Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@07:03:05 GMT

۱۲۰ گیگابیت اینترنت برای اساتید دانشگاه‌ها

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۶۷۹۱

۱۲۰ گیگابیت اینترنت برای اساتید دانشگاه‌ها

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ارائه ۱۲۰ گیگابایت اینترنت هدیه برای اساتید دانشگاه‌های کشور خبرداد.

به گزارش ایسنا، با شیوع کرونا در کشور و رواج آموزش آنلاین، یکی از دغدغه افرادی که با این مقوله در ارتباط بودند،‌ از معلمان و اساتید تا دانش‌آموزان و دانشجویان، بحث  هزینه بالای اینترنت و به همین خاطر وزارت ارتباطات اقدام به رایگان‌سازی سایت‌های آموزشی دانشگاه‌ها و  اپلیکیشن شاد برای مدارس کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین چندی پیش از ارائه اینترنت هدیه به معلمان خبر داد. 

دراین راستا محمدجواد آذری جهرمی - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- در توییتر نوشت: در شرایط کرونا و برای حمایت از آموزش مجازی کارآمد، هدیه ناقابلی برای اساتید دانشگاه‌های کل کشور آماده کرده‌ایم که با مراجعه به سایت ICTGIFT.IR می‌توانند بسته اینترنت هدیه ۱۲۰ گیگابایت را دریافت کنند.

جزئیات هدیه مخصوص دانشجویان به زودی اعلام می‌شود

همچنین پس از تصمیم به برگزاری کلاس‌های دانشگاه‌ها به‌صورت مجازی، اعلام شد آی‌پی‌هایی که توسط دانشگاه‌ها به وزارت ارتباطات اعلام شود، رایگان است. حسین فلاح جوشقانی -رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی- نیز اعلام کرد: برای رایگان کردن اینترنت دانشگاهی، لیستی از دانشگاه‌ها و وزارت علوم، وزارت بهداشت و مراکز حوزوی گرفتیم که ممکن است شامل همه دانشگاه‌های کشور نباشد. این لیست شامل آدرس سایت‌های آموزشی است که امکان آموزش آنلاین را داشته باشد.

در این راستا وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین خبر داد: جزئیات هدیه مخصوص دانشجویان نیز به زودی اعلام می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اینترنت دانشجویی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۶۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه ۶ هزار و ۴۰۰ تن از اساتید دانشگاه‌های کشور در حمایت از اقدام قانونی جمهوری اسلامی ایران

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ۶ هزارو ۴۰۰ تن از اساتید دانشگاه‌های کشور طی بیانیه‌ای از اقدام قانونی و مقتدرانه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران حمایت کردند.

متن بیانیه به شرح زیر است:بسمه تعالی «إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنتَقِمُونَ» سپاس خدای عز و جل که نعمت زیستن در عصری و در سرزمینی را نصیبمان ساخت که در سایه ولی فقیه حکیم و فرزانه امام خامنه ای (مدظله العالی) و ایمان و اقتدار سربازان و یاران جان بر کف، مصداق روشن «اشداءُ علی الکفّارِ رحماءُ بینَهم» است.

به شکرانه زیستن در کشوری مستقل، توانمند، قدرتمند، مقتدر و عزتمند با محوریت اسلامیت و جمهوریت، سر بر سجده شکر می نهیم و از خداوند منان خواستاریم درک عصر ظهور و تجلی تمدن نوین اسلامی را نیز شامل حالمان گرداند.با افتخار و سربلندی و با صدایی رسا و از اعماق جان از اقدام ارزشمند و پیروزمند و غرور آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که وعده صادق را محقق نمود و آزادگان و آزادیخواهان جهان را دلشاد کرد سپاسگزاریم.

این اقدام ارزشمند که البته نمایش تنها بخش کوچکی از توان نظامی غیورمردان این سرزمین بود و بر اساس منشور سازمان ملل حق مسلم و قانونی ایران در دفاع از کشور محسوب می شد، بر جهانیان ثابت کرد مردان این سرزمین در هر کجا لازم باشد شعار را با بهترین مراتب، جامه عمل می پوشانند و حفظ حریم کشور خط قرمزی است که از عالیترین مقام کشور تا تک تک آحاد این ملت بر آن پایبندند.

خوشحالی و سروری که از بامداد ۲۶ فروردین در دل و جان مردم نشسته مرهون رشادت ها و دلاوری هایی است که در سخت ترین شرایط تحریمی کشور در طی سالیان سال با ایمان و تقوا و تلاش مضاعف به تخصص رسیدند و امروز ایران را در جایگاهی به جهان معرفی می کنند که در عرصه دفاع از کشور بی هیچ وابستگی، بر پای خود مقتدرانه ایستاده و قدرت پوشالی و غیر مشروع صهیونیستی را ساعتها متحیر از توان خود ساخته است.

به اعتراف جمع کثیری از کارشناسان مختلف در سراسر جهان ساعاتی جهان شاهد و ناظر پیچیده ترین عملیات پهپادی و موشکی تاریخ بود و این باعث افتخار و سرافرازی هر ایرانی است.یاد و خاطره تمام شهیدانی که برای اقتدار امروز این سرزمین خون دادند و آرمانشان عزت اسلام و نابودی کفر بوده است را گرامی می داریم و برای سبزپوشان سپاه پاسدران توفیق روز افزون مسئلت می نماییم و همواره حامی اندیشه و عمل مقتدرانه حافظان این سرزمین هستیم.

ٱلسَّلَامُ عَلَیْکُمْ وَرَحْمَةُٱللَّٰهِ وَبَرَکَاتُهُ

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات حوزه ارتباطات شهرستان سیاهکل با حضور معاون وزیر
  • وزیر ارتباطات: سرعت اینترنت 50 درصد در سال جاری افزایش خواهد یافت
  • ۲۴۳ خانوار روستایی لرستان به اینترنت پرسرعت متصل شدند
  • زارع‌پور: ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم
  • واکنش وزیر ارتباطات به تولید گوشی نوکیا در ایران/ زارع‌پور: ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم
  • واکنش وزیر ارتباطات به تولید گوشی نوکیا در ایران
  • آخرین وضعیت فیبر نوری در کشور
  • آخرین وضعیت فیبرنوری در کشور
  • بیانیه ۶ هزار و ۴۰۰ تن از اساتید دانشگاه‌های کشور در حمایت از اقدام قانونی جمهوری اسلامی ایران
  • افزایش سرعت اینترنت ثابت و همراه در کشور