Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام رئیس مهندسی عمومی و اجرای طرح‌های شرکت پالایش گاز ایلام از نصب و راه اندازی کنتورهای الکترومغناطیسی پایش مصرف آب در شبکه های آب آتش نشانی و کنتورهای هوشمند بر روی خط خروجی چاه‌های تامین آب این شرکت خبر داد.

«یوسف عزتی» با اعلام این خبراظهار کرد: نصب و راه‌اندازی این تجهیزات اقدامی موثر برای حفاظت و مدیریت منابع آبی در این واحد صنعتی است چون در یک مجموعه صنعتی نصب وسایل اندازه گیری باهدف تهیه آمار دقیق مصارف برای پایش، ممیزی، مدیریت و صرفه جویی در منابع آب بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مهندسی عمومی و اجرای طرح‌های شرکت پالایش گاز ایلام تصریح کرد: به همین منظور فلومترهای الکترومغناطیسی در خروجی شبکه‌های آب آتش‌نشانی، مخزن ۵۰۰۰ ورودی ، تاسیسات لخته‌گیر و کنتورهای هوشمند سرچاهی در خروجی چاه های تامین آب پالایشگاه نصب شد.

 وی تصریح کرد: انتخاب نوع این تجهیزات اندازه‌گیری پس از بررسی‌های انجام شده و با توجه به شرایط اجرایی مسیر اعم از شیب زیاد، عمق و سایز لوله های اجرا شده، همچنین مزیت و کاربری مناسب و الزامات قانونی انجام گرفته و پس از تامین اقلام مورد نیاز، در شهریور ماه سال جاری با حضور شرکت های سازنده و نمایندگان شرکت آب و فاضلاب ایلام با موفقیت نصب و راه‌اندازی شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۵۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی هنرستانهای جوار صنعت برای تامین نیروی کار ماهر در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    جواد کرمی در "همایش روز ملی گندم و نان و تجلیل از فعالان زنجیره تولید نان استان " افزود: برنامه ریزی برای داشتن نیروی کار ماهر در واحد‌های اقتصادی از ملزومات پیشرفت است و استان به این نیرو‌ها نیاز ویژه دارد، چرا که نیروی کار غیر ماهر بهره وری را کاهش می‌دهد.

وی گفت: درصدهستیم هنرستان‌های جوار صنعت تاسیس شود و این موضوع مطالعه و کارشناسی شده و به همت استاندار آذربایجان غربی به مرحله اجرا نزدیک می‌شود.

کرمی ادامه داد: در دولت سیزدهم برای مدیریت نان و گندم اتفاقات مطلوبی رخ داده است و نزدیک یک میلیون تن میزان تولید گندم استان در سال گذشته بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: این استان به رتبه پنجم کشوری دست یافته است که این یک رتبه و جایگاه مطلوب در کشور محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در بخش توزیع و کارخانجات و در روند تولید نان مدیریت بهینه لازم بود و در این راستا رتبه بندی کارخانه‌ها مورد توجه قرار داده شد و سهیمه بندی شکل گرفت و مقرر شده است این ارزیابی‌ها هر ۶ ماه بررسی شود و اگر واحدی این الزامات را رعایت نکند اقدامات لازم انجام شود.

کرمی ادامه داد: در بخش نانوایی‌ها نیز در بحث تولید و توزیع نان اقداماتی انجام شد و قرار شد در این راستا صدور مجوز‌ها با اهلیت سنجی انجام شود چرا که برخی افراد در ارومیه چندین نانوایی دارند ولی حتی خود این افراد در این استان زندگی نمی‌کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: برای کاهش صف‌های نان و مدیریت زمان شهروندان نانوایی‌های آزاد پز در استان فعالیت می‌کنند و تلاش‌ها براین است که با مشارکت خود مردم نتایج مطلوبی اخذ شود.

کرمی با اشاره به تحقق شعار سال هم بیان کرد: مشکل اصلی کشور همانگونه که رهبر معظم انقلاب با نگرش هوشمندانه خود بیان کردند به مشکلات اقتصادی باز می‌گردد و در این زمینه مشارکت مردم در این امر لازم است.

وی با اشاره به رشد ۲۰۰ درصدی جذب سرمایه گذار در استان در سال گذشته و همراهی با واحد‌های تولیدی در آذربایجان غربی افزود: به غیر از این مشارکت مردم در امر اقتصاد ممکن نیست.

کرمی گفت: در این راستا و با پیگیری‌های استاندار آذربایجان غربی یکشنبه‌های تولید در استان رقم خورد و تلاش‌هایی برای رفع مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی انجام شد که عملکرد خوبی برای استان در مقایسه با سنوات قبل ثبت شد.

این مسئول با اشاره به تحقق  ۱۳۳ درصدی سهم اشتغال استان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ گفت:این اقدامات هر چند با مشارکت بخش خصوصی محقق شده است و دولت نیز نقش مهمی در این زمینه دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: پارسال در زمینه سیب صنعتی مدیریت خوبی در استان انجام شد و در زمینه قیمت و مدیریت جمع اوری بهداشتی مشکلی گزارش نشد و مجوز لازم به سردخانه‌ها در زمینه خرید و انبارداری داده شد.  

وی بیان کرد: در زمینه صادرات سیب با توجه به افزایش متقاضیان صادرات واشباع بازار اقدامات و تدابیر لازم بکار گرفته شد.

کرمی با تاکید بر مدیریت آب در استان بیان کرد: در سال‌های گذشته عمده کشت در منطقه در بخش گندم به صورت دیم بود و لازم است تغییرات جدی در بخش کشاورزی با استفاده از بکارگیری دانش‌های روز و تغییر الگوی کشت انجام شود.

وی به خرید تضمینی گندم هم اشاره کرد و گفت: تلاش می‌شود در این زمینه بهتر از سال قبل مشارکت دستگاه‌های مربوطه و گندم کاران را داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
  • نانوگرافن پروانه‌ای برای استفاده در حوزه کوانتوم ساخته شد
  • فاو J6-460 در بورس کالا به فروش می‌رسد
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری
  • راه اندازی هنرستانهای جوار صنعت برای تامین نیروی کار ماهر در آذربایجان غربی
  • کنتورهای هوشمند موجب صرفه جویی برق شدند
  • تولید بیش از ۱۸ میلیارد مترمکعب گاز در پالایشگاه فجر جم طی سال ۱۴۰۲