Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@23:23:24 GMT

مصاحبه سرمربی و کاپیتان پرسپولیس با تلویزیون فیفا

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۵۳۵۷

مصاحبه سرمربی و کاپیتان پرسپولیس با تلویزیون فیفا

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل‌محمدی و سیدجلال حسینی سرمربی و کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس مدافعان تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان و ۲۰۱۴ برزیل بوده اند.

گل محمدی و حسینی امروز بعد از نشست خبری پیش از بازی با السد، در ورزشگاه «اجوکیشن سیتی» قطر مقابل دوربین فیفا نشستند و گفتگویی را با تلویزیون فدراسیون جهانی فوتبال انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 



تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و السد قطر فردا یکشنبه در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند.




 

کد خبر 5033250

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس یحیی گل محمدی سید جلال حسینی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم فوتبال التعاون عربستان تیم فوتبال الشرطه عراق تیم فوتبال الدحیل قطر ویروس کرونا لیگ برتر والیبال یحیی گل محمدی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم ملی فوتسال ایران مجید نامجومطلق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۵۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتسال ایران موفق شد با پیروزی پرگل در دیدار یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا برابر قرقیزستان به نیمه نهایی رقابت راه پیدا کند و همچنین جواز حضور در جام جهانی فوتسال را بدست بیاورد و برای نهمین بار در بزرگ‌ترین آوردگاه فوتسال جهان حضور داشته باشد. به همین مناسبت سایت فیفا در مطلبی، به تمجید از ملی‌پوشان فوتسال ایران پرداخته و عملکرد علی اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم‌ملی را جادویی و خیره کننده دانسته است.

در گزارش فیفا عنوان شده است:«ایران با نتیجه شش بر یک جمهوری قرقیزستان را شکست داد و به جام جهانی ازبکستان ۲۰۲۴ رسید و عملکرد علی‌اصغر حسن زاده و مهدی کریمی در این رقابت‌ها خیره کننده بوده است.»

ایران برای نهمین دوره متوالی به جام جهانی فوتسال راه یافت. علی اصغر حسن زاده در پیروزی ۶ بر یک در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا، کاملاً غیرقابل پیش بینی بازی کرد و قرقیزستان را در تمام مدت عذاب داد، او گلزنی کرد و دو پاس گل داد. همچنین مهدی کریمی دو گل زد و بهروز عظیمی، سالار آقاپور و سعید احمدعباسی دیگر گل های شاگردان وحید شمسایی را به ثمر رساندند.

حسن زاده در مصاحبه‌ای با سایت فیفا گفته است: «صعود به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ در ازبکستان اولین هدف ما از شرکت در جام ملت‌های آسیایی فوتسال آسیا بود. اکنون هدف ما در ازبکستان این است که مانند دو جام جهانی قبلی که یک بار سوم شدیم و در جمع هشت تیم برتر قرار گرفتیم، بتوانیم بهترین نتیجه تاریخ فوتسال ایران را کسب کنیم و در جام جهانی آینده شگفتی بزرگی باشیم.»

دیگر خبرها

  • تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران
  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند
  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد
  • تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • عاشقانه پرسپولیس - اوسمار وارد مراحل جدی شد!
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم