Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@20:02:22 GMT

راهنمای خرید پکیج شوفاژ دیواری

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۶۵۴۹

انتخاب صحیح پکیج شوفاژ دیواری به عوامل متعددی همچون موقعیت جغرافیایی، متراژ محل نصب، شرکت سازنده، خدمات نصب و پس از فروش، قطعات استاندارد و مطمئن و همچنین بودجه ای که در نظر گرفته اید، بستگی دارد.

به گزارش ایسنا، پیش از خرید با بررسی کافی می توانید از مشکلات و هزینه های محتمل در هنگام خرید و سال های آتی جلوگیری نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارکرد پکیج شوفاژ دیواری

پکیج شوفاز دیواری دستگاهی با ابعاد تقریبی کمتر از یک کابینت می باشد که به طور معمول در آشپزخانه یا بالکن نصب می شود. این دستگاه وظیفه تامین آب گرم بهداشتی و گرمایش محیط با چرخش آب گرم در انتقال دهنده گرما - معمولا رادیاتور را به عهده دارد.

پکیج شوفاز دیواری یا موتورخانه؟

اگر منزل شما برای پکیج شوفاژ دیواری طراحی شده گزینه دیگری ندارید چرا که لوله کشی ساختمان بر آن اساس تنظیم شده است. ولی چنانچه در مرحله طراحی تاسیسات ساختمان هستید می توانید به موتورخانه های سنتی هم فکر کنید.

چنانچه موتورخانه مرکزی را در نظر داشته باشید ابتدا باید قید فضایی به اندازه حد یک پارکینگ را در طبقه زیرین بزنید و آگاه باشید که در بلند مدت هزینه گاز بیشتری خواهید پرداخت و سهم مصرف هر واحد قابل تفکیک نیست. از طرفی اگر هر واحد آپارتمانی چندین دوش حمام دارد، موتورخانه امکان استفاده از چند دوش همزمان را به خوبی برای شما ایجاد می کند.

از سوی دیگر چنانچه علاوه بر گرمایش مطبوع، استقلال هر واحد آپارتمانی، مصرف بهینه گاز و آب گرم بهداشتی نامحدود برای شما اهمیت دارد، پکیج شوفاژ دیواری گزینه مناسب شما می باشد.

نکات مهم در انتخاب و خرید پکیج شوفاژ دیواری

انتخاب برند مناسب

شاخص های زیر به شما در انتخاب بهترین برند پکیج شوفاژ دیواری کمک می کند:

. قدمت و اصالت برند شوفاژ دیواری

اگر در بازار به شما مارکی معرفی شد که تاکنون نام آن را نشنیده اید و در خانه کسی هم ندیده اید، در همان لحظه آن را از لیست خود خط بزنید. در بازار پکیج های درجه سه فراوانی وجود دارد که معمولا توسط یک شخص یا شرکت ناشناخته وارد شده و عمدتا به اسم ایتالیایی، آلمانی یا کره ای به فروش می رسد.

در این موارد علاوه بر کیفیت پایین، به زودی با مشکل عدم امکان تعمیر ناشی از نبود قطعات و گارانتی های بی اعتبار مواجه می شوید.

. توصیه دوستان و آشنایان

از اطرافیان و آشنایانی که در حال استفاده از پکیج شوفاژ دیواری هستند، جویای رضایت خاطرشان از برند مورد استفاده شوید. مطمئن ترین معیار مقایسه برندها، آسایش و رضایت خاطر افراد در حال استفاده می باشد. از ایشان در مورد کیفیت و خدمات برند مورد استفاده ایشان سوال کنید.

. خدمات مشتریان قابل اتکا

این دستگاه نیاز به سرویس های دوره ای و تامین قطعات شرکتی دارد. شرکت های معتبر یک شماره تماس در وب سایت خود معرفی نموده اند که کارشناسان مربوطه (نه ماشین) پاسخ سوالات شما را می دهند و از سر دواندن مشتری و دادن شماره دیگران جهت تماس مجدد مشتری خودداری می کنند.

کافی است با دو دقیقه صرف وقت و تماس با شرکت مربوطه جهت دریافت مشاوره خرید، پاسخگویی ایشان را بسنجید چون بعد از خرید تا ۱۰ سال برای اخذ خدمات با شرکت مربوطه کار خواهید داشت.

. میزان دسترسی به محصول و خدمات

تا این مرحله احتمالا نام هایی از برند مورد انتخاب خود در ذهن دارید. بررسی کنید آیا سرویسکاران مجاز آن برندها در نزدیکی شما هستند؟ آیا آن برند در استان شما دفتر خدمات دارد؟

آیا قطعات شرکتی دستگاه به راحتی در دسترس شما قرار می گیرد؟ و ... خدمات گسترده و در دسترس از جمله مواردی است که در انتخاب برند پکیج شوفاژ دیواری از اهمیت بالایی برخوردار است.

. عدم اتکا به توصیه فروشندگان

واقعیت این است که فروشندگان بر مبنای منافع خود و میزان سودی که از فروش هر برند نصیبشان می شود ممکن است به شما توصیه های جهت دار و نادرست کنند. لذا در صورت نیاز به اخذ مشاوره حضوری، تکنیسین های فنی گزینه های بهتری هستند.

. عدم اتکا به تبلیغات

تبلیغات فراوان یک برند خاص، دلیلی بر کیفیت محصولات آن برند نیست. چه بسا برای تامین هزینه های گزاف تبلیغات، آن برند  از قطعات با سطح کیفی پایین تری در تولید  محصول خود استفاده می نمایید.

انتخاب ظرفیت گرمایشی مناسب

رایج ترین اشتباه هنگام خرید، مربوط به ظرفیت پکیج است، تصور ناصحیحی وجود دارد که ظرفیت بیشتر دستگاه به معنای گرمایش مطلوب تر و در نتیجه آسایش بیشتر به خصوص در فصل سرد سال است و این موضوع باعث می شود در بسیاری از موارد ظرفیت های بالاتر از میزان مورد نیاز، خریداری گردد.

 از این رو، انتخاب ظرفیت گرمایشی مناسب، اهمیت بالایی دارد. ظرفیت پایین تر از نیاز، منجر به عدم تامین نیاز گرمایشی می گردد و ظرفیت فراتر از نیاز، باعث تحمیل هزینه های اضافی برای خرید و نگهداری می شود.

تعیین ظرفیت پکیج شوفاژدیواری به عوامل متعددی از جمله متراژ واحد، طبقه، نوع عایق بندی ساختمان، آب و هوای منطقه، تعداد حمام و ... بستگی داشته و امری تخصصی است.

شرکت های معتبر امکان این محاسبه را در وب سایت خود برای شما مهیا کرده اند، به صورت تلفنی مشاوره رایگان در این خصوص ارائه می دهند و حتی خدمات کارشناسی حضوری پیش از خرید را به منظور انتخاب بهترین مدل فراهم نموده اند.

جهت تشخیص ظرفیت گرمایشی مورد نیاز به طور تقریبی در منطقه معتدل، می توانید از اطلاعات زیر استفاده کنید:

۲۲ کیلووات تا ۱۴۰ متر مربع

۲۴ کیلووات تا ۱۶۰ متر مربع

 ۲۸ کیلووات تا ۲۰۰ متر مربع

ولی باز هم توصیه ما استفاده از مشاوره و کارشناسی شرکت های معتبر و یا سرویسکاران مجاز آن شرکت ها می باشد.

انتخاب نوع فن دار یا بدون فن

چنانچه محل نصب دستگاه در بالکن باشد، استفاده از مدل محفظه بسته - فن دار - الزامی است. در مواردی که محل نصب در آشپزخانه بوده و محل فاقد دودکش قطر ۱۵ سانتیمتر با حداقل سه متر ارتفاع باشد، همچنان استفاده از مدل محفظه بسته فن دار ضرورت قانونی دارد.

در اکثر موارد شرایط نصب منجر به مدل محفظه یسته فن دار می شود. ولی باز هم بهترین گزینه استفاده از مشاوره تخصصی است.

انتخاب و خرید لوازم جانبی برای نصب دستگاه

به طور معمول همراه دستگاهی که خرید می کنید اقلام اولیه نصب وجود دارد ولی جهت نصب دستگاه نیاز به خرید اقلام دیگری نیز دارید. برخی اقلام مانند اتصالات دودکش را باید تهیه کنید و برخی اقلام مانند سختی گیر آب و محافظ برق را بهتر است تهیه نمایید.

نکته کلیدی در تهیه لوازم جانبی این است که فقط و فقط نوع شرکتی آن را که مورد تایید شرکت سازنده می باشد، خریداری نمایید. انواع غیر شرکتی و متفرقه فراوانی در بازار وجود دارند که از لحاظ کیفی مطمئن نبوده و ممکن است منجر به کاهش ضریب ایمنی دستگاه و همچنین خارج شدن دستگاه از شمول گارانتی شود.

برای تشخیص لوازم جانبی مورد تایید شرکت سازنده، کافی است به وب سایت   آن مراجعه نمایید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پکیج شوفاژ دیواری موتورخانه پکیج شوفاژ دیواری آن برند فن دار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۶۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح ۶ دلیل برای خرید شیرآلات KWC

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، شیرآلات کی دبلیو سی یکی از بهترین برند شیرآلات در کشور ایران است. این شیرآلات به علت کیفیت بالا و ظاهری زیبا و همینطور لاکچری بودن آن برای ساختمان هایی با قیمت های نسبتا بالا ایده آل است و امکانات خاص و ویژه ای را نیز ارائه می دهد. در ادامه این محتوا به توضیح چند دلیل برای خرید شیرآلات کی دبلیو سی می پردازیم، پس با ما همراه باشید.

ویژگی‌های شیرآلات ساختمانی و بهداشتی KWC

بدنه مستحکم و استاندارد

بدنه این شیرآلات از آلیاژ برنج و سرب ساخته شده است که به آن استحکام بالایی می‌بخشد. استفاده از سرب در آلیاژ برای سلامتی انسان مشکلاتی ایجاد می‌کند؛ بنابراین درصد سرب باید کمتر از استاندارد مشخص شده باشد. KWC بدنه شیرآلات خود را با درصد سرب بین ۰.۸ تا ۱.۲ درصد تولید می‌کند تا استانداردهای اروپا و آمریکا را رعایت کند.

بکاری با کیفیت

شیرآلات KWC با سه نوع آبکاری متفاوت ارائه می‌شوند: آبکاری نیکل-کروم، آبکاری PVD و آبکاری رنگی. آبکاری نیکل-کروم به دلیل ظاهر زیبا و دوام بالا محبوبیت بالایی دارد. همچنین، آبکاری PVD از تکنولوژی مدرنی برخوردار است که کیفیت بسیار بالایی دارد. این برند از تنوع رنگی نیز برای جلب رضایت مشتریان استفاده می‌کند.

تنوع بالا در طراحی

یکی از ویژگی‌های مهم شیرآلات KWC، تنوع بالا در طراحی آنهاست. با توجه به این تنوع، افراد می‌توانند شیرآلاتی را که به سلیقه و نیاز خود می‌خورد، انتخاب کنند.

استفاده از قطعات با کیفیت خارجی

قطعات مورد استفاده در شیرآلات KWC از برترین برندهای خارجی تهیه شده است، که این موضوع باعث ارائه محصولات با کیفیت بالا می‌شود.

مغزی های با کیفیت و سوئیسی

تمامی مغزی‌های این شیرآلات از جنس استیل ضد زنگ با کیفیت بسیار بالا تولید می‌شوند. فناوری‌های پیشرفته تولید، از جمله سیستم‌های مخصوص ضد چکه و مقاوم در برابر خراشیدگی، این شیرآلات را به یک گزینه ایده‌آل برای استفاده در محیط‌های مختلف تبدیل کرده است. علاوه بر این، طراحی زیبا و منحصر به فرد آنها باعث شده تا از نظر ظاهری نیز جذاب و مورد توجه باشند. به دلیل کنترل کیفیت دقیق و استفاده از مواد با کیفیت، شیرآلات KWC به عنوان نمادی از عملکرد برتر و اعتماد سازنده به خود از خود نشان داده‌اند.

زیبا تر کردن دکوراسیون خانه

مطئمنا بسیاری از افراد علاوه بر بحث کارایی و کیفیت شیرآلات KWC به دنبال بهبود ظاهر آشپزخانه یا سرویس خود نیز هستند. شیرآلات KWC با استفاده از بهترین مواد و متریال در تولید محصولی با عمر بالا را برای شما تولید می کند که در گذر زمان تغییرات ظاهری بر آن رخ نمی دهد، مگر در استفاده نادرست. به همین خاطر بهبود ظاهر خانه نیز این شیرآلات بسیار خوب است و امکانات های خاص و ویژه ای هم شما می توانید در شیرآلات های گران قیمت KWC مشاهده کنید.

قیمت شیرآلات KWC

در کل، قیمت شیرآلات به ویژه شیرآلات ساختمانی و بهداشتی، بستگی به جنس بدنه، کیفیت قطعات، کیفیت آبکاری، و طراحی ظاهری دارد. این عوامل همه به همراه یکدیگر تعیین کننده قیمت هستند. در مورد قیمت شیرآلات KWC ، قیمت‌گذاری بر اساس این موارد انجام می‌شود. با توجه به کیفیت بالای شیرآلات این برند، قیمت‌ها به صورت منصفانه تعیین می‌شوند تا افراد مختلف از این محصولات با کیفیت بهره‌مند شوند.

درباره برند KWC

برند کی دبلیو سی یکی از برندهای برجسته در زمینه تولید شیرآلات ساختمانی و بهداشتی است که از سال‌ها پیش به عنوان نماینده کیفیت و طراحی مدرن شناخته می‌شود. این برند با تمرکز بر کیفیت بالا، استفاده از مواد اولیه با کیفیت، و طراحی‌های منحصر به فرد، توانسته است جایگاه بسیار محترمی در بازار بهداشتی و ساختمانی کسب کند. شیرآلات کی دبلیو سی با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا و طراحی‌های جذاب، به دنبال ارائه محصولاتی با کیفیت و قابل اعتماد برای مصرف‌کنندگان هستند. همچنین، تنوع بالا در طرح‌ها و رنگ‌ها، این برند را به یک گزینه محبوب برای افراد با سلایق مختلف تبدیل کرده است. با توجه به رضایتمندی مشتریان و استانداردهای بالای کیفیتی که این برند رعایت می‌کند، محصولات کی دبلیو سی انتخاب مناسبی برای هر نوع فضا و سلیقه اند.

گارانتی شیرآلات KWC

این شرکت برای تضمین کیفیت محصولات خود و جلب اعتماد مشتریان، خدمات پس از فروش و گارانتی 5 ساله را فراهم آورده است که می‌تواند برای ارزیابی کیفیت محصولات مناسب باشد. هرچند اجرت تعمیرات و هزینه تعویض شیرآلات ساختمانی و صنعتی و قطعات معیوب آن اگر در اثر شرایط تعیین شده آسیب دیده باشد، به عهده شرکت است، اما باید به این نکته توجه داشت که هزینه‌های اضافی مانند خدمات ایاب و ذهاب و حمل و نقل لوازم مصرفی مربوط به نصب شیرآلات بر عهده خریدار است و شرکت در این زمینه مسئولیتی ندارد.

سخن نهایی

امیدواریم که از خواندن این محتوا نهایت لذت را برده باشید. اگر به دنبال یک منبع خوب برای خرید شیرآلات کی دبلیو سی با تخفیف های مناسب هستید پیشنهاد میکنیم حتما یکبار به فروشگاه اینترنتی دییرهوم با آدرس https://deerhome.ir بزنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توضیح ۶ دلیل برای خرید شیرآلات KWC
  • راهنمای کامل خرید کمربند مردانه
  • راهنمای جامع خرید صندل زنانه چرم
  • معرفی ۵ پکیج تولید ایران
  • راهنمای خرید موتور گیرلس / معرفی برندهای برتر
  • بازسازی منزل با حداقل هزینه؛ راهنمای جامع و کاربردی
  • راهنمای جامع خرید ورق سیاه
  • راهنمای جامع خرید بهترین پکیج، بهترین پکیج کدام است؟
  • راهنمای جامع طراحی داخلی به کمک شرکت معماری
  • آموزش نصب تلویزیون روی دیوار گچی