Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@09:51:56 GMT

تازه‌ترین عناوین و مطالب رسانه‌های البرز

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۵۳۱۴

تازه‌ترین عناوین و مطالب رسانه‌های البرز

روزنامه پیام آشنا مهمترین تیتر شماره ۱۶۹۷ خود را به اظهارات امام جمعه فردیس در آیین معارفه شهردار این شهر اختصاص داد و نوشت: استانداری البرز به مسئله انتزاع کرج و فردیس ورود کند.

نکات بهداشتی برای پیشگیری از گسترش کووید ۱۹ در مدارس، ایجاد جو روانی نامطلوب و التهاب در بازار ارز جرم محسوب می‌شود، انعقاد تفاهم‌نامه تامین اعتبار ۲۵ پروژه جهش تولید البرز و اتمام ساخت مسکن مهر شهر جدید هشتگرد تا پایان آبان ماه نیز از جمله عناوین مهم صفحه نخست این روزنامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه در سرمقاله خود نیز مطلبی با عنوان «چشم‌های بسته آژانس به روی فعالیت هسته‌ای سعودی» منتشر کرده است. 

روزنامه پیام سپیدار مهمترین تیتر شماره ۱۵۱۱ خود را به اظهارات مدیر دارو و فراورده‌های بیولوژیک دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اختصاص داد و نوشت: اغلب داروخانه‌های البرز انسولین ندارند!

این روزنامه در بخش اخبار برگزیده عناوینی از جمله بی‌مهری در مسکن مهر با نامهربانی پیمانکاران، انتزاع شهرداری فردیس از کرج محقق نشده است، بهره‌برداری از ۲۱ واحد آموزشی در البرز، برگزاری مانور اطفاء حریق و کنترل نشتی گاز کلر در اسلامشهر و فاز اول باغ موزه دفاع مقدس البرز افتتاح شد منتشر کرده است.

تاکید فرماندار کرج بر پوشش بیمه کرونا خبرنگاران، آثار تاریخی البرز در نوبت ثبت جهانی و بسته تشویق مالی جهت مشارکت در احیای بافت‌های فرسوده قدس از دیگر تیترهای مهم این روزنامه است.

روزنامه سپهر ایرانیان در مهمترین تیتر شماره ۸۶۸ خود نوشت: طرحی با ابهامات متعدد و مردمی ناامید از اجرا.

واکسن ویروس کرونا تا اوایل سال ۲۰۲۱ آماده خواهد شد، امیدواریم که اروپایی‌ها در فشار علیه ایران به ما ملحق شوند، بازگرداندن خاندان پهلوی یکی از اهداف صدام برای حمله به ایران بود و تهدید به اخراج و عدم تمدید قرارداد ذکر زبانی کارفرما شده است نیز از جمله عناوین مهم صفحه نخست این روزنامه اسن.

روزنامه دنیای هوادار در مهمترین تیتر صفحه نخست شماره ۵۸۰ خود نوشت: «سعیدی سیرایی» آخرین فرصت برای خدمت!

«چه کسی مهدی بلیغ سینمای ایران خواهد شد؟» دیگر تیتر صفحه نخست این روزنامه است.

خبرگزاری ایسنا در مصاحبه‌ای با عنوان «قلیان‌سراها همچنان حق فعالیت ندارند» به نقل از مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی البرز نوشت: عرضه قلیان به صورت کامل ممنوع است و در صورت مشاهده بلافاصله محل مورد نظر تعطیل خواهد شد.

مقصود جعفری‌نیا در جمع خبرنگاران با اشاره به گلایه برخی از شهروندان از سرو قلیان در برخی از سفره خانه‌های سنتی استان اظهار کرد:  از زمان شیوع کرونا تا کنون اجازه سرو قلیان را به هیچ رستوران و سفره خانه سنتی نداده‌ایم.

وی ادامه داد: عرضه قلیان به صورت کامل ممنوع است و در صورت مشاهده بلافاصله محل مورد نظر تعطیل خواهد شد.

وی توضیح داد: البته رعایت سایر نکات بهداشتی در این مراکز تحت نظارت است و در صورت مشاهده بی توجهی به این دستورالعمل‌ها اخطار و تعطیلی پنج روزه برای متخلفین در نظر خواهیم گرفت، در صورت مشاهده تخلف مجدد تعطیلی ۱۰ روزه برای این مراکز لحاظ خواهد شد و با ادامه بی توجهی‌ها پلمب بلند مدت در نظر خواهیم گرفت.

مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی البرز ادامه داد:  شرایطی می‌تواند موجب تشدید دو چندان بیماری شود که در این میان می‌توان به حضور در سالن‌های بدنسازی و یا استخرها اشاره کرد.

وی گفت: از شهروندان درخواست می‌شود برای حفظ سلامت خود از حضور در مراکز پرخطر خودداری کنند.

خبرگزاری تسنیم در گفت و گویی با عنوان «۴۰ پروژه عام‌المنفعه همزمان با هفته دفاع مقدس در استان البرز افتتاح می‌شود» به نقل از جانشین سازمان بسیج سازندگی استان البرز نوشت: به‌مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس ۴۰ پروژه عام المنفعه بسیج سازندگی در استان البرز امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

اکبر عنایتی با بیان اینکه "بسیج سازندگی تلاش می‌کند که بتواند خدمات خوبی در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی وعام المنفعه به جامعه ارائه کند"  اظهار داشت: تلاش می‌شود با نیازسنجی و استفاده از ظرفیت‌های جهادگران، خدمات مختلفی به‌ویژه در مناطق حاشیه‌ای و کمتر برخوردار انجام دهیم.

وی با بیان اینکه "به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس ۴۰ طرح عام المنفعه توسط بسیج سازندگی در استان البرز امروز به بهره‌برداری می‌رسد" افزود: این پروژه‌ها شامل طرح‌های آبرسانی، خانه محروم، خانه عالم و  پل روستایی است.

جانشین سازمان بسیج سازندگی استان البرز با عنوان اینکه "در حوزه اشتغالزایی نیز با  کمک خیرین طرح‌هایی را آماده و به بهره‌برداری می‌رسانیم" تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس ۳ کارگاه اشتغالزایی ویژه افراد نیازمند جویای کار در استان البرز افتتاح می‌شود.

عنایتی با بیان اینکه "پروژه‌ها براساس نیاز مردم شناسایی و به بهره‌برداری می‌رسد" تصریح کرد: در سال‌های ۹۷ و ۹۸  مبلغی بالغ بر ۴۳ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌ها هزینه شده است.

از مجموع ۱۸۱ رسانه‌ دارای مجوز که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده، ۹۷ رسانه شامل هفت روزنامه، ۱۶ هفته‌نامه، پنج دوهفته نامه، ۲۵ ماهنامه، پنج  دوماهنامه، ۳۴ فصلنامه و چهار دوفصلنامه به صورت چاپی منتشر می‌شود.
استان البرز همچنین دارای ۶۶ پایگاه خبری الکترونیک - برخط است و سه  هفته نامه، ۶ ماهنامه، هفت فصلنامه و یک مورد ۲فصلنامه و یک مورد سالنامه الکترونیک - غیربرخط نیز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت دارند.

برچسب‌ها البرز مطبوعات و خبرگزاری های داخلی رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز مطبوعات و خبرگزاری های داخلی رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز البرز مطبوعات و خبرگزاری های داخلی رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز اخبار کنکور بهره برداری استان البرز صورت مشاهده بسیج سازندگی مهمترین تیتر صفحه نخست دفاع مقدس خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۵۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان در رسانه‌های انگلیسی‌زبان

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران صبح امروز به وقت محلی در صدر یک هیات عالی رتبه سیاسی-اقتصادی وارد پایتخت پاکستان شد و در بدو ورود به فرودگاه اسلام‌آباد از سوی وزیر مسکن کشور میزبان مورد استقبال قرار گرفت.

سفر رئیس جمهور به پاکستان از سوی رسانه‌های غربی انعکاس یافت. عمده موضوعاتی که در این سفر به آن پرداخته شده بود موضوع تنش‌های اخیر در خاورمیانه و همچنین اختلافات مرزی بین دو کشور در چند ماه گذشته بود. رسانه‌های انگلیسی زبان کشور هند مثل روزنامه «ایندیا تایمز» موضوع اختلاف مرزی دو کشور را برجسته کردند.

رسانه آلمانی «دویچه‌وله» با پوشش و انعکاس خبر مربوط به سفر رئیس جمهوری کشورمان به پاکستان در تحلیلی نوشت که ابراهیم رئیسی روز دوشنبه برای یک سفر رسمی سه روزه وارد اسلام آباد پایتخت پاکستان شد، زیرا دو کشور همسایه با اکثریت مسلمان به دنبال بهبود روابط پس از حملات نظامی بی سابقه در اوایل سال جاری هستند.

به نوشته رسانه انگلیسی زبان کشور آلمان، دفتر «شهباز شریف» نخست وزیر پاکستان، اعلام کرد که هر دو در مورد پیشبرد روابط دوجانبه تکاپوی دیپلماتیک داشتند. آنها همچنین در مورد لزوم تلاش‌های مشترک دو کشور برای مبارزه با تروریسم توافق کردند.

رئیسی پیش از خروج از تهران گفته بود مذاکرات با دولت پاکستان بر سر مسائل مرزی دو کشور خواهد بود.

«آسوشیتدپرس پاکستان» نیز ضمن پوشش خبر سفر رئیس جمهوری کشورمان به پاکستان در مطلبی نوشت که هدف اصلی از سفر رئیسی به اسلام آباد در وهله اول کاهش تنش‌های بین دو کشور است.

این رسانه انگلیسی در خبر مربوط به انعکاس خبر سفر رئیس جمهوری ایران به پاکستان، پیامی از «آصف علی زرداری» رئیس جمهوری پاکستان در شبکه اجتماعی «ایکس» منتشر کرد که نوشته بود که «ما از مسیر روابط دوجانبه ابراز خرسندی کردیم و توافق کردیم که گفتگو و همکاری خود را برای تقویت روابط موجود بیشتر تقویت کنیم.» وی در ادامه نوشت: پاکستان و ایران به دین، تاریخ و فرهنگ مشترک پیوند خورده اند.

روزنامه «هندوستان تایمز» کشور هند در مطلبی با عنوان چرا سفر رئیسی به پاکستان دارای اهمیت است به ابعاد مختلف این سفر اشاره کرد. این روزنامه نوشت به نظر می‌رسد سفر رئیس جمهوری ایران در حالی به پاکستان انجام می‌شود که تنش‌ها میان کشورش و اسرائیل افزایش یافته است.

روزنامه «واشنگتن پست» نیز به نقل از آسوشیتدپرس، خبر سفر رئیسی به پاکستان را منعکس کرد و نوشت که به نظر می‌رسد هدف اصلی دیدار روسای جمهور دو کشور ایران و پاکستان به منظور رفع شکاف دیپلماتیک بین دو کشور وتقویت همکاری‌های اقتصادی و امنیتی صورت گرفته شده باشد.

به نوشته واشنگتن پست، رهبران دو کشور در مورد طیف وسیعی از مسائل دوجانبه گفتگو کردند و متعهد شدند برای مبارزه با تروریسم همکاری کنند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • واکنش یک حقوقدان به اظهارات جنجالی کریمی قدوسی: بنزین به آتش ایران‌هراسی نریزید
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • عناوین روزنامه‌های روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازتاب سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان در رسانه‌های انگلیسی‌زبان
  • واکنش رضا نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • واکنش نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • فیلم| اگر جنگ فراگیر شود پدافند اسرائیل از کار می‌افتد
  • بازآفرینی تصویر عطار نیشابوری توسط عمار تفتی
  • عناوین روزنامه‌های اصفهان در روز یکشنبه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۲ اردیبهشت