Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: اتحادیه جهانی کشتی مصمم به برگزاری مسابقات جهانی است اما تصمیم نهایی 14 مهر مشخص می‌شود که بعد از آن باید برای تشکیل اردوهای هدفمند اقدام کنیم.

محمد ابراهیم امامی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره تصمیم اتحادیه جهانی کشتی برای برگزاری رقابت‌های جهانی گفت: اتحادیه جهانی کشتی مصمم به برگزاری مسابقات جهانی است و در روز چهاردهم مهر جلسه‌ای که در کمیته اجرایی برگزار می‌شود و تکلیف مسابقات جهانی را مشخص می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشور روس هم یکی از کشورهایی است که به برگزاری رقابت‌های جهانی تأکید زیادی دارد. با توجه به اینکه امسال سال منتهی به المپیک است، بنابراین اتحادیه جهانی خیلی در تلاش است تا مسابقات جهانی را برگزار کند.

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به موج سوم شیوع ویروس کرونا در همه دنیا آیا اتحادیه جهانی از برگزاری رقابت‌های جهانی منصرف نشده است، اظهار کرد: همان‌طور که گفتم آنها تصمیم نهایی‌شان برگزاری مسابقات قهرمانی جهان است. تصمیم‌گیرنده هم اتحادیه جهانی است و نمی‌توان در مورد آن قضاوت کرد. تا به الان مبنای کار برگزاری مسابقات است مگر اینکه در این مدت باقی‌مانده اتفاق خاصی رخ دهد. همان‌طور که می‌دانید در حال حاضر شرایط کرونا روزانه متفاوت است و ضمن اینکه اتحادیه جهانی تنها به محل میزبان توجه نمی‌کند بلکه شرایط دیگر کشورها را هم مورد بررسی قرار می‌دهد و در نهایت با توجه به وضعیت فعلی نسبت به برگزاری مسابقات تصمیم‌گیری می‌کند.

سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد حضور تیم‌های ایران در مسابقات جهانی عنوان کرد: ما منتظر تصمیم نهایی اتحادیه جهانی هستیم. پس از اعلام نهایی در مورد برگزاری مسابقات جلسه‌ای در فدراسیون با حضور محمد بنا، غلامرضا محمدی، محسن کاوه و مسئولان فدراسیون برگزار می‌کنیم تا در مورد نحوه چگونگی حضور کشتی‌گیران در مسابقات جهانی به یک جمع‌بندی برسیم. هدف اصلی آماده‌سازی تیم برای المپیک توکیو است و با توجه به اینکه کشتی‌گیران هفت ماه است که از میدان به دور هستند، به یک آمادگی نسبی برسند و حتی برد و باخت هم ملاک نیست. باید برای برگزاری یک اردوی هدفمند اقدام کنیم. شرایطی‌ که کرونا در دنیا به وجود آورده با محدودیت‌های زیادی همراه است. پس از برگزاری جلسه در مورد چگونگی حضور ملی‌پوشان و زمان و همچنین مدت اردو‌ها تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

وی در مورد برگزاری مسابقات لیگ گفت: همان‌طور که از قبل پیش‌بینی شده بود، برای برگزاری مسابقات لیگ، پروتکل‌های بهداشتی تنظیم و تیم‌ها بر اساس آن فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. تیم‌ها در محل خوابگاه‌ها حضور پیدا کردند و زمانی که مسابقات برگزار شود با ارائه تست کرونا در مسابقات حاضر می‌شوند. سالن‌ها و مکان‌هایی که کشتی‌گیران حضور پیدا می‌کنند در حال ضدعفونی شدن هستند و همه تلاش ما این است که مسابقات لیگ را در شرایط کاملاً ایمن برگزار کنیم.

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: کشتی محمد ابراهیم امامی اتحادیه جهانی کشتی شیوع ویروس کرونا رقابت های جهانی کشتی برگزاری رقابت های جهانی اتحادیه جهانی کشتی برگزاری مسابقات مسابقات جهانی کشتی گیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۵۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد

چهل و یکمین هیئت نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور مهدی علی‌نژاد برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، چهل و یکمین نشست هیئت رئیسه فدراسیون بین‌المللی ووشو در شهر جیانگ یئن به ریاست گائو ژیدان رئیس IWUF و مهدی علی‌نژاد عضو ایرانی این هیئت رئیسه برگزار شد.

نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند

 

در این نشست، ژان کیوپینگ دبیرکل فدراسیون بین‌المللی گزارشی از فعالیت‌های 6 ماه اخیر این فدراسیون جهانی و همچنین پیکارهای پیش ر‌و ارائه داد.

وی همچنین یادآور شد با توجه به اینکه کشورهای متعددی موفق به اخذ ویزا جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان نشدند، بنا به پیشنهاد ایران؛ پیکارهای انتخابی جام‌جهانی ووشو با حضور 38 کشور امروز آغاز به کار کرد.

برگزاری چهارمین دوره مسابقات جهانی تایچی در سنگاپور، نهمین دوره مسابقات جوانان جهان در برونئی‌، سومین دوره جام جهانی تالو در یوکوهامای ژاپن و دهمین دوره جام جهانی ساندا در ملبورن استرالیا از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

در این نشست مقرر شد میزبانی دهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان به چین داده شود که این مسابقات در واقع حکم کسب سهمیه المپیک 2026 جوانان داکا سنگال را خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی