Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی، از کشف مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق در مرزهای حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مرزبانی خراسان رضوی، سردار مجید شجاع در تشریح این خبر بیان کرد: مرزبانان هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد، در پست های کنترل و مراقبت مرزی موفق شدند بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق  را کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی با اشاره به برخورد قاطع با قاچاقچیان، گفت: مرزبانان هنگ مرزی تایباد با تجسس دقیق خودروهای عبوری و ترانزیتی و رصد کامل کالاهای همراه مسافران یک میلیارد و ۲۰۲ میلیون و ۹۰ هزار ریال کالای انواع قاچاق شامل پنج تن و ۴۱۴ کیلوگرم روغن، ۹۵۰ کیلوگرم بذر ترپچه، ۲۱۵ قوطی شیر خشک، پارچه، شامپو، رب، برنج، چای،آرد،خرما و غیره را کشف کردند. شجاع عنوان کرد: ۳۹ متهم در رابطه با قاچاق این کالاها پس از دستگیری و تشکیل پرونده توسط مرزبانان استان، روانه مراجع قضایی شدند. فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در پایان یادآور شد: قاچاقچیانی که خیال گذر از مرزهای استان را در سر داشته باشند نهایتا مغلوب مرزبانان غیور این خطه خواهند بود زیرا برخورد قاطع با قاچاقچیان از وظایف اصلی مرزبانان است. انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: روغن خام کالای قاچاق تایباد خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۶۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عارف سپهری ظهر چهارشنبه به خبرنگاران رسانه‌های جمعی کردستان اعلام کرد: در راستای حراست و کنترل مرزهای استان، مرزبانان هنگ مرزی بانه در حین پایش و رصد نوار مرزی به تعدادی متجاوز حامل بار قاچاق مواجه شدند.

وی افزود: مرزبانان با اتخاذ موضع مناسب سد راه قاچاقچیان شده و متجاوزان به محض مشاهده مأموران محموله خود را رها کرده و با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه و تاریکی شب، به عمق خاک کشور مقابل متواری شدند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان تصریح کرد: مرزبانان در پاکسازی و بررسی کامل محل ۴۸ دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند آیفون را کشف و مانع ورود غیر قانونی این محصول قاچاق به کشور شدند.

سردار سپهری بیان داشت: بر اساس نظر کارشناسان ارزش کالای کشف شده ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام ارشد در مرزبانی کردستان در پایان با اشاره به تبعات قاچاق کالا، اظهار کرد: مرزبانان این فرماندهی در سال ۱۴۰۳ که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال «سال جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده با عزمی راسخ در کنترل نوار مرز و مقابله با ورود و خروج کالای قاچاق و ممنوعه تلاش می‌کنند.

کد خبر 6087536

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق و دستگیری یک متخلف در زاهدان
  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق ودستگیری یک متخلف در زاهدان
  • کشف بیش از ۲۸ هزار عدد قرص قاچاق در هنگ مرزی تایباد
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد