیم‌کارت سازمانی ویژه دورکاری با قابلیت ایجاد سریع و مقرون به صرفه کانال ارتباطی امن و اختصاصی بر مبنای راهکار APN-VPN شاتل موبایل به همراه قابلیت عرضه IP معتبر و یکتا روی سیم‌کارت به سازمان‌ها و شرکت ها، اشاره کرد.

حمایت از کمپین خیریه مهربانه برای تهیه اقلام بهداشتی به منظور مبارزه با شیوع ویروس کرونا برای گروه‌های آسیب‌پذیر، تغییر اعلان‌های «اطلاع‌رسان تماس‌های شبکه» شاتل موبایل با پیام‌های صوتی جدید جهت آگاه‌سازی درباره ویروس کرونا، رایگان‌سازی تماس‌های خروجی از سیم‌کارت‌های شاتل موبایل با سامانه غربالگری ۱۹۰ وزارت بهداشت و اطلاع‌رسانی دستورالعمل‌های آموزشی وزارت بهداشت برای جلوگیری از شیوع کرونا از طریق پیامک از دیگر اقدامات شبکه تلفن همراه شاتل موبایل در مواجه با همه‌گیری بیماری کرونا طی ماه‌های اخیر بوده است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص شبکه تلفن همراه شاتل موبایل، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل با پوشش سراسری ۳G و ۴G با پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنند یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ و به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

شاد بزرگ ترین اپلیکیشن تعاملی کشور است که برای وزارت آموزش و پرورش پیاده‌سازی شده و بر اساس اعلام متولیان این شبکه تعاملی، درحال حاضر با گذشت پنج ماه از شروع این پروژه ملی، بیش از ۱۴ میلیون کاربر در این زیست‌بوم دیجیتال فعال هستند.

کد خبر 5033237

منبع: مهر

کلیدواژه: سامانه شاد اینترنت پرسرعت ویروس کرونا تحقیقات علمی واکسن کرونا شبکه اجتماعی تیک تاک شبکه ملی اطلاعات ایالات متحده امریکا فیس بوک فناوری فضایی گوشی هوشمند موبایل اینترنت گوگل سیارک شرکت دانش بنیان سیم کارت شاتل موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۵۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه موبایل جایگزین کارت‌های بانکی می شود؟ | جزئیات اجرایی شدن طرح کهربا در۶ بانک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی از اجرای طرح کهربا توسط۶ بانک خبر داد و گفت: با این طرح تراکنش بانکی با برنامک‌های هوشمند تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی انجام می شود.

وی تأکید کرد: بانک مرکزی در راستای تنوع بخشی به ابزارهای پرداخت و به روزرسانی ظرفیت‌های شبکه پرداخت کشور، طرح کهربا را در دستور کار دارد. بر این اساس، مشتریان شبکه بانکی امکان تعریف کارت بانکی فیزیکی خود در برنامک‌های هوشمند مبتنی بر تلفن همراه را دارند.

جزئیات روش جدید پرداخت پول با موبایل بدون کارت بانکی | کارت‌های بانکی حذف می شوند؟

قمری‌وفا ادامه داد:‌ با طرح کهربای بانک مرکزی، امکان انجام تراکنش‌های خرید با استفاده از نسخه الکترونیکی ایمن کارت‌های بانکی و استفاده از آن‌ها به جای کارت‌های فیزیکی بانکی روی دستگاه‌های پایانه فروشگاهی مجهز شده، مطابق با آخرین فناوری و استانداردهای روز میسر شده است.

به گفته مدیر روابط عمومی بانک مرکزی،‌ هم‌اکنون ۶ بانک کشاورزی، تجارت، ملت، ملی، آینده و صادرات تحت پوشش بوده و تعداد بانک‌های این طرح در حال افزایش است.

پیش از این محرمیان، معاون فناوری های نوین بانک مرکزی گفته بود: در طرح کهربا، این امکان فراهم شده تا اطلاعات کارت های بانکی که الان به صورت فیزیکی در اختیار افراد است در گوشی تلفن همراه افراد در قالب یک اپلیکشن ثبت شود و فرد در هنگام خرید وقتی به فروشگاه مراجعه می کند گوشی تلفن همراه فرد تبدیل به هر یک از کارت های بانکی وی می شود.

وی اضافه کرد: کافی است یکی از کارت ها به صورت پیش فرض انتخاب شود و پس از باز شدن قفل گوشی تلفن همراه بارکد خوان مقابل گوشی قرار گیرد و پول کالای خریداری شده جابه جا ‌شود.

کد خبر 845089 برچسب‌ها خبر مهم بانک بانک مرکزی خرید آنلاین موبایل

دیگر خبرها

  • تراکنش‌های بانکی با برنامک‌های هوشمند تلفن همراه بدون نیاز به کارت بانکی
  • آغاز خرید حضوری با موبایل و بدون کارت بانکی | جزئیات نحوه استفاده از کهربا | ببینید
  • حذف کارت بانکی آغاز شد / خرید با موبایل!
  • (ویدئو) چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
  • چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
  • آغاز خرید با موبایل و بدون کارت بانکی در ۶ بانک
  • فیلم/ آغاز خرید حضوری با موبایل و بدون کارت بانکی
  • آغاز خرید با موبایل و بدون کارت در ۶ بانک
  • چگونه موبایل جایگزین کارت‌های بانکی می شود؟ | جزئیات اجرایی شدن طرح کهربا در۶ بانک
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد