Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حقوقی باشگاه فولاد از رفع محرومیت نقل و انتقالاتی این باشگاه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، عارف عارف نیا معاون حقوقی باشگاه فولاد در گفت‌وگو با رسانه باشگاه گفت: با تلاش‌های تیم حقوقی باشگاه و ارائه اسناد مثبته، پنجره نقل و انتقالات باشگاه فولادخوزستان به صورت موقت باز شد و این باشگاه می‌تواند نقل و انتقالات خود را انجام بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تشکر می‌کنیم از آقای نبی دبیر کل محترم فدراسیون فوتبال و همچنین روسای کمیته‌های استیناف، تدوین مقررات، تعیین وضعیت و مسئول برگزاری مسابقات که دفاعیات باشگاه فولاد خوزستان را با ژرف اندیشی و تامل شنیدند و کمک کردند که باشگاه فولادخوزستان با عنایت به اینکه نماینده ایران در مسابقات آسیایی است متضرر نشود.

وی ادامه داد: بدیهی است که باشگاه فولادخوزستان در راستای باز شدن دائم پنجره مذکور از مبادی قانونی تمام تلاش خود را انجام می‌دهد. مهندس محمدی مدیرعامل محترم شرکت و رئیس هیأت مدیره و آقای آذری مدیرعامل محترم باشگاه پیگیر و در تلاش هستند تا این مشکل به طور کامل حل شود تا هواداران خیالشان از این بابت راحت باشد.

 

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: باشگاه فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۵۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد امین یاقوت بعد از ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: با شروع پروازهای حج عمره، ۲۵۵ زائر خوزستانی از طریق فرودگاه بین‌المللی سپهبد شهید سلیمانی اهواز به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: زائران حج عمره استان خوزستان با مدیریت کاروان‌های شهرستان‌های اهواز، خرمشهر و دزفول روز پنجشنبه پنجم اردیبهشت به کشور عربستان اعزام و اعمال حج عمره را انجام می‌دهند.

مدیر حج و زیارت خوزستان اظهار کرد: زائران خوزستانی حج عمره پس از ورود به مدینه پنج روز در شهر رسول الله (ص) حضور دارند و پس از آن به سرزمین مقدس مکه اعزام و در آنجا به مدت پنج روز حضور خواهند داشت.

کد خبر 6085559

دیگر خبرها

  • اعزام زائران حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • تلاش اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جهت تحقق شعار «ارزش‌مدار، کارآفرین و ثروت‌ساز» باشد/ تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان