Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوطلبان آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از ۷ تا ۹ مهر ماه ۹۹ مهلت دارند نسبت به ویرایش محل حوزه امتحانی خود اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طبق اعلام مرکز سنجش و آموزش پزشکی، زمان ویرایش حوزه امتحانی آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور سال ۹۹ تمدید شد.   با توجه به تعداد ثبت‌نام کنندگان و تعدد رشته‌های شغلی و ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا برای برگزاری آزمون، و از طرفی در برخی از شهرستان‌های با جمعیت کمتر، تعداد داوطلبین بیش از انتظار بوده، ضرورت داشت برای این شهرستان‌ها، حوزه امتحانی تعیین شود و در نتیجه «امکان ویرایش صرفاً برای تغییر حوزه امتحانی» برای داوطلبان فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از این رو ۸ شهر جدید دارای حوزه امتحانی به ۳۱ شهر قبلی افزوده شد و بدین ترتیب شهر‌های محل برگزاری آزمون استخدامی به ۳۹ شهر افزایش یافت. حوزه‌های امتحانی جدید شامل ۸ شهر ایرانشهر، شاهرود، آبادان، دزفول، جیرفت، رفسنجان، گراش و لار هستند.

«زمان ویرایش محل حوزه امتحانی» آزمون استخدامی؛ ۷ تا ۹ مهر ماه تعیین شده است و آن دسته از داوطلبان عزیزی که تمایل به تغییر محل حوزه امتحانی خود دارند؛ می‌توانند از روز دوشنبه ۷ مهرماه الی چهارشنبه ۹ مهرماه به سایت سنجش آموزش پزشکی به آدرس ir.sanjeshp.www مراجعه کنند.

در مجموع ۳۹ شهر دارای حوزه امتحانی «کاشان، بیرجند، گناباد، یزد، ساری، همدان، بوشهر، کرمانشاه، قزوین، زنجان، سمنان، ایلام، اراک، شهرکرد، بندرعباس، یاسوج، بجنورد، اصفهان، اردبیل، شیراز، سنندج، گرگان، رشت، مشهد، اهواز، تبریز، کرمان، خرم‌آباد، ارومیه، زاهدان، تهران (تهران، شهیدبهشتی و ایران)، ایرانشهر، شاهرود، آبادان، دزفول، جیرفت، رفسنجان، گراش و لار» هستند، داوطلبان می‌توانند در فرصت داده شده نسبت به انتخاب یکی از شهر‌ها به عنوان محل «حوزه امتحانی» خود اقدام کنند.

لازم به ذکر است؛ این ویرایش صرفاً برای «تغییر حوزه محل آزمون» بوده و شامل تغییر رشته - محل شغلی داوطلبان و ثبت‌نام جدید نخواهد شد و هیچگونه ویرایش دیگری برای آزمون وجود نخواهد داشت و آزمون در تاریخ ۲۴ مهرماه در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود. زمان دریافت کارت آزمون متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی حوزه امتحانی مرکز سنجش آموزش پزشکی آزمون استخدامی حوزه امتحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۵۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام‌ نوبت دوم آزمون سراسری‌ ۱۴۰۳ آغاز شد

به  گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برای پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام‌نور، مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری از امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ منحصراً از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آغاز شده است و مهلت ثبت نام در روز یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ به پایان می‌پذیرد. داوطلبان واجد شرایط می‌توانند در مهلت مقرر برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کنند.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون سراسری ۱۴۰۳ (نوبت دوم) در سایت سازمان سنجش منتشر شده است و داوطلبان با مراجعه به این لینک می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

داوطلبان لازم است برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، ضوابط مربوط به استفاده از سهمیه ایثارگران، مقررات وظیفه عمومی (برای برادران)، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غیر ایرانی و سایر موارد مورد نیاز، دفترچه راهنمای ثبت‌نام را مطالعه کرده و در صورتی که شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای مورد نظر را دارند، به عنوان داوطلب در این آزمون ثبت‌نام کنند.

داوطلب پس از مطالعه دفترچه راهنما، باید مدارک یا اطلاعات لازم مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام، از جمله فایل عکس اسکن شده را بر اساس توضیحات مندرج در دفترچه آماده کند. در صورت تمایل به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی، لازم است با ورود به حساب کاربری خود نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی اقدام کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار خدمت در بیمارستان خورموج به مردم ارائه شد
  • آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمت رسانی در شب‌های قدر
  • فعالیت ملک‌زاده به عنوان عضو هیئت علمی تمدید شد
  • ثبت نام بیش از ۸۰ هزار نفر در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • تنها شاخص منفی افزایشی طی تعطیلات نوروز در حوزه علوم پزشکی سمنان چیست؟
  • برنامه ویژه نظارتی حوزه سلامت محیط در شب‌های پرفضیلت قدر
  • پذیرش دانشجوی داروسازی در کردستان + فیلم
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • ثبت‌نام‌ نوبت دوم آزمون سراسری‌ ۱۴۰۳ آغاز شد
  • ثبت‌نام‌ نوبت دوم کنکور سراسری‌ سال‌ ۱۴۰۳ آغاز شد