Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@02:23:43 GMT

دوشنبه دمای هوای قم پنج درجه کاهش می یابد

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۵۴۱۵

دوشنبه دمای هوای قم پنج درجه کاهش می یابد

علی ترابیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه آسمان قم طی امروز صاف گاهی همراه با وزش باد است، گفت: هوای استان قم طی یکشنبه صاف در برخی ساعات همراه با وزش باد نسبتاً شدید و افزایش ابر خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان قم با تاکید بر اینکه هوای این استان در روز دوشنبه صاف از بعد از ظهر همراه با افزایش ابر خواهد بود، گفت: حداقل دمای هوای امروز ۱۴ درجه و حداکثر دمای هوا ۳۵ درجه، حداقل دمای هوای یکشنبه ۱۴ درجه و حداکثر دمای هوا ۳۵ درجه و حداقل دمای هوای دوشنبه ۱۴ درجه و حداکثر دمای هوا ۳۰ درجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترابیان ابراز کرد: سرعت وزش باد امروز بین ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی، یکشنبه بین ۳۵ تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت با جهت شمال غربی و دوشنبه بین ۲۵ تا ۴۰ کیلومتر بر ساعت با جهت شمال غربی است.

کد خبر 5033160

منبع: مهر

کلیدواژه: قم علی ترابیان آب و هوا ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا شهرکرد بوشهر شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی دفاع مقدس گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل دمای هوای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۵۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حداقل و حداکثر مدت حضور حجاج ایرانی در عربستان

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: «مدت‌حضور زائران عمره، ۱۰ روز و حج تمتع، حدود ۳۳ روز است.»

به گزارش مهر، وی گفت: مدت حضور زائران عمره ۱۰ روز است که ۵ روز در شهر مدینه و ۵ روز در مکه مشرف خواهند شد. در حج تمتع نیز متوسط حضور زائران حدود ۳۳ روز است.

حسینی افزود: دولت در زمینه تخصیص ارز همکاری خوبی با سازمان حج و زیارت داشته و ارز مورد نیاز حجاج تهیه شده است.

دیگر خبرها

  • هوای زنجان گرم‌تر می‌شود
  • هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • پیش بینی آب و هوای تهران؛ دمای تهران از فردا کاهش می یابد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • پیش‌بینی هواشناسی/ هوای تهران سرد می‌شود؟
  • پیش بینی فعالیت توده هوای ناپایدار در جو خراسان جنوبی
  • حداقل و حداکثر مدت حضور حجاج ایرانی در عربستان