Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بیست و پنجمین کارگروه تخصص، پیش نویس دستورالعمل شرایط اختصاصی تاسیس باشگاه والیبال به ریاست نیکوخصال مدیرکل دفتر توسعه ورزش حرفه ای و امورباشگاههای وزارت ورزش و جوانان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در این نشست که نمایندگان فدراسیون پزشکی و ورزشی، دفتر بازرسی، معاونت بانوان، اداره کل ورزش همگانی، فدراسبون دوومیدانی حضور داشتند، پیش نویس شرایط اختصاصی تاسیس باشگاه والیبال مورد بحث و بررسی قرار گرفت و کلیات آن مصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  همچنبن در این نشست مقرر شد پس ازانجام اصلاحات ساختاری، نسخه ویرایش شده از سوی فدراسیون والیبال ارسال و درصورت تائید جهت طرح در کمیسیون اصلی ماده 5 ارائه شود. در این نشست بلامانع بودن صدور پروانه بهره برداری شرکت پردیس شرق جهت راه اندازی بخش های استخر و سالن بدن سازی مجموعه ورزشی با توجه به عدم تکمیل سالن چند منظوره و اعلام متقاضی جهت انصراف از دریافت مابقی تسهیلات بانکی، درصورت عدم وجود موانع حقوقی و قانونی و آمادگی فنی استخر و سالن بدن سازی اعلام شد.   در این نشست همچنین مقرر شد اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ظرف 10 روز کاری گزارش جامعی از پرونده شرکت پردیس شرق را به دفتر توسعه ورزش حرفه ای و امور باشگاه ها ارائه کند. در این جلسه در خصوص تمدید صدور مجوز فعالیت کشوری شرکت خدمات ورزشی راهیان سلامت، مقرر شد موضوع امکان صدور مجوز اینگونه شرکت ها با توجه به قانون اجازه تاسیس باشگاه ورزشی و ورزشگاه توسط مردم از دفتر حقوقی وزارت ورزش و جوانان استعلام شود.   ریاست این نشست را نیکوخصال مدیرکل دفتر توسعه ورزش حرفه ای و امور باشگاههای وزارت ورزش و جوانان برعهده داشت. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان تاسیس باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۵۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سخنگوی شورای اسلامی شهر نیشابور گفت: بر اساس تصمیمات جلسه مشترک مسؤولان نیشابور با مدیر کل ورزش و جوانان استان و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی در بهمن  ۱۴۰۲ مقرر شده است فهرست طرح های پیشنهادی اداره کل ورزش و جوانان استان در شهر نیشابور برای اجرای طرح مولد سازی اعلام تا این موضوع در جلسه بعدی در شهرستان بررسی و تصمیم گیری شود که تا کنون فهرست پیشنهادی آن اداره کل ارائه نشده است.

احمد همت آبادی افزود: شورای اسلامی نیشابور مخالفت جدی خود را با مصوبه کمیسیون ماده ۵ برای چندمین بار به صورت رسمی اعلام کرده و مصرانه پیگیر حذف ورزشگاه انقلاب نیشابور از فهرست اموال دولتی مشمول طرح مولد سازی است.

دیگر خبرها

  • ۲هزار متر مربع به سرانه ورزش دانش‌آموزی هرمزگان اضافه شد
  • حراست وزارت ورزش به میدان آمد؛ رسیدگی فوری به جنجال چاقوکشی در کشتی مازندران
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • فضای ورزش آذربایجان غربی به ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافت
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب
  • ­استان تهران صاحب سالن اختصاصی شمشیربازی شد
  • ساختن از پایه با مدیران کاربلد دوای ورزش خراسان رضوی است