Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@06:08:21 GMT

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری رفسنجان

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۵۷۶۰

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری رفسنجان

جانشین شهردار رفسنجان گفت: هدف ما این است تا با تلاش بی‌وقفه پرسنل شهرداری پروژه‌هایی که در آبادانی شهر نقش مهمی ایفا می‌کنند در کوتاه‌ترین زمان افتتاح و به بهره‌برداری برسند.

به گزارش ایمنا، اصغر کریمی اظهار کرد: شهرداری رفسنجان در راستای اجرای وظایف و تکالیف قانونی خود به‌دنبال ارائه خدمات عمومی به شهروندان است و هدف ما این است تا با تلاش بی‌وقفه پرسنل شهرداری پروژه‌هایی که در آبادانی شهر نقش مهمی ایفا می‌کنند در کوتاه‌ترین زمان افتتاح و به بهره‌برداری برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: عملیات عمرانی پیمانکاران در اقصی‌نقاط شهر کاملاً مشخص بوده و تحت هیچ شرایطی در روند کار توقف و تعلل صورت نگرفته است.

جانشین شهردار رفسنجان با اشاره به پروژه بزرگراه قدس گفت: پروژه‌های شهری هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری خواهند رسید تا زمینه استفاده شهروندان از خدمات شهرداری فراهم شود.

کریمی تصریح کرد: عملیات عمرانی پیمانکاران در اقصی‌نقاط شهر کاملاً مشخص است و تحت هیچ شرایطی در روند کار توقف و تعلل صورت نگرفته و نخواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه هدف ما ارائه خدمات بیشتر و مطلوب‌تر به همشهریان است، ادامه داد: باید با تمام توان نظارت بر اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری دنبال شود و سرعت کار نیز افزایش یابد.

جانشین شهردار رفسنجان با اشاره به اینکه خدمات عمومی تعطیل بردار نیستند، افزود: تکمیل پروژه‌ها تأثیر قابل توجهی بر امنیت روانی شهروندان، آسایش عمومی و زیباسازی شهر خواهد داشت.

منبع: فارس

کد خبر 446366

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران حقوق شهروندی شهر مشارکت شهروندان مدیریت شهری پروژه هاي عمراني شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۵۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا رحیمی ظهر دوشنبه در بازدید از پروژه‌های پلاتو و ساختمان استاد شهریار و مصلای بزرگ امام خمینی (ره) که با همراهی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر و معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج انجام شد، توجه به توسعه زیرساخت‌های اماکن فرهنگی و هنری را از جمله رویکردهای شورای ششم دانست.

وی عنوان کرد: احداث گالری، پلاتو، تکمیل و توسعه ساختمان استاد شهریار و تکمیل فرهنگسرای غدیر از جمله پروژه‌هایی است که به توسعه زیرساخت‌ها و افزایش سرانه‌های فرهنگی و اجتماعی کمک می‌کند. عملیات احداث ساختمان پلاتوی بوستان خانواده با ۷۰ درصد پیشرفت در حال اجراست که امیدواریم در مرداد سال جاری به بهره برداری برسد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به تکمیل شبستان مصلای امام خمینی (ره) و ساختمان فرهنگی استاد شهریار در جهت افزایش سرانه‌ها و زیرساخت‌های فرهنگی شهر اظهار کرد: ساختمان استاد شهریار به مساحت یک هزار و ۸۰۰ متر مربع در چهار طبقه تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود و به بهره برداری می‌رسد.

رحیمی در پایان ضمن یادآوری این موضوع که تمرکز اصلی پروژه ساخت مصلی بزرگ امام خمینی (ره) بر روی شبستان آن است، مطرح کرد: فاز اول این پروژه با مساحت حدود هفت هزار مترمربع مسقف شده و زیرساخت‌های دیگر آن نیز در حال انجام است و به زودی تکمیل می‌شود و به بهره برداری می‌رسد.

کد خبر 6085542

دیگر خبرها

  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • توجه به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی-هنری در شورای ششم کرج
  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد
  • فاز سوم بوستان خضر در قم احداث می‌شود
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • تکمیل طرح های نیمه تمام حوزه درمان درجنوب شرق تهران در اولویت است
  • تکمیل ۱۶ مدرسه نیمه تمام فضای آموزشی درسطح شهر ستان مرندو یامچی
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳