Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه فعلا واکسنی در اختیار معاونت غذا و دارو دانشگاه جهت توزیع در سطح داروخانه‌ها قرار نگرفته است، گفت: واکسن آنفلوانزا به روال سال‌های قبل از طرف معاونت بهداشتی برای گروه‌های پرخطر به صورت رایگان توزیع می‌شود.

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: معاونت بهداشتی طبق روال سال‌های قبل واکسن‌ها را در اختیار گروه‌های پر خطر جامعه شامل کادر درمانی و بهداشتی، بیماران پرخطر بستری در بیمارستان‌ها و زنان باردار قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تزریق واکسن برای این گروه‌ها از طریق سیستم بهداشتی به صورت رایگان انجام می‌شود، افزود: گروه‌های ذکر شده در اولویت تزریق واکسن هستند، اما در حال حاضر واکسنی در اختیار معاونت غذا و دارو دانشگاه جهت توزیع در سطح داروخانه‌ها نه در استان اصفهان بلکه در هیچکدام از استان‌های کشور قرار نگرفته است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، تصریح کرد: به محض توزیع واکسن در استان افراد گروه‌های پرخطر که شرایط دریافت دارند می‌توانند پس از اطلاع‌رسانی زمان توزیع از طریق داروخانه‌ها برای دریافت واکسن اقدام کنند.

کد خبر 446365

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آرش نجیمی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان واکسن آنفلوآنزا توزیع واکسن گروه های پرخطر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق داروخانه ها گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۵۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه ۱۴۰۳ دانشگاه‌ها؛ توزیع اعتبارات مبتنی بر عملکرد

به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، به نقل از وابط عمومی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، اولین نشست تخصصی گروه آموزش‌عالی، تحقیقات و فناوری با عنوان «بودجه سال ۱۴۰۳ دانشگاه‌ها؛ توزیع اعتبار دانشگاه‌ها مبتنی بر عملکرد» برگزار شد. 

در این نشست مصطفی دین‌محمدی، عضو هیئت علمی دانشگاه زنجان، با اشاره به نوع و چالش‌های بودجه‌ریزی و دانشگاه‌ها، الگویی برای بودجه ریزی عملکرد دانشگاه‌ها را مطرح کرد. 

وی گفت: هدف از طراحی و توسعه مدل تعیین و توزیع بودجه عمومی دانشگاه‌ها مبتنی بر عملکرد، مطالبه از دانشگاه نسبت به عملکرد و توجه به خروجی به‌جای الگوی هزینه‌های تاریخی و افزایشی است. 

عضو هیئت علمی دانشگاه زنجان ادامه‌داد: همچنین با الگوی جدید می‌توان توزیع منابع محدود را با ملاحظه عدالت توزیعی و کارایی به دانشگاه‌ها اختصاص داد

وی در ادامه به لزوم استفاده همزمان از مدل‌های پایه و مبتنی بر عملکرد در بودجه ریزی دانشگاه‌ها اشاره و اظهار کرد: یک الگوی کلی در این زمینه تدوین شده که مراحل اجرایی مدل‌های پایه و مبتنی بر عملکرد در آن توضیح داده‌شده‌است. 

گفتنی است، در پایان نیز مشارکت کنندگان در نشست به ارائه نظرات و سؤالات خود در خصوص الگوی ارائه شده و مباحث مطرح شده در جلسه پرداختند. /

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امحای ۱۱۳ تن فرآورده‌های دامی غیربهداشتی در آذربایجان‌شرقی
  • توزیع انسولین قلمی وارداتی از هفته آینده در کرمانشاه
  • فراخوان اعزام مشمولان پایه خدمتی اردیبهشت ۱۴۰۳ اصفهان
  • مانع‌زدایی از شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده واکسن، دارو و مکمل‌ها در راستای تحقق شعار سال
  • اعلام فراخوان اعزام مشمولان پایه خدمتی اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • افزایش خروجی سد زاینده‌ رود برای آبیاری مزارع کشاورزان+ جزئیات
  • خروجی سد زاینده‌رود افزایش یافت
  • ولایی: هیچ دلیلی برای وجود داروی غیرمجاز در داروخانه‌ها قابل پذیرش نیست
  • بودجه ۱۴۰۳ دانشگاه‌ها؛ توزیع اعتبارات مبتنی بر عملکرد