Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@11:28:55 GMT

سه خبر از ورزش خوزستان

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۵۸۲۷

سه خبر از ورزش خوزستان

به گزارش ایرنا  در این دیدار سینا مریدی، علی عالی نژاد و وحید حیدریه برای فولاد گلزنی کردند.

تیم فولادخوزستان که اردوی آماده‌سازی خود را از روز چهارشنبه گذشته در تهران آغاز کرده در روزهای آینده چند بازی تدارکاتی دیگر مقابل حریفان انجام می‌دهد.

تیم فولاد خوزستان با کسب رتبه سوم در لیگ نوزدهم یکی از نمایندگان فوتبال ایران در مسابقات فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخشش دوچرخه سوار خوزستانی در رقابت‌های لیگ کشور

بانوی ورزشکار خوزستانی در لیگ دوچرخه‌سواری کشور موفق به کسب چند نشان رنگارنگ شد.

ستاره زرگر بانوی رکاب زن خوزستانی در رقابت با سایر دوچرخه سواران حاضر در مسابقات لیگ به سه نشان ارزشمند طلا دست یافت.

این مسابقات در ماده‌های ۲۰۰ متر، ۵۰۰ متر و کایرین در پیست دوچرخه سواری تهران برگزار شد که بانوی خوزستانی هر سه مدال طلا را از آن خود کرد.

باشگاه فولاد خوزستان خواستار ارتقای کیفیت پخش تصاویر تلویزیونی شد

مسوولان باشگاه فولاد خوزستان خواستار ارتقای کیفیت پخش تصاویر تلویزیونی دیدارهای خانگی این تیم شدند.

به گزارش ایرنا به منظور ارتقای کیفیت پخش دیدارهای خانگی و پوشش تصویری دیدارهای تیم فولاد خوزستان، و در پی درخواست هواداران در این باره، روز شنبه نشست هماهنگی بین مسوولان باشگاه فولاد و صداوسیمای مرکز خوزستان در محل باشگاه برگزار شد.

در این نشست که با حضور سعید آذری مدیرعامل، ساسان طاهری مدیرکانون هواداران و محمد صفرزاده مدیر گروه ورزش صدا و سیما خوزستان انجام شد، مسوولان باشگاه فولاد درخواست خود را برای ارتقای کیفیت پخش بازی ها با این مسئول صدا و سیما در میان گذاشته و خواستار برطرف نمودن مشکلات پیش از شروع فصل جدید رقابت های فوتبال شدند.

در سال‌های اخیر انتقاداتی از سوی جامعه‌ ورزش خوزستان مبنی بر کیفیت پایین پخش زنده تلویزیونی دیدارهای خانگی فولاد از صداوسیمای خوزستان شده است و این موضوع فصل گذشته اعتراض مسوولان باشگاه فولاد را به همراه داشت.

برچسب‌ها فولاد خوزستان خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فولاد خوزستان خوزستان اهواز فولاد خوزستان خوزستان اهواز اخبار کنکور فولاد خوزستان کیفیت پخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۵۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی قهرمان کم نمی‌آورد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، قرمزپوشان اهوازی در فصل جاری لیگ برتر دور از انتظارات ظاهر شده‌اند و نتوانستند هواداران خود را راضی نگه دارند. فولاد که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را نیز دارد، حالا چند هفته‌ای است عبدالله ویسی که او نیز در کارنامه‌اش قهرمانی در لیگ برتر (با استقلال خوزستان) دیده می‌شود را بالای سر خود می‌بیند.

با حضور ویسی در راس کادرفنی فولاد، این تیم شرایط بهتری از نظر فنی و روحی پیدا کرده و هواداران خوزستانی امیدوارند که در 7 هفته پایانی نتایج خوبی حاصل شود. سرمربی باتجربه فولادی‌ها در روزهای گذشته با انگیزه زیاد در تمرینات حضور داشته و سعی دارد به بهترین شکل بازیکنانش را برای مصاف با مس رفسنجان در روز جمعه آماده کند.

فولادی ها که هفته پیش شکست تلخی را در قزوین تجربه کردند، حالا مقابل تیمی قرار می گیرند که در نیم فصل دوم هیچ شکستی را تجربه نکرده و کار سختی خواهند داشت. آنها اما از حمایت هواداران خودی برخوردارند و با توجه به این مساله امیدوار به کسب نتیجه مطلوب در این بازی هستند.

دیدار فولاد خوزستان و مس رفسنجان ساعت 18:10 روز جمعه 31 فروردین در ورزشگاه اختصاصی فولاد برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • حمایت خوزستانی‌ها از مردم غزه و عملیات تنبیهی وعده صادق
  • کاپیتان خوزستانی‌ها مرد بازی‌های خاص!
  • عبدالله ویسی:همه من و کمالوند را می‌شناسند، بهتر است عوام‌فریبی نکند
  • ویسی: دو بار فولاد بیمار را به من دادند
  • کنایه ویسی به کمالوند: مردم ساده هستند اما احمق نه!
  • دعوت اسکواش باز خوزستانی به اردوی تیم ملی
  • اتفاق خوشحال‌کننده برای عبدالله ویسی
  • تقدیر از ۲ خوزستانی در روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی
  • سرمربی قهرمان کم نمی‌آورد(عکس)
  • چغندرکاران خوزستانی زودتر محصول خود را برداشت کنند