Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، سعید ممبینی در نشست امروز فعالان بخش خصوصی با وزیر پیشنهادی صمت که ظهر امروز در محل اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، گفت: اتاق بازرگانی ایران، اتاق اصناف و اتاق تعاون تصمیم گرفتند با ایجاد یک دبیرخانه مشترک برای حل مشکلات بخش اقدام کنند و در این دبیرخانه به این جمع بندی رسیدیم که حمایت کنیم تا رزم حسینی به عنوان وزیر صمت برگزیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب برای توجه به حوزه تولید، گفت: بخش بازرگانی طی سال های اخیر مورد بی مهری قرار گرفته و اگر بپذیریم این بخش موتور محرکه تولید است باید توجه ویژه ای به آن صورت بگیرد.

این فعال بخش خصوصی با بیان اینکه بعضاً تصمیمات و اقداماتی منجر به ایجاد تنش در بخش تجارت کشور می شود، گفت: تمام این مسائل به پای اصناف نوشته می شود، در حالی که اصناف علیرغم همه بی مهری ها کنار دولت بوده اند.

وی با بیان اینکه بالغ بر ۵۰ هزار واحد صنفی در آستانه تعطیلی قرار دارند یا تعطیل شده اند، عنوان کرد: عواملی مانند نرخ گذاری دستوری، عدم حمایت لازم از بخش و عدم توجه به تشکل ها علیرغم شعارهای داده شده از جمله دلایل این مسئله است.

ممبینی اضافه کرد: روز به روز باید اختیارات بیشتری به بخش خصوصی واگذار شود تا مشکلات مرتفع گردد.
منبع:مهر
انتهای پیام

کد خبر: 1073786 برچسب‌ها اتاق اصناف اتاق بازرگانی تهران تعطیلی اصناف

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اتاق اصناف اتاق بازرگانی تهران تعطیلی اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۵۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم

منوچهر نصیری گفت: طرح «زیست شبانه» با توجه به افزایش تردد در ساعات بامداد بمنظور ایجاد نظم و امنیت اجتماعی و نظارت بر فعالیت‌های واحد‌های صنفی در این ساعات در استان قم ادامه خواهد داشت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد: برخورد بدون مماشات با مخلان آسایش و آرامش شهروندان در اولویت فرماندهی انتظامی بوده و این طرح با حضور رده‌های مرتبط پیگیری و اجرایی می‌شود.

از بهمن ماه سال گذشته مصوب شد، هیچ واحد صنفی جز در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مراکز خدمات عمومی بعد از ساعت ۱۲ فعال نباشند.

نیروی انتظامی استان قم نیز طی این مدت با واحد‌های صنفی متخلف برخورد کرده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • ١٠٠ هزار واحد صنفی در استان كرمان باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • خبر جدید درمورد تعطیلی پنجشنبه ها ؛ پنجشنبه یا شنبه ؟