Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک رفاه کارگران در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و کمک به مناطق محروم کشور، 1200 تانکر آبرسانی به روستاهای استان سیستان و بلوچستان اهدا کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و با هدف تامین آب شرب برای مناطق روستایی در استان، با حضور جمعی از مسئولان بانک رفاه و مقامات استان سیستان و بلوچستان، تفاهم نامه اهدای 1200 تانکر آبرسانی 2 هزار لیتری برای روستاهای محروم این استان امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
کمال نادعلی مدیر امور ناحیه دو بانک رفاه کارگران در این مراسم گفت: این استان تاکنون آنچنان که شایسته و بایسته است از مواهب سرمایه گذاری و حمایت اجتماعی برخوردار نشده است  و امیدواریم این اقدام بانک رفاه کارگران برای تسهیل شرایط زندگی هم میهنان این استان موثر واقع شود.
وی تصریح کرد: محرومیت زدایی و توسعه این استان از جمله اولویت های این بانک است و مدیر عامل بانک رفاه کارگران از آغازین روزهای جاری شدن سیلاب به عنوان اولین سفر استانی خود از این استان بازدید و اقدام به تخصیص اعتبارات و کمک های بلاعوض برای توسعه استان کرد. مشارکت در احداث دو بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی استان و اهدای تانکرهای آبرسانی از جمله این اقدامات بوده که امروز محقق شد.
بهرام فرهی رئیس اداره روابط عمومی بانک رفاه کارگران نیز در سخنانی اظهار داشت: این بانک در آغازین روزهای جاری شدن سیلاب در استان با تخصیص بودجه برای کمک به سیل زدگان به یاری هموطنان این استان شتافت.
وی افزود: بانک رفاه کارگران انتظار دارد این تانکرها در محل واقعی خود و به دستان افراد نیازمند استان برسد. بر این اساس با هماهنگی مدیریت بحران استان، تانکرهای اهدایی بانک را در بین افراد و ساکنان نیازمند توزیع می کنیم تا منشاء خیر و برکتی برای شهروندان استان شود.  
فرهی در ادامه تصریح کرد: منابع ریالی برای اقدامات اجتماعی و عام المنفعه از محل منابع قرض الحسنه بانک فراهم می شود. هر چه میزان این منابع بیشتر باشد، بانک توان بیشتری برای حمایت از مردم نیازمند و ایفای مسئولیت های اجتماعی خواهد داشت.
رئیس اداره روابط عمومی اظهار داشت: با فرهنگ سازی جمعی در زمینه انجام سنت حسنه قرض الحسنه پس‌انداز می توانیم اقدامات ارزنده تری انجام دهیم. همکاری استانداری و مدیریت بحران در این زمینه و تشویق هم استانی‌ها برای مشارکت در سپرده گذاری قرض الحسنه، می تواند در انجام چنین اقداماتی موثر واقع شود.
فرهی در ادامه به معرفی مرکز حمایت اجتماعی بانک و تشریح و تبیین وظایف آن پرداخت و خاطرنشان ساخت: بانک رفاه کارگران از طریق این مرکز به دنبال محرومیت زدایی از طریق کمک به تولید پایدار به ویژه در حوزه صنایع دستی و در مناطق محروم است.
گفتنی است، بانک رفاه کارگران در این راستا یک ماشین آب رسان مجهز به تانکر برای رساندن آب شرب به دست نیازمندان اختصاص داده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان بانک رفاه کارگران تانکر آبرسانی کمک به مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۵۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در پی هشدار هواشناسی

محمد رئیسی  اظهار کرد: تجهیزات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی در نظر گرفته و به دنبال این هشدار صادر شده تمامی مرخصی های کارکنان لغو و همکاران این شرکت در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه لزوم همکاری و صبوری شهروندان در شرایط بحرانی بسیار مهم است، افزود: شهروندان گرامی در صورت بروز هر گونه خاموشی و خسارت ناشی به شبکه برق مراتب را از طریق سامانه ۱۲۱ مرکز اتفاقات این شرکت اعلام کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه طغیان رودخانه های فصلی و نبود راه دسترسی از جمله چالش های کارکنان عملیاتی این شرکت در شرایط بحرانی است، ادامه داد: همکاران این شرکت به محض دریافت اطلاعات در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع خاموشی اقدام خواهند کرد.

وی اظهارکرد: با توجه به این شرایط جوی، شهروندان در صورت امکان از تردد غیر ‌ضروری و همچنین افراد از مجاورت تیرهای برق، کابل‌ های فشار قوی، وسایل هادی برق و تجمع در محدوده و محل وقوع حوادث احتمالی خودداری کنند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سیل در کمین ۱۲۰۰ روستا در سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • بانک رفاه کارگران دستگاه برتر در پیشبرد برنامه‌های تحولی معرفی شد
  • آب‌رسانی سیار به ۲۸۵ روستای استان مرکزی
  • جشن بزرگ کارگری در میبد
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در پی هشدار هواشناسی
  • لودر راهداری بر اثر بی‌احتیاطی کارگران واژگون شد نه سیل
  • توضیحات وزیر کار درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • توضیحات مرتضوی درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • کارگاه‌های تولیدی سیستان و بلوچستان زیر ذره بین های نظارتی