Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حمله افراد مسلح مرتبط با داعش به کاروان استاندار بورنو در شمال شرق نیجریه، ۱۵ تن کشته شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، منابع اعلام کردند که این رخداد در روز جمعه صورت گرفت و افراد مسلح با مسلسل و خمپاره، کاروانی که در یکی از خودروهای آن استاندار بورنو سوار بود، هدف قرار دادند.

منابع گفتند که این حمله، به کشته شدن هشت تن از نیروهای پلیس و سه سرباز و چهار نیروی حامی دولت انجامید اما خود استاندار آسیب ندید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از منابع گفت که این کاروان قرار بود مقدمه‌چینی‌هایی را برای بازگشت هزاران تن از ساکنان این شهر به عمل آورد که در سال ۲۰۱۴ از آنجا توسط افراد تندرو بیرون رانده شده بودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نیجریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۶۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید دیوان محاسبات بر لزوم تامین به‌موقع منابع نیروهای مسلح

دیوان محاسبات در ابلاغ‌هایی خطاب به دستگاه‌های ذیربط بر لزوم تامین به موقع منابع نیروهای مسلح تاکید کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، این نهاد نظارتی به لزوم تامین به‌موقع منابع نیروهای مسلح در راستای تقویت هر چه بیشتر بنیه دفاعی کشور و حمایت از اقدامات افتخار آفرین اخیر نیروهای مسلح در حفاظت و حراست از کیان کشور تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، دیوان محاسبات طی ابلاغیه‌هایی خطاب به دستگاه‌های ذیربط، ضرورت رعایت دقیق مفاد قانون بودجه سال 1403 کل کشور و سایر مصوبات مبنی بر لزوم تامین منابع نیروهای مسلح در طول سال 1403 به طور مستمر و منظم را متذکر گردید.

این نهاد نظارتی تاکید کرده که هرگونه تفسیر و تخطی از مفاد قانون در شرایط کنونی مشمول رسیدگی خارج از نوبت خواهد بود.

انتهای‌پیام/

دیگر خبرها

  • جزییات حمله مسلحانه به منزل جنگل‌بانان آملی
  • کشته شدن ۵۰ تروریست الشباب در سومالی
  • افراد مسلح در غرب پاکستان ۷ مامور گمرک را کشتند
  • داعش مسئولیت انفجار شب گذشته در کابل را برعهده گرفت
  • شیخ زکزاکی: از حمله ایران به اسراییل از خوشحالی گریه کردم
  • داعش مسئول حمله تروریستی کابل
  • واکنش رهبر شیعیان نیجریه به تنبیه رژیم صهیونیستی توسط ایران
  • تاکید دیوان محاسبات بر لزوم تامین به‌موقع منابع نیروهای مسلح
  • واکنش شیخ زکزاکی به حمله ایران به اسرائیل
  • حمله کابل| داعش: شیعیان و طالبان را هدف قرار دادیم