Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش  تابناک به نقل از الجزیره حمدوک گفت که عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی به دلیل آنکه دارای اشکالات متعدد است، نیازمند به بررسی‌های جامع و عمیق دارد.

حمدوک با تاکید بر اینکه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی جنبه های مختلفی دارد، گفت: گفتگوهای بسیاری به ویژه در سطح جامعه درباره این توافق مورد نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر عبدالفتاح البرهان رییس شورای حاکمیتی انتقالی سودان اموز (شنبه) گفت که ارتباط با اسراییل این فرصتی است که نام سودان از لیست تروریسم آمریکا حذف شود.

به گزارش پایگاه خبری «البلاد» الجزایر، البرهان در آغاز سخنرانی خود در اولین کنفرانس ملی اقتصادی سودان گفت که چند گزینه برای ما وجود دارد که لازم است برای خروج از از بحرانهای پیش رو از آن استفاده کنیم.

البرهان با اشاره به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی گفت: این امکان برای ما فراهم می شود تا برخی از اصلاحات ساختاری و سیاسی را در تمام نقاط کشور اجرا کنیم همچنین که فرصتی برای ما فراهم شده تا نام سودان را از لیست تروریسمی آمریکا حذف کنیم.

البرهان افزود: وجود نام سودان در لیست سیاه آمریکا مانع ارتباط ما با جامعه بین المللی خواهد شد و اقتصاد ملی را با چالش روبرو خواهد کرد.

او گفت که سودان قربانی بحرانهای مختلف شده است و اکنون مستحق خروج از آنهاست.

منبع: ایرنا

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه مراوه تپه علیرضا رزم حسینی هفته دفاع مقدس آنفلوانزا مصطفی ادیب حمدوک سودان اسرائیل مکانیسم ماشه مراوه تپه علیرضا رزم حسینی هفته دفاع مقدس آنفلوانزا مصطفی ادیب عادی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۶۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به درخواست عجیب آمریکا برای حمله نمادین اسرائیل

به گزارش همشهری‌آنلاین یک مقام امنیتی نظامی ایران به خبرگزاری The Cradle گفته است که ایالات متحده با جمهوری اسلامی تماس گرفته و از آن خواسته است که به اسرائیل اجازه دهد که یک‌حمله نمادین برای حفظ چهره اش انجام دهد.
این منبع که نخواسته نامش فاش شود به The Cradleگفته: «ایران پیام‌هایی از میانجی‌ها دریافت کرده است که به رژیم اجازه دهد حمله ای نمادین برای حفظ چهره اش در قبال حمله شنبه شب انجام دهد؛ به گفته این منبع آن ها همچنین از ایران خواسته اند که انتقام این حمله را نگیرد».
وی افزود که تهران این پیشنهاد را که توسط میانجی‌ها ارائه شده بود، «کاملاً رد کرد» و هشدار داد که هرگونه حمله اسرائیل به خاک ایران با واکنش قاطع و فوری مواجه خواهد شد.

کد خبر 845061 برچسب‌ها خبر ویژه حمله ایران به اسرائیل

دیگر خبرها

  • بعد از عملیات وعده صادق «بی‌حجابی» را عادی سازی کنید/ زیباکلام: تنبیه رژیم صهیونیستی کار اشتباهی است!
  • آخرین خبرها از ساخت پایتخت ۷ / دستمزد نجومی سلبریتی‌ها اصلاح می‌شود
  • واکنش ایران به درخواست عجیب آمریکا برای حمله نمادین اسرائیل
  • درخواست مقام ارشد اسرائیل برای عادی سازی روابط با عربستان
  • عضو ارشد کابینه جنگ اسرائیل؛ دنبال کودتای بزرگ هستیم | درخواست مهم از عربستان
  • شلیک به قلب مهاجم
  • کمک عربستان و امارات به اسرائیل برای مقابله با حملات سپاه؟
  • ادعای یک کانال عبری: عربستان در مقابله با حمله ایران به اسرائیل کمک کرد
  • عربستان در مقابله با حمله ایران به اسرائیل نقش داشت
  • عربستان با حمله ایران مقابله کرد؟!