Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر و رئیس این سازمان امروز در جریان سفر به استان کرمان، همزمان با ششمین روز از هفته دفاع مقدس به منظور غبارروبی و ادای احترام به مقام والای شهیدان  هشت سال دفاع مقدس در گلزار شهدای جیرفت حضور یافت. شایان‌ذکر است در گلزار شهدای این شهرستان ۲۳۵ شهید آرمیده اند و بیش از ۹۵ درصد از شهدای این گلزار از شهدای گرانقدر دوران هشت سال دفاع مقدس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است معاون وزیر راه و شهرسازی در جریان این سفر با خانواده مرحوم مرتضی امیری دوماری سرپرست فقید اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان عنبر آباد دیدار کرد.

 گفتنی است مرحوم امیری دوماری چند روز قبل در حین انجام مأموریت و عملیات راهداری و خدمت رسانی دچار سانحه شد و به علت شدت جراحات وارده جان به جان آفرین تسلیم کرد

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۵۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور با حضور در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید و با آرمان‌های شهدای تجدید پیمان کردند.

سرهنگ پاسدار روح الله حسین زاده افزود: کاروان راهیان نور ورزش کشور در سفر دو روزه خود از یادمان شهدای شلمچه، یادمان شهدای علقمه، موزه جنگ خرمشهر و یادمان شهدای اروند بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • معاون وزیر دفاع روسیه بازداشت شد
  • بازداشت معاون وزیر دفاع روسیه
  • رییس‌جمهور به مقام «اقبال لاهوری» ادای احترام کرد