Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی به حوزه تولید انواع ورق گالوانیزه، نورد سرد، استنلس استیل و سایر مقاطع فولادی ورود کرد؛ این شرکت توانست در مدتی کوتاه در کنار تامین نیازهای داخلی به مرحله صادرات این محصولات هم برسد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ انواع ورق‌های گالوانیزه در صنایع مختلفی مانند ساخت و تولید لوازم خانگی مانند انواع وسایل گرمایشی و سرمایشی، لباسشویی و غیره، برق، کامپیوتر و الکترونیک، خودروسازی، در صنایعی که رنگ‌آمیزی، برشکاری و شکل‌دهی فلز مورد نیاز است، کاربرد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکتی دانش‌بنیان از سال 75 با هدف تامین بازار داخلی به حوزه تولید انواع ورق گالوانیزه، نورد سرد، استنلس استیل (فولاد زنگ نزن) و سایر مقاطع فولادی ایجاد شد. این مجموعه توانست در کنار تامین نیازهای داخلی به صادرات محصولات تولیدی هم اقدام کند.

این شرکت دانش‌بنیان علاوه بر ایجاد اشتغال در منطقه سهم به سزایی در تحقق خود کفایی توسعه صنعتی و رشد اقتصادی کشور دارد. تولیدات ورق گالوانیزه این شرکت پاسخگوی ١٥ درصد نیاز بازار داخلی است و حدود ٢ تا ٤ درصد از کل ظرفیت تولید نیز در بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

به گفته نصرالله ایزدپناه؛ مدیر عامل این مجموعه فناور، در حال حاضر آزمایشگاه‌های مجهز شرکت توانایی ارائه خدمات آزمایشگاهی برای انجام آزمون‌های مختلف بر روی انواع ورق و مقاطع فولادی، گالوانیزه به روش گرم پیوسته و غیره را دارا است.

وی درباره ویژگی‌های ورق‌های گالوانیزه تولیدی شرکت گفت: ورق‌های فولادی با پوشش گالوانیزه در صنایعی چون صنعت ساختمانی، عمرانی، الکتریکی، خودروسازی و لوازم خانگی کاربرد دارند. شرکت ما هم در زمینه تولید انواع محصولات مطابق با استانداردهای جهانی و در برخی موارد ایجاد بستر تولید برخی ورق‌های پوشش‌دار با مصرف خاص، فعالیت دارد.

ورق سرد نورد هم دیگر محصول تولیدی این شرکت است؛ ایزدپناه با بیان کاربردهای این محصول بیان کرد: ورق نورد سرد شده محصولی است که طی فرآیند نورد سرد از ورق فولادی نورد گرم شده با ضخامت بالا پس از پوسته‌زدایی تولید می‌شود؛ در شرکت ما این محصولات با توجه به درخواست مشتری برای کاربردهای مختلف مطابق با استانداردهای EN 10130 -2006 و‌ استاندارد ملی ایران INSO 5723 تولید می‌شود.

این فعال فناور درباره محصول ورق اسیدشویی‌شده هم گفت: ورق گرم نوردیده به دلیل دمای بالای فرآیند تولید دارای سطحی با پوسته‌های اکسیدی ناشی از عملیات نورد گرم است که وجود این پوسته‌ها باعث ایجاد ناهمگونی در ضخامت، زمینه و رنگ ورق می‌شود؛ این محصولات طی فرآیند اسیدشویی توسط اسید کلریدریک (هیدروکلریک اسید) پوسته‌زدایی شده و به کیفیت مناسب برای استفاده بعدی می‌رسد.

نخستین تلویزیون اینترنتی روستایی به همت شرکت دانش بنیان گلستانی افتتاح شد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صنایع فولادی شرکت های دانش بنیان صنایع فولادی شرکت های دانش بنیان دانش بنیان انواع ورق نورد سرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۶۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد ظهر سه‌شنبه در کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی خراسان شمالی که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تاکید بر تقویت صادرات در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم، گفت: افزایش تولید و در کنار آن تقویت صادرات سبب رونق اقتصادی و دلگرمی تولیدکنندگان و صادرکنندگان است.

وی در ادامه با بیان اینکه افزایش تولید با بازاریابی جهانی باعث رونق اقتصاد شده، افزود: تمام تولیدات سطح استان استخراج و متناسب با آن بازارهای جدید جهانی شناسایی شود.

حسین‌نژاد اظهار کرد: اکنون بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات استان هستند و کشورها متناسب با نیازمندی‌های آن‌ها پالایش شود تا صادرات استان بازار جهانی پیدا کند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته رونق تولید و صادرات و تراز تجاری روند مطلوب داشت که در سال جاری قوی‌تر و با یک جهش بیشتر دنبال شود.

کد خبر 6087071

دیگر خبرها

  • سبد محصولاتی ارائه شده در «ایران‌هلث» منجر به تعاملات اقتصادی می‌شود
  • صادرات مرغ با هدف تعادل بازار و ایجاد درآمد ارزی
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند
  • اهمیت ورود به بازارهای بین المللی برای تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی
  • پیام «وعده صادق» به قیمت نفت در بازارهای جهانی
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • تولیدات خراسان شمالی به ۳۸ کشور جهان صادر می‌شود
  • جهش تولید با حضور در بازارهای جهانی