Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@20:27:13 GMT

ایجاد ۵ هزار شغل توسط کمیته امداد در قزوین

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۵۹۸۲

ایجاد ۵ هزار شغل توسط کمیته امداد در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، مهرعلی حق گویان در دیدار با نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) محل خدمت به نیازمندان و محرومان است از این رو همه برنامه‌های این نهاد در همین راستا معطوف است.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) نهادی وابسته به رهبری و به دور از دسته بندی‌های سیاسی است و تمام حرکت و همت و تلاش ما در تعامل و همکاری با اقشار مختلف برای خدمت به محرومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: کارکنان و مدیران در کمیته امداد باید مردمی باشند چراکه این نهاد جای کار تشریفاتی و یا سیاسی نیست بلکه محور حضور در این نهاد خدمت به نیازمندان با توکل به خداوند سبحان و نیت الهی است.

وی افزود: کمیته امداد با استفاده از توان مردمی و مشارکت اقشار مختلف مردم به دنبال جذب منابع مالی بیشتر برای خدمت به نیازمندان است.

حق گویان خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) با توجه به شرایط حاضر کشور و تنگناهای مالی به وجود آمده تلاش می‌کند تا اتکای خود را به اعتبارات دولتی کاهش دهد و برای این مهم، افزایش مشارکت‌های مردمی در دستور کار این نهاد است.

وی عنوان کرد: قزوین استان برخورداری است بنابراین انتظار این است که با استفاده از ظرفیت‌ها بستری فراهم شود تا افراد تحت حمایت این نهاد را کاهش دهیم چراکه افزایش تعداد مددجویان به هیچ وجه افتخار نیست بلکه مددکاران و خدمتگزاران در کمیته امداد به کاهش تعداد نیازمندان افتخار می‌کنند چراکه هدف برنامه‌های این نهاد توانمند سازی خانواده‌های تحت حمایت است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد: بیش از ۶۲ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین هستند که حدود نیمی از این افراد از تمام خدمات این نهاد بهره مند هستند.

وی تصریح کرد: ۴,۶ درصد از جمعیت استان قزوین تحت حمایت این نهاد هستند که تلاش می‌کنیم با استفاده از کمک‌های مردمی و توان کمیته امداد زمینه توانمندسازی را برای نیازمندان و محرومان فراهم کنیم.

حق گویان اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده طی سال جاری ۱۴۱ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال زایی استان قزوین پیش بینی شده است که بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده برای پنج هزار نیازمند شغل ایجاد خواهد شد.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه توانمندسازی کمیته امداد امام خمینی (ره)، توانایی‌های نیازمندان و محرومان شناسایی شده و با استفاده از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی بستر استقلال معیشتی نیازمندان فراهم می‌شود.

کد خبر 5033314

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد قزوین طرح اشتغالزایی اشتغال ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا شهرکرد بوشهر شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی دفاع مقدس گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۵۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه سردار رادان به فرزندان معنویش

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از کمیته امداد امام خمینی (ره)؛ سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن بازدید از خانه اکرام با فرزندان معنوی خود در این محل دیدار و از آنان دلجویی کرد.

سردار رادان در این دیدار که با حضور جعفر صباغیان، قائم مقام و حبیب الله آسوده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد برگزار شد، ضمن بررسی مشکلات خانواده‌های فرزندان معنوی خود، سفر به مشهد مقدس را به آنان هدیه کرد.

کد خبر 6081855

دیگر خبرها

  • سقف‌های مهربانی، سرپناه مددجویان کمیته امداد لرستان
  • ۷۳ هزار خیّر و حامی ایتام در کرمان
  • برگزاری جشن گلریزان، دست‌های ماندگار در نوشهر
  • نهاد‌های بین‌المللی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی ورود جدی کنند
  • هدیه سردار رادان به فرزندان معنویش
  • ایجاد چهار هزار و ۲۳۵ فرصت شغلی ویژه نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • کارآفرین اردبیلی مهمان برنامه «کار خونه»
  • ایجاد ۱۲ هزار و ۵۸۵ فرصت شغلی برای مددجویان لرستان