Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز، نوید پورفرج متولد 2 اردیبهشت 1367 در کرمانشاه، بازیگر است. وی فعالیت خود را از زمان دانشگاه و در سن 18 سالگی با شرکت در کلاس‌های بازیگری امین تارخ و هومن سیدی آغاز کرد.

نوید پورفرج در سال 1391 برای اولین بار در نقش کوتاهی در سریال «دیوار» به کارگردانی سیروس مقدم، دنیای تصویر را تجربه کرد و بعد از آن در سال 1393 در سریال «مادرانه» به کارگردانی جواد افشار حضور پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین حضور حرفه‌ای نوید پورفرج در سینما با فیلم « مغزهای کوچک زنگ زده » به کارگردانی هومن سیدی بود.

وی در این فیلم توانست تجربه موفقی را در کنار بازیگران مطرحی مثل نوید محمدزاده و فرهاد اصلانی برای خود رقم بزند و نامش بیش از پیش در میان مردم مطرح شد.

او برای بازی در اولین فیلم سینمایی‌اش، نامزد دریافت سیمرغ بلورین نقش مکمل مرد در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر شد.

نوید پورفرج برای دومین بار در سال 1398 با فیلم سینمایی «مغز استخوان» به کارگردانی حمیدرضا قربانی به جشنواره فجر رفت و نامزد دریافت سیمرغ بلورین نقش مکمل مرد شد.

کاراکتر او در این فیلم خیلی دور از نقشش در فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» نیست و وی در این باره می گوید: "دوست داشتم کار دومم التهاب و چالش بیشتری داشته باشد و در عین حال خیلی از نقشم در فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» فاصله نداشته باشد.

" حمیدرضا قربانی (کارگردان) معتقد است که نوع رفتار و کاراکتر نوید پورفرج به نوعی است که می‌طلبد نقش‌هایی مثل (امیر) در فیلم «مغز استخوان» و «مغزهای کوچک زنگ زده» را بازی کند.

نوید پورفرج بعد از موفقیت‌هایش در سینما، با سریال «قورباغه»، شبکه نمایش خانگی را نیز تجربه کرد. «قورباغه» به کارگردانی هومن سیدی در سال 1397 ساخته شد و در این سریال بازیگرانی مانند نوید محمدزاده، صابر ابر، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی و هومن سیدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: هومن سیدی سریال مغزهای کوچک زنگ زده فیلم سینمایی جشنواره فجر مغزهای کوچک زنگ زده مغزهای کوچک زنگ زده نوید پورفرج هومن سیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۵۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر جومونگ در جلسه فیلمنامه‌خوانی سریال جدیدش/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جونگ ریو وون (Jung Ryeo-won) بازیگر 43 سالۀ استرالیایی-کره‌ای است که در سال 2009 نقش شاهدخت جا میونگ را در سریال «پرنسس جا میونگ گو» (جومونگ 3) بازی می‌کرد. عکس‌هایی که در اینجا ملاحظه می‌کنید مربوط به جلسات فیلمنامه‌خوانی تازه‌ترین سریال ریو وون با عنوان «عاشقانۀ نیمه شب در هاگوون» است. در این سریال ریو وون نقش استادی را بازی می‌کند که با یکی از دانشجویان قدیمی‌اش وارد ارتباطی عاشقانه می‌شود.

245245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897039

دیگر خبرها

  • بازیگر سریال «ترش و شیرین» ۱۸ سال پیش چه شکلی بود؟ / عکس
  • بازیگر جومونگ در جلسه فیلمنامه‌خوانی سریال جدیدش/ عکس
  • نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در یک سریال جنجالی + ویدئو
  • لحظه تلخ و دردناک از پایان زندگی یک زن تُرک
  • نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در یک سریال!
  • نمایش عکس‌های عروسی نوید و فرشته در یک سریال!
  • عکس| چهره کمتر دیده شده الناز شاکردوست در یک فیلم سینمایی
  • «آخرین تولد» هم به اکران آنلاین رسید
  • «آخرین تولد» برنامه جدید اکران آنلاین فیلم‌نت
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید