Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@09:05:03 GMT

وزارت صمت ماشین تولید مقررات زائد در کشور است

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۶۶۳۲

وزارت صمت ماشین تولید مقررات زائد در کشور است

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس حسین سلاح‌ورزی امروز در جلسه دیدار فعالان بخش خصوصی با وزیر پیشنهادی وزارت صنعت، معدن وتجارت که در اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه طی دو سال گذشته به نظر می‌رسد دولت بخش صنعت و تجارت را فراموش کرده است گفت: در دو سال گذشته گویا وزارت صمت هیچ ماموریت و وظیفه‌ای مگر مداخله در بازارها و دخالت در همه شئون قیمت گذاری را ندارند لذا امیدوارم که شما  آقای رزم حسینی با این شرط یعنی دخالت در همه شئون قیمت‌گذاری این مسئولیت را نپذیرفته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران بیان داشت: بی‌اقرار باید گفت که طی سال‌های اخیر وزارت صنعت، معدن و تجارت ماشین و ارابه تولید مقررات زائد در کشور است لذا امیدواریم که مشکلات مربوط به این بخش در مدت زمان باقی مانده از دولت فعلی در بخش وزارت صمت حل شود. 

وی خطاب به وزیر پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت:با توجه به شرایط اقتصاد کلان کشور توقع اتفاقات مهم را از شما در این حوزه نداریم اما امیدواریم بتوانید با نگاه به درون وزارتخانه و اصلاح ساختارهای معیوب در نظام تصمیم‌گیری وزارت صمت آن را اصلاح کنید و حداقل حرکت ماشین مقررات دست و پاگیر وزارت صمت را کند کنید. 

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: حسین سلاح ورزی نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران رزم حسینی وزارت صمت مقررات زائد وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۶۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۵۱ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی در استان بوشهر

ایسنا/بوشهر مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از صدور۵۱ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی در استان بوشهر خبرداد.

مهدی صفوی افزود : طی بازه زمانی سال ۱۴۰۲ تعداد ۵۱ فقره پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه‌گذاری ۵۰۰۲ میلیارد ریال همراه با اشتغال۷۸۰ نفر در استان بوشهر صادر شده است .

وی با اشاره به اینکه پروانه‌های بهره‌برداری صادره در بخش کانی فلزی، کانی غیر فلزی، صنایع معدنی و غیره می‌باشند، اضافه کرد: رقم سرمایه‌گذاری‌های مذکور بر اساس اطلاعات اولیه ثبت شده توسط متقاضیان بوده که پس از پیشرفت فعالیت خود رقم‌های سرمایه‌گذاری در هر یک از واحدهای بهره‌برداری شده تا حدودی افزایش یافته است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بیان کرد: در راستای حمایت از تولیدکنندگان طی یک سال گذشته اقدامات متعددی نظیر فعال‌شدن واحدهای صنعتی راکد، توزیع تسهیلات بانکی، تشکیل جلسات ویژه مشکلات تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی از طریق کارگروه‌های مختلف استانی و شهرستانی، بازدیدهای میدانی مستمراز واحدهای صنعتی به منظور تسریع در رفع مشکلات مربوطه با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل انجام شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، وی عنوان کرد: در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۳ (جهش تولید با مشارکت مردم) اداره کل صمت استان بوشهر برنامه‌های خود را در حمایت از واحدهای تولیدی فراتر از سال گذشته برنامه‌ریزی و اجرا خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استخراج بیش از ۲میلیون تن زغال سنگ کک شو از معادن خراسان جنوبی
  • استخراج ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تُن زغال سنگ از معادن خراسان جنوبی
  • بخش تولید در کانون توجه دولت سیزدهم است
  • ایجاد بیش از ۶ هزار شغل در بخش صمت در کردستان
  • تولید فولاد مازاد کشور ۱۰ میلیون تن است
  • منشا بخشی از مشکلات تولید خارج از وزارت صنعت است
  • بررسی مشکلات خانه معدن استان اردبیل
  • صدور بیش از ۴ هزار پروانه کسب صنفی در خراسان جنوبی
  • ۶۰۸۳ شغل در بخش صمت طی سال گذشته در کردستان ایجاد شد
  • صدور ۵۱ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی در استان بوشهر