Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@15:33:14 GMT

گزارش تصویری شبی با شهدا در گچساران

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۶۸۵۳

گزارش تصویری شبی با شهدا در گچساران

تجدید میثاق پرچم داران حسینی با شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و مردم ولایتمدار در گلزار شهدای شهرستان گچساران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، به مناسبت هفته دفاع مقدس، شب گذشته مراسم تجدید میثاق پرچم داران حسینی با شهدا و امام شهیدان با حضور خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و مردم ولایتمدار  شهرستان گچساران در گلزار شهدای این شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم که به همت هیئت های مذهبی گچساران، برگزار شد، جمعی از جوانان و مداحان این شهر به اجرای تعزیه و ذکر مصیبت اهل بیت (ع) پرداختند.

«شاهین محمد صادقی»، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور نیز در آیین شبی با شهدا سخنرانی کردند.

در پایان این مراسم تنی چند از خانواده معظم شهدا، رزمندگان دوران دفاع مقدس، خانواده های کارکنان شهرداری (ستاد مقابله با کرونا) مورد قدردانی و تجلیل قرار گرفتند.

 

      پایان پیام/630

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۶۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ همزمان با یکم اردیبهشت ماه که تحت عنوان روز شهدای ورزشکار نامگذاری شده است مراسمی به همین منظور از سوی کمیته ملی المپیک ساعت ۹ صبح روز شنبه اول اردیبهشت در قطعه ۲۶ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) تهران با حضور جمعی از خانواده‌های معزز شهدا، مسئولین و اصحاب رسانه برگزار می‌شود؛ لذا از عموم مردم بخصوص خانواده‌های معزز شهدا دعوت می‌شود تا با حضور در این مراسم روح و جسم خود را با عطر بهشتی شهیدان متبرک نموده و تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های شهدای عزیزمان.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت فرزندان گلکون کفن ۲ شهرستان گیلان
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)
  • شهدا بهترین معامله گران تاریخ هستند
  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • استحکام پایه‌های جامعه از نور و انرژی شهدا است
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • بیست و نهم فروردین ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی البرز به مناسبت روز ارتش