Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رییس اداره حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم از رفع تصرف بیش از 21 هزار مترمربع از اراضی ملی و دولتی جزیره قشم واقع در پیرامون شهر سوزا به ارزش تقریبی بیش از 31 میلیارد ریال خبر داد.‌
به گزارش خبرگزاری آریا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، مصطفی مازندرانی با اعلام این خبر، اظهار کرد: رفع تصرف یک قطعه از اراضی ملی و دولتی واقع در پیرامون شهر سوزا و در مجاورت جاده ساحل جنوبی به مساحت 21 هزار و 49 مترمربع و به ارزش تقریبی بیش از 31 میلیارد و 573 میلیون ریال رفع تصرف و اعاده به وضع سابق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: نیروهای اداره حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم در راستای شرح وظایف کاری و تکالیف قانونی و اجرای دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان صبح روز شنبه (5 شهریورماه) با همکاری نیروهای پلیس اقتصادی و مامورین کلانتری سوزا نسبت به رفع تصرف، تخریب سنگ چینی غیرمجاز و اعاده به وضع سابق زمین مذکور در حوالی شهر سوزا اقدام کردند.
رییس اداره حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: برخورد با زمین خواران و متصرفین اراضی ملی و دولتی توسط نیروهای این اداره برابر قانون و مقررات و با جدیت کامل پیگیری و با هرگونه اقدام غیرقانونی در سطح جزیره قشم بدون اغماض برخورد قانونی خواهد شد.
مازندرانی در ادامه با اشاره به ضرورت حفاظت موثر از اراضی ملی و دولتی در جزیره زیبای قشم به عنوان یکی از مولفه های توسعه پایدار، جلوگیری و پیشگیری از تضییع حقوق عامه، تصریح کرد: با توجه به تاکید رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بر لزوم توجه و اهتمام بیشتر در صیانت و حراست از اراضی ملی و دولتی تحت حاکمیت سازمان، این مهم با همکاری مردم، شوراها و دهیاران و برخورد قاطع و موثر مرجع قضایی با زمین خواران و سودجویان منطقه عملیاتی خواهد شد.
وی در پایان از حمایت های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از اقدامات این یگان و حمایت های قانونی صورت گرفته در راستای تسریع روند پیگیری حقوقی و قضایی از سوی دستگاه قضا و دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و همکاری شایان فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان قشم تقدیر کرد.




منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سازمان منطقه آزاد قشم اراضی ملی و دولتی رفع تصرف شهر سوزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۵۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی ۳ هکتار از اراضی ملی ساری

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: در راستای اجرای حکم قضایی   اراضی ملی به مساحت تقریبی ۳ هکتار، واقع در پارسل ۴۳ سری ۶ هفت خال روستای چورت شهرستان ساری رفع تصرف شد.

این عملیات با حضور سرجنگلبان و نیرو‌های حفاظتی منابع طبیعی شهرستان حوزه استحفاظی شویلاشت، مامورین پاسگاه گرماب، نیرو‌های شرکت مجری طرح انجام و اعاده به وضع سابق شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • رفع‌تصرف ۱۰هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان
  • رفع تصرف اراضی دولتی شهرستان طرقبه و شاندیز به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان
  • رفع تصرف فوری ۸۷ هزار مترمربع از اراضی ملی دماوند
  • رفع تصرف ۳ هکتار از اراضی ملی در اشنویه 
  • سمنان پیشرو کشور در تثبیت مالکیت اراضی ملی و منابع طبیعی است
  • طرح کاداستر اراضی ملی و دولتی ۹۹ درصد پیشرفت داشته است
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر
  • آزادسازی ۳ هکتار از اراضی ملی ساری
  • رفع تصرف ۱۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی بابل
  • فعالیت ۲۲ هزار آموزشگاه آزاد و ۶۵۷ مرکز دولتی فنی‌حرفه‌ای در کشور