Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشعلی معصومی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شرایط فعلی کشور و با توجه به محدودیت‌هایی که بر اثر شیوع ویروس کرونا ایجاد شده، دانشگاه پیام نور با خدمات متنوعی که برای دانشجویان خود و علاقه مندان به ادامه تحصیل در این دانشگاه در نظر گرفته است، می‌تواند یک انتخاب درست و آینده‌دار برای جوانان عزیز باشد.

وی با بیان این‌که ۲۹ مرکز و واحد دانشگاهی پیام نور در سطح استان با تنوع بیش از ۱۰۰ رشته در مقطع کارشناسی آماده ارائه خدمات به دانشجویان و علاقه مندان به ادامه تحصیل هست، گفت: جهت رفاه دانشجویان و بر اساس بخشنامه‌های سازمان مرکزی، از ترم جاری برای هر یک از دانشجویان یک نفر پشتیبان تعریف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که هیچ دانشجویی در این دانشگاه دغدغه پرداخت شهریه ندارد، گفت: دانشجویان می‌توانند فقط با یک بار مراجعه به بانک طرف قرارداد دانشگاه برای کل مدت زمان تحصیل خود در هر ترم وام شهریه دریافت کنند و با کارمزد ۴/۱ نسبت به عودت آن اقدام کنند.

معصومی، تسهیلات فراهم شده برای دانشجویان این دانشگاه را بسیار مناسب دانست و افزود: در راستای تکریم دانشجویان و توجه به اقشار کم برخوردار جامعه، در قالب طرح‌های ویژه، دانشجویان محروم و کم برخوردار توسط دانشگاه بورسیه تحصیلی خواهند شد و بدهی دانشجویان ورودی سال‌های ۹۷ و قبل از آن که به علت مشکلات شهریه اقدام به ثبت نام نکرده بودند، بخشیده می‌شود و تا دی ماه فرصت دارند که از مزایای این طرح با مراجعه به دانشگاه و ثبت نام و انتخاب واحد، بهره مند شوند.

وی در این خصوص اضافه کرد: پشتیبان، موظف است از شروع ترم تا پایان آن با دانشجو در ارتباط بوده و در صورت وجود هرگونه مشکل نسبت به رفع آن اقدام کند تا دانشجویان بتوانند با آسایش نسبت به حضور در کلاسهای الکترونیکی دانشگاه و آموزش لازم اقدام کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان، لزوم برنامه ریزی دقیق و پاسخگو بودن تمامی قسمت‌های دانشگاه به دانشجویان، گفت: از همه دانشجویان می‌خواهیم، در صورت وجود هر نوع مشکل، به مسئولان مرکز یا واحد تحصیلی خود اطلاع دهند تا در اسرع وقت مرتفع شود.

وی گفت: دانشگاه پیام نور بر اساس اعلام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رتبه یک آموزش الکترونیکی در بین دانشگاه‌های کشور بوده و امیدواریم علاقه‌مندان با در نظر داشتن کیفیت آموزشی متفاوت این دانشگاه، به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی کشور و پیگیری اخبار موفقیت های آن در سطح استانی و ملی، نسبت به ثبت نام خود از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور، قبل از اتمام زمان اعلامی اقدام کنند.

بر اساس این گزارش؛ با توجه به نزدیک شدن به پایان زمان ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور، معصومی از همه علاقه مندان به تحصیل در بزرگترین دانشگاه دولتی کشور خواست تا ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

طبق اعلام مراجع رسمی حدود ۳۰ درصد از قبولین دانشجویی در مقاطع تحصیلات تکمیلی و آزمون‌های وکالت و استخدامی کشور، از بین فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور است و دانشجویان و علاقه مندان می‌توانند جهت اطلاع از هرگونه مزایای تحصیلی در دانشگاه پیام نور به آدرس سایت دانشگاه، eaz.pnu.ac.ir مراجعه و یا با شماره تلفن‌های بخش‌های مختلف دانشگاه مندرج در سایت تماس حاصل کنند.

48

کد خبر 1436619

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی دانشگاه پیام نور علاقه مندان ثبت نام بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۵۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، اکبر پیرستانی معاون فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در هشتمین رویداد نوآورانه «ترنج» که با هدف توانمندسازی راهبردی نوآوران جوان برگزار شده بود، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های دانشگاه آزاد، مهارت‌آموزی است و دنبال خلّاقیت و کارآفرینی دانشجویان دانشگاه هستیم.

وی افزود: به‌عنوان دانشگاهِ پیشرو، مبدع طرح پیش رو هستیم و تمایل داریم دانشجویان در کنار تحصیل مهارت‌آموزی هم داشته باشند و تیم‌هایی را پیدا کنند و کارآفرینی کنند.

معاون فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان عنوان کرد: اتفاقات بسیار خوبی در دانشگاه رقم خورده و دنبال جذب و اشتغال دانشجویان خود پس از تحصیل هستیم؛ از این رو طرح پویش (اشتغال همزمان با تحصیل)) را رقم زدیم.

پیرستانی افزود: یکی از امتیازات طرح پویش این است که اگر دانشجو در دوران دانشجویی وارد محیط واقعی کار شود؛ از منظر میزان دستمزد و حقوق مقایسه نمی‌کند و در انجام کار راحت‌تر است، همچنین در بررسی‌های صورت گرفته در مراکز کارآفرینی و به دلیل اینکه ارتباط و تعامل بین دانشجو و صنعت اتفاق نمی‌افتاد؛ عملاً تناسب بین علاقه و شغل بررسی نمی‌شد، اما اکنون کارشناسان
شرکت‌های بزرگ با حضور در دانشگاه با دانشجو مصاحبه کرده و از توانمندی‌ها و علایق دانشجو برای حضور در عرصه اطلاع پیدا می‌کنند.

وی عنوان کرد: این پروسه دو امتیاز دارد؛ نخست اینکه دانشجو پس از گذار از فیلتر‌های مورد نظر وارد دستگاه مورد نظر شده و حضور ماندگارتر و مفیدتری خواهد داشت و هم اینکه برای صنعت یا آن مؤسسه تولیدی این اطمینان حاصل می‌شود که حمایت معنوی دانشگاه پشت سر دانشجوست و به‌لحاظ حفظ اموال و دستاورد‌های علمی و اختراعات به یک اطمینان خاطری می‌رسد.

معاون فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان تأکید کرد: پایان‌نامه‌ها را نیز هدفمند و با شناسایی مشکلات صنایع موضوعات را احصاء کردیم تا کاربردی کنیم؛ به این صورت که یا قابلیت تبدیل شدن به صنعت داشته باشد یا گره‌ای از صنعت باز کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام
  • جزییات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور
  • شیوه‌نامه مشوق‌های خدمتی برای کسب مهارت دانش‌آموختگان دانشگاهی ابلاغ شد
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • بودجه آموزش عالی برای همه دانشجویان؛ آری یا خیر؟
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور
  • پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه صنعتی دزفول برای نخستین بار
  • خدمت دانش آموختگان دانشگاهی باکسب مهارت عمومی و تخصصی
  • امکان تغییر دانشگاه برای پذیرفته شدگان فرهنگیان وجود دارد؟