Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اجرایی هیئت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران از تجهیز ۸ بیمارستان جدیدالاحداث و ارسال ملزومات پزشکی مقابله با کووید ۱۹ برای بخش‌های تازه افتتاح شده مراکز درمانی دولتی خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از وبدا، محمد کاشفی‌فرد درباره جزئیات تجهیز پزشکی بیمارستان‌های جدیدالاحداث و بخش‌های تازه افتتاح شده مراکز درمانی دولتی اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هیئت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران تجهیز مراکز درمانی دولتی را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طی سال‌های اخیر مراکز درمانی و بیمارستان‌های جدید الاحداث زیادی توسط هیئت امنای صرفه جویی ارزی تأمین تجهیزات شده است، افزود: بیمارستان جدیدالاحداث بهشهر از جمله این بیمارستان‌ها است که تعداد یک دستگاه سی تی اسکن بلافاصله برای بیماران این بیمارستان تهیه و ارسال شد.

مدیر اجرایی هیئت امنای صرفه جویی ارزی، تصریح کرد: برای بیمارستان بهشهر ۲۹ دستگاه ونتیلاتور، ۱۰۷ عدد از انواع مانیتور ثابت، پرتابل و سانترال و ۶۰ عدد پمپ سرم و سرنگ و بیش از ۲۸۰ عدد از انواع تخت‌های ویژه، بزرگسال، نوزاد و اطفال نیز خریداری و تحویل نماینده این دانشگاه علوم پزشکی شده است.

کاشفی‌فرد خاطرنشان کرد: برای بیمارستان آیت الله خویی ارومیه ۶۵ ونتیلاتور و بیش از ۵۰۰ عدد از انواع تخت‌ها و سایر ملزومات و تجهیزات پزشکی تهیه و ارسال شده است همچنین برای بیمارستان مرحومه صدیقیانی ارومیه علاوه بر تأمین تجهیزات یک دستگاه سی تی اسکن و ام آرآی نیز توزیع شده است.

وی گفت: به بیمارستان نطنز یک دستگاه سی تی اسکن تحویل و برای بیمارستان‌های سقز و تالش گیلان نیز انواع ونتیلاتور، برانکارد، تخت‌های بیمارستانی، پمپ سرم و پمپ سرنگ نیز ارسال شده است و تا یک ماه آینده نیز مجهز به دستگاه‌های سی تی اسکن می‌شوند.

مدیر اجرایی هیئت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران با بیان اینکه تأمین تجهیزات و ملزومات پزشکی برای بخش‌های تازه افتتاح شده مراکز درمانی دولتی همچون بیمارستان مسیح دانشوری و بیمارستان رازی تهران صورت گرفته است، اضافه کرد: ۶۲ دستگاه ونتیلاتور جدید برای بیمارستان مسیح دانشوری و ۱۷ دستگاه ونتیلاتور برای بیمارستان رازی تهران به همراه سایر ملزومات سرمایه‌ای و مصرفی که جهت مقابله با کووید ۱۹ مورد نیاز بود، تهیه و توزیع شده است.

کاشفی‌فرد خاطرنشان کرد: تجهیز بیمارستان‌های تخصصی و فوق تخصصی مردانی آذر تبریز نیز توسط هیئت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران نیز در دست اقدام است که به زودی این بیمارستان افتتاح می‌شود.

کد خبر 446344

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بیمارستان تجهیزات پزشکی بیماری درمان بازار ارز کووید ۱۹ مراکز درمانی تازه های پزشکی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق هیئت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران مراکز درمانی دولتی برای بیمارستان سی تی اسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۵۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۵ هزار خدمت رایگان در مرکز پرتو درمانی شهید رمضانزاده

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، دکتر سید کاظم رضوی با اعلام این خبر افزود: کلیه خدمات این مرکز اعم از ویزیت پزشک، خدمات شیمی درمانی و پرتودرمانی به صورت رایگان برای مراجعه کنندگان صورت می‌گیرد و تعداد خدمات ارائه شده در این مرکز نسبت به سال ۱۴۰۱، تقریبا دوبرابر شده است.
وی همچنین از نصب دستگاه توموتراپی با هزینه‌ای بالغ بر ۳٫۵ میلیون یورو (معادل ۱۸٫۵ میلیارد تومان اعتبار خیری) خبر داد و اظهار داشت: این دستگاه پیشرفته نهایتا تا پایان اردیبهشت ماه وارد چرخه خدمت رسانی می‌شود.
وی تصریح کرد: توموتراپی یک دستگاه پرتودرمانی است که حداکثراشعه را به بافت‌های سرطانی و حداقل اشعه را به بافت‌های سالم می‌دهد و دقت درمان را بالا و عوارض را کم می‌کند.
در سال گذشته، پیشرفت‌های بسیار خوبی در زمینه تشخیص و درمان سرطان در استان یزد صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • مشکلات مسجد تاریخی جامع سمنان زیر ذره بین جمعی از موثرین و مطالبه گران سمنانی!
  • تجهیز بخش‌های بیمارستان ولی عصر بردسکن به امکانات جدید پزشکی
  • ۶۰۰۰ مصدوم حوادث ترافیکی در کردستان خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • مراجعه بیش از ۱۱۰ هزار نفر به مراکز درمانی فارس
  • درمان بیش از ۵ هزار بیمار در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد
  • تجهیز بخش‌های بیمارستان ولی عصر بردسکن با سه میلیارد ریال هزینه
  • بیمارستان امام حسن دزفول دومین بیمارستان مجهز کشور در درمان سرطان
  • خدمت رسانی به بیش از ۶ هزار بیمار در بیمارستان خلیلی شیراز
  • ارائه ۵ هزار خدمت رایگان در مرکز پرتو درمانی شهید رمضانزاده
  • مراجعه بیش از ۳۷۰۰ بیمار به بیمارستان بهشتی کاشان