Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-25@23:56:20 GMT

«رزم حسینی» یک مدیر برنامه‌ریز و هدفمند است

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۵۵۶۰

«رزم حسینی» یک مدیر برنامه‌ریز و هدفمند است

تین نیوز

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با اشاره به اینکه وزیر پیشنهادی برای وزارت صنعت، معدن و تجارت ۲۲ سال در بخش خصوصی فعالیت داشته است، گفت: «علیرضا رزم حسینی» از مدیران برنامه‌ریز و هدفمند است که می‌تواند به وضع اقتصادی فعلی کمک کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، غلامحسین شافعی روز شنبه در نشست اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، اتاق اصناف و اتاق تعاون با «علیرضا رزم حسینی» به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت، اظهار داشت: وی  از تبار بخش خصوصی است و آشنایی کامل به مشکلات موجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در چنین موقعیتی با تمام مشکلات موجود، مدیریت بزرگترین وزارتخانه کشور به فردی که این‌چنین دست در بخش خصوصی داشته است سپرده می شود که موجب امیدواری برای بهبود شرایط است.

شافعی با بیان اینکه رزم حسینی دارای ابتکارات و ابداعات در اقتصاد کشور است تاکید کرد: ایجاد مثلث توسعه اقتصادی که برای نخستین بار قاعده آن را بخش خصوصی و اضلاع دیگر را دولت و ائمه جمعه قرار می داد نشان دهنده توانایی وی است.

رییس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به اینکه اداره خراسان رضوی از قدیم مدیریت سختی محسوب می شده است، تصریح کرد: با حضور رزم حسینی در این جایگاه وفاقی ایجاد شد تا برای اهداف تعیین شده اصناف، نماینده مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و قوه قضایبه با یکدیگر همکاری و همراهی لازم را داشته باشند تا نتایج مهم و قابل توجهی به دست بیاید.

به گفته وی، همچنین تاسیس نهاد مردمی و واگذاری مدیریت آن به بخش خصوصی برای بهبود وضع اقتصادی از دیگر فعالیت های رزم حسینی بوده است.

شافعی افزود: در این مدیریت، تعامل، گفت و گو، نگاه فرا جناحی و توجه به منافع ملی در صدر برنامه ها قرار داشته است زیرا وی یک مدیر برنامه ریز بود و آنچه به عنوان خلا بزرگ در سطح کشور مغفول مانده، داشتن هدف و برنامه است و امیدواریم با توجه به تحصیلات تجارت و بازرگانی رزم حسینی این خلا با این مدیریت مرتفع شود.

وی با اظهار امیدواری برای رای قاطع مجلس شورای اسلامی به رزم حسینی در چنین شرایط با اهمیتی خاطر نشان کرد: امیدواریم وی با همدلی، هم فکری و تعامل بخش خصوصی به مشکلات فائق شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: غلامحسین شافعی بخش خصوصی رزم حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۵۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله در اتاق مدیریت پرسپولیس/ درویش رفتنی شد؟

آفتاب‌‌نیوز :

واگذاری بلوک سهام ۵۱ درصدی باشگاه پرسپولیس در حالی آخرین مرحله خود را پشت سر می‌گذارد که همچنان مشکلات مالی و قراردادی اعضای تیم پابرجاست.

رضا درویش مدیرعامل سرخپوشان پایتخت که بار‌ها وعده پرداخت مطالبات بازیکنان را داده بود حالا با چالش اساسی در ادامه فعالیت خود روبروست. او پس از پشت سر گذاشتن حاشیه‌های فراوان در حالی قرار است همچنان به عنوان مدیرعامل فعالیت خود را ادامه دهد که هیأت مدیره این باشگاه پس از واگذاری به بخش خصوصی قرار است در کوتاه‌ترین زمان ممکن تغییر کند تا سرخ‌ها با کابینه‌ای جدید برای نقل و انتقالات تابستانی آماده شوند.

با این حال هیأت مدیره فعلی باشگاه، مجوز مذاکره با اوسمار ویه را برای تمدید قرارداد با پرسپولیس را داده است تا سرمربی برزیلی در صورت توافق مالی با این باشگاه روی کار بیاید.

درویش هم قصد دارد بر خلاف بازیکنانی که در پایان فصل قراردادشان به اتمام می‌رسد امضای تمدید ویه را با پرسپولیس را از این مرد برزیلی بگیرد تا هر اتفاقی در تابستان هم روی کار این مربی تأثیر نگذارد.

از سوی دیگر با ورود کنسرسیوم بانکی به باشگاه پرسپولیس قرار است تمام نفرات فعلی هیأت مدیره تغییر کرده و به احتمال فراوان هیأت مدیره‌ای هفت نفره تشکیل شود تا از تمام ظرفیت انسانی خود در این مجموعه استفاده کنند.

درویش برای حل و فصل مشکلات مالی فصل جاری تیمش منتظر ورود افراد اقتصادی است تا شاید آن‌ها بتوانند راهکاری برای پرداخت حداقل ۱۳۰ میلیارد تومان در یک ماه آینده برای بیش از ۵۰ درصد باقیمانده قرارداد‌های لیگ بیست و سوم فراهم کنند.

حالا باید دید نقشه‌های مدیریتی درویش برای تمدید قرارداد با ویه‌را و دریافت پول از هیأت مدیره آینده، اتفاق خواهد افتاد یا این باشگاه با تغییر‌های هیأت مدیره دچار چالش‌های بیشتری خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد
  • تلاش برای تحقق شعار سال و شکوفایی اقتصاد خوزستان
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • کارآفرینان با همکاری اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه‌سازی کنند
  • پیشنهاد ریاضت آبی برای مدیریت ابرچالش آب کشور
  • زلزله در اتاق مدیریت پرسپولیس/ درویش رفتنی شد؟
  • پیشنهاد اتاق ایران برای مدیریت ابرچالش آب
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • بانک مرکزی پدر تولید و تولیدکننده را درآورده است؛ به داد بخش خصوصی برسید!