Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-16@04:59:43 GMT

پخش سریال وضعیت سفید از آی‌فیلم ۲

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۶۱۸۳

پخش سریال وضعیت سفید از آی‌فیلم ۲

به‌ گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه آی‌فیلم، «وضعیت سفید» از آی‌فیلم ۲ برای بینندگان تلویزیونی در کشورهای فارسی‌زبان همسایه پخش می‌شود. این سریال در سال‌های ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۰ ساخته شده و فیلمنامه آن را هادی مقدم‌دوست و خود نعمت‌الله نوشته‌اند. با آغاز موشکباران تهران از زمستان ۱۳۶۶، اعضای خانواده‌ای پرجمعیت که تقریباً همه با هم قهرند و اختلاف دارند، به باغ پدری‌شان در اطراف تهران پناه می‌آورند و این تازه شروع ماجراهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

یونس غزالی در نقش امیر، ابوالفضل پورعرب، عباس غزالی، لیندا کیانی، افسانه بایگان، حمیرا ریاضی، امیرحسین رستمی، افسانه چهره‌آزاد، عزت‌الله مهرآوران، رابعه مدنی، اسماعیل سلطانیان، مونا احمدی، سیما خضرابادی، پوراندخت مهیمن و... در وضعیت سفید نقش‌آفرینی کرده‌اند. این سریال از دوشنبه این هفته هر روز ساعت ۲۰ به وقت تهران، ۲۱ به وقت کابل و ۲۱:۳۰ به وقت دوشنبه از آی‌فیلم ۲ روی آنتن برود.

کد خبر 552392 برچسب‌ها تلویزیون سریال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تلویزیون سریال آی فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۶۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید: تهران درباره زمان حمله به اسرائیل به ما پیام نداد؛ به دنبال جنگ با ایران نیستیم

به گزارش قدس آنلاین، «جان کربی» سخنگو و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنتی ملی کاخ سفید روز دوشنبه به وقت محلی به خبرنگاران درباره پاسخ تهران به حمله اسرائیل به کنسولگری خود در دمشق سوریه گفت: «ایران هیچگاه پیامی به ما در مورد زمان و هدف نداد. این روایت که ایران به ما در مورد قصد خود خبر داده، مضحک است.»

هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی درباره پاسخ ایران به اسرائیل ادعا کرد: این حمله مستلزم محکومیت صریح جامعه بین‌المللی است.

کربی همچنین در پاسخ به سوالات درباره واکنش اسرائیل به عملیات وعده صادق از سوی ایران گفت: «دولت اسرائیل خودش تعیین خواهد کرد که آیا قرار است پاسخی داده شود یا نه.  تصمیم‌گیری در مورد چگونگی پاسخ به آنچه ایران روز شنبه انجام داد، بر عهده اسرائیل است.»

 این سخنگوی دولت بایدن تصریح کرد: ما در تصمیم گیری اسرائیل دخالتی نداریم. اما در مورد دفاع آمریکا از اسرائیل در  عملیات روز شنبه ایران گفت: "ما در این بازی  نقش داریم و این را ثابت کردیم."

 کربی در عین حال درباره موشک ها و پهپادهای پرتاب شده از سوی ایران به اسرائیل ادعا کرد: «موشک‌های بسیار کمی از سامانه های دفاعی عبور کردند. خسارت جزئی به یک پایگاه هوایی در اسرائیل وارد شد. متأسفانه یک دختر جوان بی گناه کمتر از ۱۰ سال به شدت مجروح شد. این تنها مصدومی است که ما از آن آگاه هستیم.»

هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا همچنین برای افزایش روحیه و توان مقامات اسرائیلی به رغم آنکه جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا حمله هوایی ایران علیه اسرائیل را بی سابقه خوانده است،  مدعی شد: « دفاع شنبه ، برتری نظامی اسرائیل و ضعف نظامی ایران در مقایسه با اسرائیل را نشان داد. رئیس جمهور آمریکا از بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل خواست به  پیام این موفقیت برای اسرائیل و تمام منطقه فکر کند. »

این سخنگوی کاخ سفید تصریح کرد: «ما به گفتگو با اسرائیل در مورد رفح ادامه می دهیم اما تمرکز کنونی بر اقدام ایران است. ما به ارتباط با اسرائیلی ها ادامه می دهیم.»

کربی درباره برخی گزارش ها درباره انتقام‌جویی اسرائیل نیز گفت:« من وارد فرضیه‌ها نمی‌شوم.»

هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا با تکرار ادعای عدم موفقیت عملیات وعده صادق ایران علیه اسرائیل گفت: «آنچه که اتفاق افتاد این بود که ایران کاملاً شکست خورد. اگر من در حال حاضر در تهران باشم،  حرف بایدن  مبنی بر اینکه تنش ها را تشدید نکنید،  کاملاً جدی می‌گیرم».

این سخنگوی دولت بایدن سپس ادعا کرد: «شما نمی توانید آنقدر فلز را به هوا پرتاب کنید و همه را متقاعد کنید که به دنبال تلفات نبوده اید و سعی در ایجاد خسارت نداشته اید.»

 کربی بار دیگر همچنین گفت: «واشنگتن هیچ پیامی از سوی ایران یا هیچ کشور دیگری که چارچوب زمانی مشخص یا انواع اهداف یا سلاح‌هایی را که قرار است شلیک شوند، دریافت نکرده است.»

 این سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به این سوال با توجه به ادعای واشنگتن که چرا ایالات متحده  آمریکا می تواند پهپادهای ایرانی را سرنگون کند اما پهپادهای روسی را نه، پاسخ داد: «ما در درگیری های مختلف، فضای هوایی متفاوت و  تصویر تهدید متفاوت هستیم. ما ابزار مورد نیاز اوکراین را برای دفاع از حریم هوایی خود فراهم کرده ایم.»

 هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا برغم حمایت واشنگتن از اسرائیل تصریح کرد: « ما به دنبال جنگ با ایران نیستیم. ما به دنبال گسترش و تعمیق درگیری در منطقه نیستیم.»

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کاخ سفید: تهران درباره زمان حمله به اسرائیل به ما پیام نداد؛ به دنبال جنگ با ایران نیستیم
  • چاره اندیشی شهرداری پایتخت برای سفید بالک ها
  • سفید بالک ها با بهار به تهران می آیند؟ | اقدامات شهرداری تهران برای جلوگیری از این پدیده
  • دستور شهرداری به بوستان‌ها درباره سفید بالک‌ها
  • ابلاغ دستورات شهرداری به سازمان بوستان‌ها برای جلوگیری از طغیان سفید بالک ها در پایتخت
  • بازگشت مروارید سیاه به وضعیت سفید
  • روز‌های داغ «افعی تهران»؛ مورد توجه مخاطبان و منتقدان!
  • روز‌های داغ «افعی تهران»
  • تعداد بوستان هایی که در دوره زاکانی در تهران افتتاح شد | آمار درختان ریش سفید و سالمند شهر
  • بازگشت کاروان «سلمان فارسی» به شهرک سینمایی غزالی +عکس