Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@12:18:05 GMT

سارقان طلا فروشی در دام پلیس مازندران

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۵۶۳۵

سارقان طلا فروشی در دام پلیس مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس مازندران، سردار "مرتضی میرزایی" با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع سرقت از یک واحد صنفی طلافروشی در شهر "پل سفید" شهرستان سوادکوه، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیس و بررسی صحنه سرقت و انجام تحقیقات از مالباخته متصدی واحد صنفی مشخص شد، بیش از یک کیلو طلا که در گاو صندوق مغازه بوده، توسط سارق یا سارقان به سرقت رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزایی اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با دریافت این اطلاعات و انجام یک سری اقدامات تخصصی و فنی، رد یک سارق اهل و ساکن یکی از استان‌های غربی کشور را که دارای چندین فقره سابقه کیفری است، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران عنوان کرد: ماموران پلیس آگاهی استان با دریافت این اطلاعات و شناسایی مخفیگاه متهم با هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی موفق شدند، متهم به سرقت را به همراه هم‌دستش دستگیر کنند.

وی اذعان داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های اولیه پلیس ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شدند اما در ادامه با ارائه شواهد و قرائن موجود، لب به اعتراف گشوده و به سرقت اقرار کردند.

سردار میرزایی از کشف طلاهای سرقتی ودستگیری 4 مالخر در این خصوص خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

*دستگیری 2 سارق حرفه‌ای در تنکابن

محمد صادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری 2 سارق اماکن خصوصی و اموال داخل خودرو با 12 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و اموال داخلی خودروها در سطح شهرستان رامسر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های همه‌جانبه، ماموران کلانتری ۱۲ موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای در این ارتباط شدند.

سرهنگ شاهنظری، تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضایی، متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و بازجویی‌های به عمل آمده به 12 فقره سرقت از اماکن خصوصی، منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند.

شاه نظری با اشاره به این که رعایت مسائل امنیتی، هشدارهای انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهمترین عوامل پیشگیری از سرقت به شمار می‌روند، از شهروندان خواست: درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع بدهید.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: استان مازندران مازندران سارق پلیس اماکن خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۵۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ آدینه لو گفت: در پی وقوع سرقت‌های مکرر داخل خودرو و انجام تحقیقات میدانی در این خصوص هویت ۲ نفر سارق حرفه‌ای برای کارآگاهان محرز شد.

وی افزود: با شناسایی این ۲ سارق حرفه‌ای هماهنگی قضایی و مراتب دستگیری در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی در اقدامی غافلگیرانه هر ۲ سارق را در محل اختفاء خود دستگیر کردند که در تحقیقات پلیسی به انجام پنج فقره سرقت محتویات خودرو و سه فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گفت: با دستگیری این ۲ نفر یک نفر مالخر نیز دستگیر و تحویل مقم قضایی شد.

دیگر خبرها

  • سارقان محتویات داخل خودرو گردشگران در مهاباد دستگیر شدند
  • کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان
  • سارقان سابقه‌دار در بیجار دستگیر شد
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در شهرستان بشرویه
  • دستگیری سارق خودرو با شلیک پلیس شاهین‌شهر
  • دستگیری سارقان سیم و کابل برق در اشکذر
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان