Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلانتری خطاب به رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: عده‌ای از بیرون کار و تلاش شما را نظاره می‌کنند و اگر نگاه‌های کارشناسی باشد با انتقاد خود سبب کمک به کادر درمان می‌شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد کرونا با تبریک هفته دفاع مقدس و با درود بر بنیان گذار کبیر انقلاب و خانواده شهداء و ایثارگران و جانبازان، گفت: امروز سالروز شکست حصر آبادان و عملیات ثامن الائمه است که همه مردم نیروی نظامی برای لبیک به ندای امام گام برداشتند و این حصر را شکستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین کلانتری با تشکر از کادر درمان و پرسنل بیمارستان کرونا در استان، گفت: همه مردم باید قدر دان کادر درمان باشند.    وی افزود: آمار مبتلایان از میانگین کشوری پیشی گرفت، یکی از پیامدهای مثبت افزایش نمونه‌گیری‌ها بوده که در سطح استان موفقیتی محسوب می‌شود اما پیامد منفی آن همانند افزایش آمار مبتلایان نسبت به کشور است.   کلانتری گفت: فراگیری کرونا در استان وجود دارد و باید مراقب بود و دانشگاه علوم پزشکی موفقیت های زیادی داشته است، بیمارستان‌های جوان و تجهیزات  وجود دارد اما اگر با موج خطر مواجه شویم تلفات زیادی خواهیم داشت، بنابراین باید استفاده  از ماسک توسط دستگاه ها در دستور کار قرار گیرد و اگر دستگاهی رعایت نکرد باید برخورد شود.   کلانتری با اشاره به پاساژهای استان  عنوان کرد: انهایی که رعایت نکردند برخورد کنید و اصنافی که رعایت می کنند مورد قدردانی قرار گیرند، به دنبال این هستیم همه آحاد جامعه پروتکل ها را رعایت کنند و رعایت دستوالعمل ها قطعا ورود به بیمارستان ها را کاهش و نهایتا کنترل بیماری و کاهش مرگ و میر صورت می گیرد.   وی افزود: باید از تمام ظرفیت های استان از قبیل فرمانداری ها، شوراها، بخشداری ها برای رعایت پروتکل ها بهره گرفته شود.   استاندار خطاب به رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: برخی از رانندگان  پروتکل ها را رعایت کردند کار خوبی صورت گرفت اما همچنان باید رعایت پروتکل‌ها در دستور کار قرار گیرد.   کلانتری گفت: کهگیلویه و بویراحمد در ستاد کرونا  از جنبه رعایت پروتکل ها رتبه اول در کشور را دارا بود و اگر این موضوع را به ۸۰ درصد برسانیم تاثیرات مثبت آن در آینده مشخص می شود.   کلانتری گفت: از پلیس +۱۰ برای رعایت پروتکل ها تشکر می‌کنیم و همچنان باید ادامه پیدا کند.   وی افزود: وضعیت مدارس نسبت به سایر کشور مناسبت تر بود و به تشویق مدارس موفق برای افزایش رعایت پروتکل ها در دستور کار قرار گیرد.   کلانتری خطاب به رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: عده ای از بیرون کار و تلاش شما را نظاره می کنند و اگر نگاه های کارشناسی باشد با انتقاد خود سبب کمک به کادر درمان می شوند، از طرفی کسانی که مطلب می نویسند مطالب را کامل ذکر کنند، در خصوص کارانه ها کادر درمان اگر تخلفی  شده برخورد کنید و اگر  تخلفی صورت نگرفته باشد آرامش روحی و روانی کادر درمان را با مطالب غیر واقعی سلب نشود.     انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رعایت پروتکل ها کادر درمان علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۶۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز دانشکده علوم پزشکی ملایر در آستانه صدور قرار دارد ‌

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از همدان، هادی بیگی‌نژاد نماینده مردم شریف حوزه انتخابیه بهار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده با وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: در راستای توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان شهرستان ملایر پیگیری‌های فراوانی انجام شد.

وی با اشاره به دیدار با دکتر عین‌اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد: در این دیدار مسائل و مطالبات حوزه بهداشت و درمان شهرستان ملایر پیگیری و مطالبه شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: مهم‌ترین موضوع این دیدار صدور مجوزهای مربوط به دانشکده علوم پزشکی شهرستان ملایر بود.

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در راستای دانشکده علوم پزشکی ملایر عنوان کرد: مقدمات ایجاد این دانشکده اعم از رشته و ساختمان و تجهیزات و… سال گذشته انجام و نهایی شده بود.

هادی بیگی‌نژاد گفت: در این دیدار گزارشی از روند طی شده در مسیر تأسیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان ملایر عنوان و وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد که صدور مجوز نهایی تأسیس این دانشکده در شورای گسترش تسریع داده می‌شود.

وی بیان کرد: امید است با پیگیری‌های انجام شده در آینده‌ای نزدیک شاهد افتتاح این نهاد علمی و راهبردی در شهرستان ملایر باشیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دانشکده علوم پزشکی ملایر می‌تواند در ارتقا و رشد مسائل پزشکی شهرستان بسیار مؤثر باشد.

بیگی‌نژاد با اشاره به مطالبات مردمی جذب پزشکان متخصص و فوق‌تخصص در شهرستان عنوان کرد: با افتتاح دانشکده علوم پزشکی این مطالبات مردمی محقق می‌یابد.

خبرنگار: محمد حسین میرزایی

انتهای خبر/

کد خبر: 1227334 برچسب‌ها وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • ۱۳ پرونده تخلف پزشکی به اداره تعزیرات دزفول ارسال شد
  • ۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • پارک علم و فناوری دانشگاه علوم‌پزشکی سمنان رسید
  • ارسال ۱۳ پرونده تخلف در حوزه پزشکی به تعزیرات حکومتی دزفول
  • پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل
  • «تشخیص طبی» پیش شرط خدمات درمانی است
  • افزایش خودسرانه تعرفه‌های درمان خط قرمز علوم پزشکی همدان است
  • اجتماع دانشگاهیان علوم پزشکی شهرکرد در حمایت از پاسخ کوبنده سپاه علیه اسرائبل
  • مجوز دانشکده علوم پزشکی ملایر در آستانه صدور قرار دارد ‌