Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-یک کارشناس گروه مشاوره علمی دولت انگلیس در موارد اضطراری با توجه میزان کنونی ابتلا به کرونا در این کشور، تخمین زده در سه تا چهار هفته آینده شمار قربانیان روزانه از 34 نفر به 100 تن برسد.

 یک کارشناس گروه مشاوره علمی دولت انگلیس در موارد اضطراری (سِیج) هشدار داده شمار قربانیان روزانه این کشور از ۳۴ نفر به ۱۰۰ نفر در سه تا چهار هفته آینده خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روزنامه انگلیسی «گاردین»، پروفسور «گراهام مدلی» متخصص مدل‌سازی بیماری‌های واگیردار در این خصوص گفت: اکنون کار زیادی نمی‌توان برای جلوگیری از رسیدن تعداد بیماران به ۱۰۰ نفر در روز انجام داد اما باید از کاهش شیوع اطمینان حاصل کنیم تا این رقم (آمار قربانیان) بالاتر از این نرود.

مدلی به رادیو بی‌بی‌سی گفت: درمان‌های [کووید-۱۹] پیشرفت داشته است، با این حال این ویروس خطرناکی است و برخی مرگ‌ها را رقم خواهد زد.

وی افزود حتی اگر ۰.۸ درصد از ابتلاها به مرگ ختم شود که کم‌تر از ۱ درصد تخمین‌زده شده در ماه‌های فوریه و مارس است، همچنان به این معناست که ما شاهد افزایش مرگ‌ومیر خواهیم بود.

«مت هنکاک» وزیر بهداشت انگلیس روز پنجشنبه گفت طبق برآوردها میزان ابتلای روزانه به ویروس کرونا در این کشور ۱۰ هزار نفر است که بیش از ۶ هزار نفر از آن‌ها از طریق تست کرونا شناسایی می‌شوند.

دانشمندان و مشاوران علمی دولت انگلیس اخیراً هشدار داده‌اند در صورتی که اقدامات پیشگیرانه زودهنگام برای کنترل شیوع ویروس کرونا انجام نشود، میزان ابتلای روزانه در این کشور به ۵۰ هزار نفر خواهد رسید.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۵۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی جان‌باختن شهروندان عمانی در حادثه سیل را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان جان‌باختن تعدادی از شهروندان عمانی در حادثه ناگوار سیل در این کشور را به دولت و مردم سلطنت عمان به ویژه خانواده‌های قربانیان تسلیت گفت.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، ضمن ابراز تأثر و تأسف از این رخداد طبیعی که موجب خسارت جانی و مالی گردید، مراتب همدردی دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران را به این کشور همسایه و برادر ابراز داشت و از خداوند متعال برای قربانیان این حادثه ناگوار، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان آن‌ها صبر و شکیبایی مسالت نمود.

کد خبر 6079816 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • تسلیت کنعانی به دولت و مردم عمان
  • تسلیت ایران به دلیل خسارات انسانی سیل در عمان
  • سخنگوی وزارت امور خارجه جان‌باختن شهروندان عمانی در حادثه سیل را تسلیت گفت
  • کنعانی جان‌باختن شهروندان عمانی در حادثه سیل را تسلیت گفت
  • اعلام زمان اجرای تعرفه‌های جدید پزشکی | تعرفه‌های درمانی این کشور همسایه ۱۸ برابر ایران است!
  • اعلام زمان اجرای تعرفه‌های جدید پزشکی | تعرفه‌های درمانی ایران این کشور همسایه ۱۸ برابر ایران است!
  • افزایش احتمال اخراج همکاران افغان نظامیان انگلیسی از پاکستان
  • افزایش سن مجاز استفاده از شبکه‌های اجتماعی در انگلیس
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۲۷ فروردین
  • سقوط آزاد ین ژاپن