Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: در 6 ماه نخست امسال، بیش از 15 هزار تن گاز مایع از طریق هفت شرکت موزع گاز مایع در نواحی نه‌گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان توزیع شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش پنج درصدی همراه بوده است.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، عبدالله گیتی‌منش در این باره افزود: در 6 ماه نخست امسال‌، 15 هزار و 300 تن گاز مایع در استان تأمین و مصرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به تعداد 24 هزار خانوار مصرف‌کننده نفت سفید براساس آخرین راستی‌آزمایی صورت گرفته تأکید کرد: گاز مایع این دسته از مصرف‌کنندگان از طریق هفت شرکت موزع و 130 نمایندگی توزیع در استان توزیع می‌شود.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با تأکید بر ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و مصرف‌کنندگان گاز مایع، از همراهی مسئولان و عاملان توزیع در جهت اجرای مطلوب طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع تشکر کرد و افزود: با توجه به شرایط توپوگرافی منطقه و کوهستانی بودن استان لازم است شرکت‌های موزع نسبت به جذب سهمیه تخصیصی گاز مایع استان از مبادی تأمین و توزیع مناسب اقدام کنند تا خللی در سوخت‌رسانی به شهروندان ایجاد نشود.
گیتی‌منش با اشاره به وجود هشت باب تأسیسات گاز مایع در سطح استان و توزیع ماهانه 2 هزار و 550 تن گاز مایع، از کافی بودن گاز مایع برای مصرف‌کنندگان واقعی خبر داد و افزود: تاکنون 16 هزار و 500 تراکنش در بستر الکترونیکی گاز مایع خانوارهای مصرف‌کننده صورت گرفته است.
وی کنترل و نظارت بر نحوه توزیع گاز مایع را جزو وظایف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برشمرد و با بیان این مطلب که این شرکت تنها کار تأمین آن را به‌عهده دارد، افزود: آماده هرگونه همکاری لازم با سازمان صمت برای کنترل و نظارت هستیم.
مدیر منطقه کردستان با تأکید بر ناایمن و غیراستاندارد بودن استفاده از کپسول گاز مایع (ال‌پی‌جی) به‌عنوان سوخت خودرو تأکید کرد: میزان گاز مایع جذب‌شده در استان برای مصارف خانگی و اصناف مورد تائید سازمان‌های متولی است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گاز مایع تن گاز مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۶۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر از تخصیص یک میلیون و ۴۸۴ هزار لیتر سوخت به ناوگان هوایی این منطقه در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر، علیرضا برازجانی گفت: از روز بیست‌وهفتم اسفندماه سال ۱۴۰۲ تا پانزدهم فروردین‌ماه سال ‌۱۴۰۳، در مجموع یک میلیون و ۴۸۴ هزار لیتر سوخت به ناوگان هواپیمایی منطقه بوشهر اختصاص‌ یافت که این مقدار بیان‌کننده افزایش ۵ درصدی مصرف سوخت هواپیمایی نسبت به مدت مشابه پارسال است.

وی اظهار کرد: در بازه زمانی یادشده تعداد پروازهای مربوط به سه فرودگاه استان بوشهر با نام‌های فرودگاه بین‌المللی شهدای بوشهر (شهر بوشهر)، فرودگاه بین‌المللی خلیج‌فارس (شهر عسلویه) و فرودگاه خارک (جزیره خارک) ۴۸۸ پرواز بود که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۲ با افزایش ۵ درصدی تعداد پروازها روبه‌رو بوده است.

دیگر خبرها

  • تأمین کننده ها و توزیع کننده های ورق گالوانیزه در ایران
  • توزیع یک هزار و ۸۴۰ تن کود یارانه‌ای در شهرستان چالدران در سال ۱۴۰۲
  • توزیع الکترونیکی گاز مایع در قزوین از فردا
  • صرفه‌جویی ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در پارسال
  • گاز مایع در قزوین به صورت الکترونیکی توزیع می‌شود
  • افتتاح نیروگاه خورشیدی ۶.۱ مگاواتی منطقه ویژه سمنان
  • شرکت بیش از۲هزار کردستانی در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی
  • چاه‌های کشاورزی، شرب و صنعت باید مجهز به کنتور هوشمند شود
  • توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز
  • تأمین پاکت شیر چالش توزیع شیر در مدارس کشور!