Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@09:31:14 GMT

سارقان طلا فروشی در دام پلیس مازندران افتادند

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۵۳۵۹

سارقان طلا فروشی در دام پلیس مازندران افتادند

گروه استان‌ها - فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری سارقان طلا فروشی در سوادکوه و کشف طلاجات سرقتی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری ، به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، سردار مرتضی میرزایی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت از یک واحد صنفی طلافروشی در شهر پل سفید شهرستان سوادکوه، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیس و بررسی صحنه سرقت و انجام تحقیقات از مالباخته متصدی واحد صنفی مشخص شد، بیش از یک کیلو طلا که در گاو صندوق مغازه بوده، توسط سارق یا سارقان به سرقت رفته است.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با دریافت این اطلاعات و انجام یک سری اقدامات تخصصی و فنی،  رد یک سارق اهل و ساکن یکی از استان‌های غربی کشور را که دارای چندین فقره سابقه کیفری است، شناسایی کردند.

میرزایی، افزود: ماموران پلیس آگاهی استان با دریافت این اطلاعات و شناسایی مخفیگاه متهم با هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی موفق شدند، متهم به سرقت را به همراه همدستش دستگیر کنند. متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های اولیه پلیس ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شدند اما در ادامه با ارائه شواهد و قرائن موجود، لب به اعتراف گشوده و به سرقت اقرار کردند.

ماجرای طلاهای کشف‌شده و تخلف طلافروشی‌ها در کردستانتهران| سرقت مسلحانه نافرجام از طلافروشی و بانککرونا بازار طلافروشی‌های مشهد مقدس را کساد کرده است / مردم همچنان فروشنده طلا هستند

فرمانده انتظامی مازندران از کشف طلاهای سرقتی و دستگیری چهار مالخر در این خصوص خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ 681/ ع

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۵۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱ مال‌خر توسط پلیس آگاهی خراسان شمالی بازداشت شد

سرهنگ مقصود رستگار در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت در سطح شهرستان بجنورد بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان شمالی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان شمالی ۲۱ سارق و مالخر شناسایی و در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند، افزود: در این رابطه ۸۵ فقره سرقت نیز کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه سرقت از اماکن خصوصی، دولتی، منزل و مغازه، خودرو و موتورسیکلت و … از جمله این سرقت‌ها بود، یادآور شد: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6085119

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • ۲۱ مال‌خر توسط پلیس آگاهی خراسان شمالی بازداشت شد
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • شناسایی مخفیگاه سارقان در میبد
  • سارق کالا و بار در محور گچساران- باشت دستگیر شد
  • جزئیات زورگیری‌های وحشیانه در آرایشگاههای زنانه توسط سارقان نقابدار
  • انهدام باند سارقان منزل در زنجان
  • دستگیری سارق کالا در باشت
  • اعتراف دو سارق به ۴۰ فقره سرقت از تالار و باغ ویلاهای اطراف کرج
  • دستگیری ۱۸ سارق و مال‌خر احشام در گیلان