Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه قطری دیدار استقلال با پاختاکور ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا را غیرقابل پیش بینی معرفی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال استقلال امشب از ساعت ۲۱:۱۵ به وقت تهران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه الجنوب دوحه به مصاف پاختاکور ازبکستان می رود.

در این راستا نشریه «استاد الدوحه» قطر گزارشی درباره این ارائه کرد و نوشت:

استقلال و پاختاکور امشب از شانس خود برای رسیدن به مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا دفاع می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این یک بازی غیرقابل پیش بینی است چون هر دو تیم انگیزه لازم برای رسدین به بالاترین مراحل لیگ قهرمانان آسیا را دارند. هر دو تیم قبل از تصمیم AFC به کنار گذاشتن الهلال از رقابت ها شرایط مشابهی داشتند و تیم دوم گروه بودند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا پاختاکور ازبکستان پاختاکور ازبکستان لیگ قهرمانان آسیا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی سپاهان منچستریونایتد لیورپول لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۶۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه سپاهان با حکم جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ براین اساس کمیته انضباطی و اخلاق AFC، به دلیل اتفاقات دیدار سپاهان و نیروی هوایی عراق در روز ششم آذر ۱۴۰۲، احکام جداگانه‌ای علیه سپاهان صادر کرد.
باشگاه سپاهان بابت تأخیر در ورود به زمین که منجر به تأخیر دو دقیقه‌ای در شروع مسابقه شد، هزار و ۵۰۰ دلار جریمه شد و به‌خاطر پرتاب اشیای دودزا در پایان مسابقه، باید ۱۰ هزار دلار پرداخت کند.


سپاهان همچنین به دلیل کوتاهی در انجام تعهدات خود بابت اجرای قوانین امنیتی، به پرداخت ۵ هزار دلار محکوم شد که مجموع این جرایم برای باشگاه سپاهان به رقم ۱۶ هزار و ۵۰۰ دلار می‌رسد.
دیدار تیم‌های سپاهان ایران و نیروی هوایی عراق از هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی ششم آذر پارسال با برتری یک بر صفر سپاهان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • حامی بزرگ بیرانوند به تیم قطری پیوست
  • جریمه سپاهان با حکم جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • مشخص شدن قهرمانان مسابقات مینی فوتبال جام آینده سازان عقدا
  • اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند
  • (عکس) پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد
  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد + عکس
  • جریمه ۲ هزار دلاری شجاع خلیل‌زاده
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال